Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1213
Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg er på makkaen. Er helt fin, og har ikke noia for de som tror det. Hehe. Uansett, var våken natt til i dag til klokken seks i edru stand. 1 linja gikk inn klokken 8 i dag morges. Har tatt med 3 linjer til (små energistriper) helt til nå klokken 16:00. Reagerte litt med at jeg plutselig ble meget slapp og dårlig. Begynte å kaldsvette og var meget gåen i hodet. Da jeg skulle til å dra neste linje (i håp om en liten oppkvikker) endte jeg med å (før jeg dro linja) å kaste opp.

Tror ikke det er noe alvorlig, men vil likevell ikke ta det for gitt. Har drukket veeldig mye i dag, og har så og si en stor "avsmak" på makkalukten som ligger her nå. Spørsmålet er om det kan skyldes noe annet? Liker ikke tanken på å helt random bare begynne å spy uten videre. Har ikke vært syk på over 1 år, så jeg reagerte litt akkurat når dette skjedde.

Tusen hjertelig for alle svar!
Døgne og så innta amfetamin? Høres ikke så lurt ut. Er nok ikke blitt syk, bare kroppen som prøver å " redde " seg. Tvinger du peppern i deg uten å spy så kommer du deg nok over den barrieren. Kanskje neste gang være uthvilt før man "leker" med pulver? Bare en liten tanke...
Sitat av RESpekt Vis innlegg
Døgne og så innta amfetamin? Høres ikke så lurt ut. Er nok ikke blitt syk, bare kroppen som prøver å " redde " seg. Tvinger du peppern i deg uten å spy så kommer du deg nok over den barrieren. Kanskje neste gang være uthvilt før man "leker" med pulver? Bare en liten tanke...
Vis hele sitatet...
Du har helt sikkert rett! Hver gang jeg har brukt amf, har jeg som regel vært våken lenge nok til å bli trøtt, for å så begynne å legge opp striper. Amfetamin er jo forsåvidt en fin og grei ting når det kommer til slike ting. Problemer er bare resten av avfallet som følger med dritten... Det samme med ritalin. Ikke mye amfetamin i en slik pille, blandet ut med all mulig blandestoffer, som riktig nok sies å gi deg en KRAFTIG nedtur.

Takk for svar uansett. Virket som en veldig logisk og betryggende forklaring!
Sitat av Viper33 Vis innlegg
Problemer er bare resten av avfallet som følger med dritten... Det samme med ritalin. Ikke mye amfetamin i en slik pille, blandet ut med all mulig blandestoffer, som riktig nok sies å gi deg en KRAFTIG nedtur.
Vis hele sitatet...
Ritalin inneholder ikke amfetamin i det hele tatt, og det er stoffet selv, ikke de (som oftest) farmakologisk innaktive tilsetningene som gir deg nedturen.
Felix poker har rett. Du kan ikke sammenligne med Ritalin, det er et eget stoff, og det er ikke et stoff som gir noe mer nedtur enn lege amfetamin heller. I alle fall får ikke jeg mer nedtur av en ritalin tabelett eller en metamina.

Veldig mange ganger har jeg blitt kvalm på amf, når jeg har tatt det over tid og ikke sovet noe særlig. Jeg har dog ikke kastet opp av det da jeg har innhentet meg med å ta nye linere oftere, tatt kvalmestillende og benzo eller sovemeds og lagt meg og sovet istede. Så tror ikke du har fått noe virus nei, du er bare "hangover", kvalm blir man jo når man er fyllesjuk og, det er ikke en virkelig sykdom som skal vare lenge. Eller er jo en slags sykdom, og det er like ubehagelig men.