Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1522
original reprint
xaff's Avatar
Noen som vet om et mac tasatur av denne typen funker til vanlig PC? Noen som har en Mac og en PC som kan teste?

(Spar dere for "OMFG NOOB LOL MAC TASTATUR FUNKER IKKE TIL PC ASSÅ!!!111"-poster)
faktisk så er dem jo standard usb tastatur, så dem skulle nok funke. bare sånn for å ha sagt det

edit: ja, bl.a tastiset fra den første imac'en funka smooth.
Sist endret av Nichotin; 17. juli 2003 kl. 02:29.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Går det ikke ann da å laste ned noe programmer som gjør at det funker da? Ettersom det er usb.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Mulig du kan laste ned noe program, men jeg fant ikke noe på google. Men du har jo andre funksjonsknapper da. Men mulig mac knappen = windows knapp. osv.

Edit: Ganske sikker på at pc tastatur går på mac, så burde funke.
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
http://www.computing.net/mac/wwwboard/forum/2329.html

Da virker det som om det er avklart. Nå må jeg bare få tak i penger.. hirrhirr.
mac tastatur syger. Knappene er så tåpelig satt opp at man skal ha 2åringfingre for å ikke treffe 2032030 på en gang. Ei heller får du brukt 10% av knappene.
og når ble diskusjonen om mac-tastaturer suger eller ikke?

mange av dem er stilrene og har usb-hub.
ja de er stilrene. er helt klart det jeg legger vekt på når jeg skal ha et tastatur. Og topicet handlet om mac-tastatur, og så vidt jeg vet handlet mitt emne om akkurat det.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
siden mac har brukt USB og scsi som std siden tidlig på 80 tallet tipper jeg det meste er standardisert, dette bør gå
fatter'n har en Powermac G4, skal låne tastaturet å prøve i helga...kan ta å poste resultatet.
Mac USB tastatur bruker jeg smertefritt med PS2 (YABASIC), G4, og en x86 med Linux.
▼ ... flere år senere ... ▼
øhhh jeg har brukt mac tastatur på pc å omvendt hele mitt liv å aldri hatt noen problemer... eneste forskellen jeg lagg merke til var at "apple" tasten blir til "windows" tasten.. :S