Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3367
Går det ann å slette innlegg eller tråder her på nFF?
Ta kontakt med moderator for det aktuelle forumet, så er de behjelpelige:-)
Hvis det er under 5 minutter siden du posta det kan du trykke på endre og der er det en sletteknapp.
Sist endret av Daybreak; 23. april 2011 kl. 21:40.
Kommer ann på.. Om det er du som har startet en aktiv tråd så sletter de den neppe da det kan både ødelegge får andre brukere.
Madxoc's Avatar
Trådstarter
Teit at det ikke går å slette egne poster/tråder. Kanskje noe administratorne kunne gjort noe med? Mtp. at man kanskje har skrevet noe man ikke vil skal stå der lengre , som i mitt tilfelle nå :P
Man skal stå for det man skriver er nok reglene her desverre. Har prøvd å få slettet innlegg før uten hell.

Opprettholder kvaliteten på forumet når man vet det ikke kan slettes imo.
I tillegg hadde tråder blitt totalt ødelagt hvis det plutselig begynte å forsvinne innlegg på måfå...
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Ta kontakt med moderator for det aktuelle forumet, så er de behjelpelige:-)
Vis hele sitatet...
Det er de ikke. Man får ikke slettet innlegg fordi man ber om det, med mindre man har en svært god grunn.

Sitat av Madxoc Vis innlegg
Teit at det ikke går å slette egne poster/tråder. Kanskje noe administratorne kunne gjort noe med? Mtp. at man kanskje har skrevet noe man ikke vil skal stå der lengre , som i mitt tilfelle nå :P
Vis hele sitatet...
Man har 5 min å angre seg på. Etter det må man stå for det man har skrevet. Om folk kunne slette sine egne poster i hytt og pine, så hadde forumet blitt helt uleselig. Du må rett og slett tenke før du poster, hvis du vil unngå å kringkaste ting du ikke ønsker å ha liggende på nett for all framtid.
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:04.