Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3968
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hei og hopp! Etter oppfordring fra monkey_drone så lager jeg en ny tråd med info om hvordan seatingen kommer til å foregå og slik at folk får med seg at seatingen er i gang.

Hvem seater? Jeg gjør. (husk og skrive Echuz med stor E når du velger seater.

Hvor setter vi oss? Sector 5 rett foran scenen siden jeg regner med at de fleste vil sitte der.

Var det noe mer da

edit: Hvis en admin kunne satt denne på toppen på tg forumet inntil tg er over hadde det vert fint
Sist endret av Echuz; 16. mars 2011 kl. 01:52.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Hvordan har du tenkt til og gjøre det da?

Ville gjerne hatt litt mer info, om du vil lage kart osv....

Jeg går hvertfall ikke med på at alle setter deg som seater, også skal du seate folk random plasser xD
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Harabo Vis innlegg
Hvordan har du tenkt til og gjøre det da?

Ville gjerne hatt litt mer info, om du vil lage kart osv....

Jeg går hvertfall ikke med på at alle setter deg som seater, også skal du seate folk random plasser xD
Vis hele sitatet...
skal ikke setta folk random. de som vil sitte sammen får sitte sammen og alle sitter ved siden av hverandre, det er ikke verre en em pm eller inlegg hvis det er noe du lurer på. hadde tenkt på noe slik:http://img153.imageshack.us/img153/9143/nfftgseat.png

Uploaded with ImageShack.us

hei og håpp! da har jeg seata oss! siden man kunne se at plassene ble tatt og tatt måtte jeg seate dere så fort som mulig, derfor har jeg laget en oversikten som vi seater etter. siden folk hadde div. ønsker med folk de ville sitte med etc er alle disse ønskene oppfylt. vi fikk plass i sector 5 (bare så vidt).
siden det ikke var nok folk fra nFF så har jeg seatet for noen venner av venner så vi fikk seatet så tidlig som mulig og valgt de beste plassene.
http://img852.imageshack.us/img852/517/tgforfaenlollol.jpg
(Skitra, Fern og Smallpride er venner som finner ut hvor de vil sitte når de kommer)

edit: Huztle x4 har plassene 45-42! rett ovenfor bangfish. ser jeg har gjort en liten feil med plasstallene. dette rettes opp i kveld.

Noen som vil ha en annen plass? bare si ifra!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
http://img20.imageshack.us/img20/8156/tg11adiiandnff.jpg
DETTE ER DEN FERDIGE OVERSIKTEN OVER PLASSERING

Sitat av echuz Vis innlegg
http://img20.imageshack.us/img20/8156/tg11adiiandnff.jpg
DETTE ER DEN FERDIGE OVERSIKTEN OVER PLASSERING
Vis hele sitatet...
Sist endret av vidarlo; 17. mars 2011 kl. 16:38.
Åh, huff. Gleder meg til å treffe nFF-folka. Jeg er med Huztle
Gleder meg ikke mindre her heller er Underyourbed911 har hylle, så tror nok dere kommer til og kjenne meg igjen + En hette genser som viser hvor stolt jeg er av Freakforum:P
Sitter i Creative men gleder meg til å finne nFF rekka. sleng opp en banner a!
Jeg våger meg til å påpeke at echuz er midlertidig utestengt. Om dette skaper problemer for seatingen deres er ukjent
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Jeg våger meg til å påpeke at echuz er midlertidig utestengt. Om dette skaper problemer for seatingen deres er ukjent
Vis hele sitatet...
Skulle ikke tro det. Man kan fortsatt velge ham som seater på geekevents (Echuz (med stor «E»)). PM kort etter 16:00 viser at det fortsatt var igjen fire plasser da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ideen om en banner høres rått ut. Noen som har dette/har mulighet til å skaffe dette?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Huztle: Om dette ikke skjer bør en rasterbation ihvertfall ordnes.
Har du trukket deg echuz? ser deg ikke på seatingen?
Gjett om jeg skal komme og spionere på dere
Sitat av sali Vis innlegg
Gjett om jeg skal komme og spionere på dere
Vis hele sitatet...
Hyggelig det kos og klems er alltid velkommen <3
Sist endret av Pyromanic; 7. april 2011 kl. 13:18.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Hyggelig det kos og klems er alltid velkommen <3
Vis hele sitatet...
Si hvor du sitter da, så kommer jeg med klem ^^
Sitat av sali Vis innlegg
Si hvor du sitter da, så kommer jeg med klem ^^
Vis hele sitatet...
Se signaturen min