Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1254
Hei, jeg skal kjøpe nytt gaming headset og lurer på om Razer Orca er et bra valg
aner ikke, men har razer carcharias og det er ganske digg! Tror steelseries er best though!
Edit: orca er helt likt som carcharias, bare at orca ikke har mic tror jeg!
Sist endret av Knäppgök; 6. mai 2011 kl. 15:04.
Shady Banana
Quix's Avatar
Vil anbefale Roccat Kave. Fantastisk bra headset og flott lyd. Fullstendig verdt pengene.
Brukte selv Creative Fatal1ty rundt 1 års tid, til cs/L4D/wow/musikk, godt fornøyd med de til den prisen jeg betalte =)
God lyd på de, mic du kan ta av når den ikke brukes..
- er at jeg fikk litt små vondt i ørene når jeg satt med de i 2-3+ timer, klemte greit rundt hodet ^^
Masser ørene dine et par min når du tar de av, så er du good to go igjen ;>

Eller SteelSeries Siberia V2 ? Disse har jeg selv bare brukt i 1 mnd`s tid så er kanskje ikke den beste til og bedømme, men er i hvertfall veldig fornøyd til nå, prisen ligger vell på 600/700 kr..

Selv ville jeg heller gått for Steelseries tror jeg, enn Razor Orca, dog bare mi mening =>
Sist endret av Hightime; 7. mai 2011 kl. 16:40.
Har du vurdert Corsair HS1? Flott headset, med god mic og god lyd.
Kan være lurt å se gjennom her. Fine tester, som burde gi deg en god pekepin.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Steelseries Sibera V2 - Beste jeg har vært borti til en rimelig pris på runst 6-700kr
Siberia (fra Steelseries) er et av de bedre headsettene jeg har vært borti. Det sitter godt, lyden rundt deg dempes veldig bra, og lyden fra høyttalerene er meget god. Det har til og med uttrekkbar mikrofon, som kan bøyes!

Jeg kjøpte for noen uker side, vær obs på varierende pris. På Spaceworld skulle de ha 799,-, gamestop 699,- og på Datakjeden 579,- (Alt dette var i Trondheim sånn btw)

Er visst flere som deler mitt syn, Kognito
Sist endret av Eplegutten; 8. mai 2011 kl. 10:34.