Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2825
Hei.

Jeg har prestert og "like" en eller annen jallating på Facebook.
Dette angrer jeg nå på, og skulle så gjerne sluttet og like det , da det står midt på profilen min at jeg liker det.

Jeg vil ikke skjule alle "like'sa" mine, men vil rett og slett unlike akkuratt den liken.

Noen som vet råd?
Om du går inn igjen på samme greien, trykker "like" en gang til, da kommer det opp en "unlike" boks. Trykk på den.

Eller, gå inn på veggen din og trykk på X'en ved siden av hvor det står, trykk "Remove and Unlike".
Sist endret av Waffaz; 4. januar 2011 kl. 15:37.
Gå til:
1. Profilen din
2. Grupper(likes, på venstre side)
3. Hold over "like'n" og trykk på krysset
4. Den er borte
Sist endret av Schlaeg; 4. januar 2011 kl. 15:38.
Tusen takk begge to.
Fikk fjernet den fra likes, men problemet nå er at den har grodd fast på "interesser" på profilen min.

Shit for noe dritt.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Prøv og "like" masse annet dr#€ da bruker den som oftest å forsvinne.
LikeBubble er så sykt 2010.
Nå er det Norges peneste/sexyeste/styggeste rumpe/ginger/dyr etc...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
er det mulig å finne ut hvem som har laget disse likebubble-greiene? jeg er selv et offer...
jeg har hatt det samme problemet, jeg likte en likebubble greie, noe som medførte at jeg automatisk likte grupper med masse shitt..

hvis den står fast på interesser så gjør du dette:

1. gå inn på profilsiden din, oppe til høyre står det "rediger profil"
2. Gå inn der. Når du er inne, ser du på menyen til venstre hvor det står "Aktiviteter og interesser"
3. gå inn på den, så ser du en liten link i midten hvor det står "vis andre sider" gå inn her.
4. du får opp en meny med alle dine grupper du liker, fjern alle!
5. PS: se også på menyen hvor det står "kultur og underholdning" det kan være du liker noen på denne siden også, fjern disse og

nå skal det være løst
Rule of thumb, hate everything.