Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3522
Long story short, jeg er ikke student men har jaggu ikke mye bedre råd enn en for tiden. Noen som har en god ide på hvordan man kan forfalske ett studentbevis? Har opp igjennom årene hatt alt fra enkle røde papirlapper med ett stempel til plastikkkort som studentbevis så det burde ikke være spesielt vanskelig
Om du skal gjøre det, velg en skole som er et stykke borte fra der du bor. Da er det mindre fare for at kortet blir gjenkjent og at du blir tatt.
Studentkort er en ting å forfalske. men når jeg skal bruke mitt så må jeg alltid ha med gyldig semesterkvittering.
Sant det Anchorage, men semesterkvitteringslappen er ikke akkurat vanskelig å forfalske.
Jeg er glad i å få ting for halv pris, så jeg melder meg alltid opp i et fag på skolen, og betaler semesteravgiften på lusne 700 kroner. Dette tjener man fort inn, foreksempel på Flexus-kortet som nesten er for halv pris per månede. Du trenger ikke å møte opp på eksamen engang, og det påløper heller ikke renter på studielånet ditt.
Sitat av prenix Vis innlegg
Jeg er glad i å få ting for halv pris, så jeg melder meg alltid opp i et fag på skolen, og betaler semesteravgiften på lusne 700 kroner. Dette tjener man fort inn, foreksempel på Flexus-kortet som nesten er for halv pris per månede. Du trenger ikke å møte opp på eksamen engang, og det påløper heller ikke renter på studielånet ditt.
Vis hele sitatet...
Er det noen som kan bekrefte dette? Isåfall er det jo tidenes smutthull!
Sitat av djman Vis innlegg
Er det noen som kan bekrefte dette? Isåfall er det jo tidenes smutthull!
Vis hele sitatet...