Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 15950
Hvilken av disse gir raskest eller best rus?
pengejeger
Natz's Avatar
Går utifra at du ikke har noe som helst erfaring med noen av dem siden du spør ? Dolcontin bør du være forsiktig meg. Såvidt jeg vet gies dette til heroinister på stadiet før det får metadon.
Dolcontin som inneholder rent morfin gir en mye sterkere rusfølelse enn oxykodon. Oxykodon er gjerne et valg leger gir ut fremfor morfin fordi det gir like god analgetisk virkning (hvert fall ved nevrotisk smerte) men mindre rus. Så gå for Dolcontin. Bare husk at det er dropping som gjelder, det er en depottablett (samme gjelder for så vidt også for Oxycontin).
Sist endret av Totskalle; 10. januar 2011 kl. 22:48.
Chang's Avatar
Trådstarter
Jeg bruker i dag Oxycontin 20mg er fornøyd med dem. Men har lest nå en del om Dolcontin her på forumet.
▼ ... over et år senere ... ▼
Oxycontin er en depo medisin som har virkning i 12 timer, noe leger velger å gi dose 3 ganger i døgnet.
dolcontin er noe du må ta oftere da den går raskere ut av kroppen.

Rusmisbrukere foretrekker dolcontin da den ikke er tilsatt ett middel som kan gjøre de syke....
Har prøvd dolcontin, men ikke oxycontin. 30mg ga meg en sterk rus, med minimale bivirkninger. Subutex derimot, gir meg minimal rus og mer bivirkninger.
Har selv testet 40mg Oxycontin sammen med 50mg Tramadol og 7,5mg Imovane. Rusen var som forventet, og jeg fikk ingen andre negative effekter enn kløe. Noe som forøvrig var utrolig irriterende.

En ting jeg bet meg merke i var at synet mitt endret seg veldig. Har lest på Erowid at "Changes in vision" kan skje men er mer sjeldent. For meg var det som om jeg ikke greide å fokusere på noe. Når jeg prøvde å se på tv-en virket det som om den delte seg i to, og var i bevegelse. Veldig vanskelig å forklare. Det var som om øynene mine var slitne uten at hodet mitt var det, på en måte. Flere som har opplevd det?
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Har selv testet 40mg Oxycontin sammen med 50mg Tramadol og 7,5mg Imovane. Rusen var som forventet, og jeg fikk ingen andre negative effekter enn kløe. Noe som forøvrig var utrolig irriterende.

En ting jeg bet meg merke i var at synet mitt endret seg veldig. Har lest på Erowid at "Changes in vision" kan skje men er mer sjeldent. For meg var det som om jeg ikke greide å fokusere på noe. Når jeg prøvde å se på tv-en virket det som om den delte seg i to, og var i bevegelse. Veldig vanskelig å forklare. Det var som om øynene mine var slitne uten at hodet mitt var det, på en måte. Flere som har opplevd det?
Vis hele sitatet...
Jeg får akkurat samme bivirkning som du beskriver hvis jeg tar Tramadol.
Beste er å legge seg nedpå litt. Men det blir fort til at du sover i 12 timer

Har ikke det problemet på noen andre morfin preparater.
Opplever som regel det samme når jeg tar Tramadol selv jeg også.
Er det bare jeg som synes oxycontin er bedre enn dolcontin?Synes oxy er mer euforisk.Mulig det er fordi jeg har mindre erfaring med oxy,dolcis har jeg tatt mange ganger og er mer vant til dem.
Nå skal det sies at jeg bruker disse legemidlene intravenøst. Men Dolcontin er kjent for å være det mest rusgivende av disse to. Dolcontin har en MYE bedre ruseffekt av disse to spør du meg.
Så om du er ute etter rus er dolcontin det riktige valget, uten at jeg vil oppfordre til å bruke noen av delene.
▼ ... flere år senere ... ▼
Går fast på 200mg Oxy gjort det i ca fem år,bestemte meg for å prøve dolcontin å må da opp på 450 mg for å få samme virkning! Dette ble regnet ut å ordnet via smerteklinikk!dolc virka ikke i det hele tatt på meg så gikk tilbake til Oxy!men å blande de to