Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3695
Jeg lurer på om det er noen som har noe sikkelig informasjon om dette rc, funnet ut at det var vanskelig å finne noe skikkelig info.

eventuelt egene erfaringer.
Sist endret av Dodecha; 26. februar 2011 kl. 18:50. Grunn: oversatt til Norsk
MethylEthylChatinone

Her er en annen tråd om samme tema. http://freak.no/forum/showthread.php?t=174045

Ligner mye på MDMA og Mephedrone etter å ha lest litt. Du kan lese trip-rapporter om det her: http://www.erowid.org/experiences/ex...=-1&C1=-1&Str=
Hvis du raller innom flashback.org en tur så finner du info og brukeropplevelser.
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
MethylEthylChatinone

Her er en annen tråd om samme tema. http://freak.no/forum/showthread.php?t=174045

Ligner mye på MDMA og Mephedrone etter å ha lest litt. Du kan lese trip-rapporter om det her: http://www.erowid.org/experiences/ex...=-1&C1=-1&Str=
Vis hele sitatet...
Nei. Det er trip rapporter for 4-MMC (mephedrone). Ikke 4-MEC.
Uten å ha testet dette halvspennede (?) rcèt så vil jeg bare minne folka på at det er et rc og ingen morro er helt "gratis"
I tråden på flashback begynner de å rapportere om brystsmerter og "små prickar på huden överallt" og ene opplevde sågar hjertestans i fem sekund...

Kombinert med "SJUKT STARKT SUG EFTER MER" så høres det ikke ut som en formula som leder til noe som helst fremtidig morro.

Jeg ser at mange av de kjører det iv, og i doseringer som høres rett sjuk ut. Men selv om det går å moderere seg har jeg personlig forkastet tanken om å teste greiene..

Nå sier jeg ikke at dere dør eller blir sjuk og får mèn av å prøve ut, men alt kan skje. Det er jo det som er spennende med nye substanser hvis man liker å ta sjanser. Uansett: Husk måtehold folkens, og vær så grei: Ikke skyt forskningskjemikalier rett i blodstrømmen. Takk for meg
Har prövad 4-MEC en gång, och det gav ett jävligt bra rus! Mycket eufori, kombineras gärna med alkohol. Pupillerna blir dock väldigt stora, svårt att dölja. En mycket trevlig drog! Synd att det inte är lovligt i Norge.
Sitat av G__ Vis innlegg
Har prövad 4-MEC en gång, och det gav ett jävligt bra rus! Mycket eufori, kombineras gärna med alkohol. Pupillerna blir dock väldigt stora, svårt att dölja. En mycket trevlig drog! Synd att det inte är lovligt i Norge.
Vis hele sitatet...
Er det lovlig i Sverige?
Dem har jo nettbutikker som sender stoffet innenlands,så ja,jeg tror det er "mer" lovlig der enn her i Norge.
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
Er det lovlig i Sverige?
Vis hele sitatet...
Yes! Men det kommer bli narkotikaklassat till våren.

Sverige har inte samma analoga lag som Norge, när det kommer nya stoffer måste de behandlas separat. På grund av detta har inte den svenska staten hunnit att narkotikaklassa det än.
Sist endret av G__; 25. februar 2011 kl. 22:16.
pux
Trådstarter
9 0
testet dette igår det ble en veldig liten dose fordi jeg skulle fly 2 timer etter jeg hentet det men må si at det var mistenkelig likt som mephedrone. har ikke prøvd i større mengder, men det vil eventuelt komme en trip-rapport etter litt mere testing

Pakken kom seg fint gjennom tollen, men kan jo får alt jeg vet at jeg hadde litt flaks
▼ ... noen uker senere ... ▼
pux
Trådstarter
9 0
Veldig likt Meph de første gangene, men etter en stund blir det UFATTELIG kjedelig men fårtsatt et sinnsykt sug på mere. må si at det blir nokk ikke mere 4-mec på meg dårlig RC etter min mening.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det ulovlig i Norge? Finner det ikke på nakotikalisten.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av PetterX Vis innlegg
Er det ulovlig i Norge? Finner det ikke på nakotikalisten.
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke er oppført på narkotikalisten er det ikek narkotika. Det er ikke nødvendigvis det samme som at man fritt kan importere/distribuere/oppbevare store mengder uten at det får konsekvenser, men man kan ikke dømmes for en narkotikaforbrytelse.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hvis det ikke er oppført på narkotikalisten er det ikek narkotika. Det er ikke nødvendigvis det samme som at man fritt kan importere/distribuere/oppbevare store mengder uten at det får konsekvenser, men man kan ikke dømmes for en narkotikaforbrytelse.
Vis hele sitatet...
Går det ikke under analogloven? siden det er veldig likt Meph, så er det nok forbudt... Men jeg vet veldig lite om det og har sikkert feil.

Nå vet jeg veldig lite om Norske loven, siden jeg ikke bor i Norge, men jeg vet veldig mye om ruset på MEC på alle administrasjonsmåter.

Har tatt kanskje den største dosen noengang rapportert.. 1,4 G IV.

Og kan si att det føltes som jeg var i Matrix... men også ganske ubehagelig, fordi jeg visste ikke om jeg kom til å forsvinne.

Når det gjelder alle disse RC'ene, så er det jo ikke helt ulogisk att langtidseffekter på dette kan forårsake Parkinson.

Men skal man dope seg så...

/free
Sitat av freespac Vis innlegg
Når det gjelder alle disse RC'ene, så er det jo ikke helt ulogisk att langtidseffekter på dette kan forårsake Parkinson.

Men skal man dope seg så...

/free
Vis hele sitatet...
Hvorfor mener du at det er logisk at langtidseffekt av RC's kan forårsake Parkinson?
Dummeste jeg har hørt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
prøvd 4-mec et par ganger de siste mnd, som oftest i kombinasjon med amfetamin. Kan stilles som mephedrons lillebror om du har noe erfaring med stoffet.
Medium eufori, litt speedy, generelt rund rus.