Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1886
Hallo

Hver fredag leverer jeg timeliste til sjefen ved å skrive inn uka mi i en mal i word. Dette er noe jeg finner veldig knotete da jeg må legge sammen timer og skrive så utrolig mye hver gang, laste opp filen og sende den på mail. Glemmer å legge ved word-filen og greier.

Jeg vet jo at dette ikke er så veldig mye å klage over, men det jeg lurer på er om noen vet om en måte der dette kunne blitt skrevet inn på nettsiden hans, trykk "send" og vips, mailen hans er fornøyd.

Dette gjør det ganske mye lettere da jeg ikke er hjemme hver fredag kveld osv.


Hvordan gjør dere det der du jobber?

For de som forsto sånn halveis hva jeg mente, så får jeg på forhånd si takk
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Korleis timelister skal førast er definitivt innanfor arbeidsgivar sin styringsrett å avgjere. Om arbeidsgiver vil ha dei i eit spesielt format har du ingenting å krangle på, og du får nesten bare finne deg i det, gitt at arbeidsgiver stiller med dei ressursane du treng for å fylle ut timelister...
Han spurte meg om jeg kunne komme opp med en lettere løsning. Men det klarte jeg ikke med mine utrolige datakunnskaper
Nå har jeg ikke begynt å jobbe enda, men vis du hadde lagd noe i excel da?
Egen formel som tar auto. sum av alle timene ++.
Hva er det du må fylle ut i disse timelistene da?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hva med en mal i Excel som regner selv?
Har prøvd å kødde litt i excel, men det er jeg ræva i. Må fylle inn hva jeg har bedrevet den og den dagen, antall timer. Sum av uka osv. Og ukenr.

Er egentlig ikke et stort problem dette altså, men hvis det er noen som har en effektiv fin løsning, så hadde jeg blitt veldig glad Takk for svar
Lage noe i google documents?
et sted jeg jobbet en gang, hadde vi en felles bok hvor vi skrev oss inn- og ut.. regnet sammen i slutten av måneden på ett ark, leverte til sjefen. null stress
google docs må jo være yppelig til dette =)
Jeg gjør akkurat som sjefen vil ha meg til å gjøre det, men jeg gjør det i arbeidstiden, så for min del er det ravendes likegyldig. Et Excel-ark hvor du fører datoer og timer er mer enn nok, så er det bare å dra en SUM på det ved slutten av månden, signer og lever.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg vet ikke om du har så mye å klage på, jeg har fire forskjellige timeføringssystemer avhengig av hva slags type jobb og fakturering jeg utfører.