Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 1817
Hei.
På tide å hive Hero i søpla, og få seg en ny Droid.
Jeg vil ha det beste som fins på markedet nå, og har tenkt på HTC Desire HD, da den (Og forøvrig nesten alle andre Android mobiler) har det jeg har behov for.

Er det noen som kan anbefale en annen som gjerne overgår Desire HD? Og nei,
JEG VIL IKKE HA EPLE!
Sist endret av Hybelkanin1; 18. desember 2010 kl. 18:41.
Desire HD er den beste mobilen som finnes med tanke på hardware og etter min mening også software. Kanskje Nexus S når den kommer?
Sitat av iMoan Vis innlegg
Desire HD er den beste mobilen som finnes med tanke på hardware og etter min mening også software. Kanskje Nexus S når den kommer?
Vis hele sitatet...
Hmm.. Den var interressant.. Men ettersom Desire HD har HD i navnet, betyr det kanskje at den har HD-kvalitet i et eller annet, får da Nexus S noe slikt også, tro..?

Ser at Nexus S har 5MP kamera, kontra 8MP på Desire HD, men så har den frontkamera, noe som gjør det mulig å ha videosamtaler (Nude med kjæresten )

Og dessuten har ikke Nexus S ekstra kortplass..... Nei, blir nok venting på en ny HTC mobil, ja. Gjerne med frontkamera.
Sist endret av Hybelkanin1; 18. desember 2010 kl. 18:51.
http://synapse-phones.com/ sjekk ut dette konseptet! har ikke prøvd den eller sett den noen gang men jeg vil HA!
Nexus S vil være mye kjappere enn DHD. Det med at en mobil har 8MP kontra 5MP betyr ikke at bildene blir bedre, bare større.
Nexus har finere design og litt mindre (4" kontra 4.3").

Uansett blir du ikke skuffet av noen av dem. Nexus S er en ren Google tlf, så du vil ikke få noen Samsung software på den.
Samsung Galaxy S! Veldig fornøyd med min! Selv samenliknet jeg og en kamerat (som hadde DHD) og kom frem til at min var raskere og hadde bedre fargegjengivelse. Dog hadde hans lys til kamera (ikke nødvendigvis bedre kamera, men lyset var pluss) og mer solid byggekvalitet (jeg innrømmer dette).

TRor du blir fornøyd uansett jeg, så lenge det er Android!
På tide å hive Hero i søpla, og få seg en ny Droid.
Vis hele sitatet...
Greia med å kjøpe seg ny tlf når du allerede har en Hero? Skremmende hvor kort tid folk har telefonene sine før de blir byttet ut. Forbruket her til lands skremmer meg. Men når det er sagt, når du først skal slå på stortromma, vil jeg anbefale deg å kjøpe enten HTC Desire HD, eller Samsung Galaxy S.
Sitat av Euforia Vis innlegg
Greia med å kjøpe seg ny tlf når du allerede har en Hero? Skremmende hvor kort tid folk har telefonene sine før de blir byttet ut. Forbruket her til lands skremmer meg. Men når det er sagt, når du først skal slå på stortromma, vil jeg anbefale deg å kjøpe enten HTC Desire HD, eller Samsung Galaxy S.
Vis hele sitatet...
Byttet touchen to ganger, og nå har den fått samme feil. Gidder ikke mer (Og nei, ingen forsikring, ingen garanti, da jeg byttet den selv.)
Sitat av Hybelkanin1 Vis innlegg
Byttet touchen to ganger, og nå har den fått samme feil. Gidder ikke mer (Og nei, ingen forsikring, ingen garanti, da jeg byttet den selv.)
Vis hele sitatet...
Ok, da skjønner jeg mer. Tenkte du bare skulle ha ny siden du var lei den gamle liksom... menmen, vil anbefale deg Galaxy S
HTC HD 2,verdens beste mobil. Du kan skaffe Windows phone 7 til den,eller Android. Ellers inneholder den Windows 6,5.
Sitat av Kirder Vis innlegg
HTC HD 2,verdens beste mobil. Du kan skaffe Windows phone 7 til den,eller Android. Ellers inneholder den Windows 6,5.
Vis hele sitatet...
Vil heller anbefale HTC HD7 eller Samsung Omnia 7. Hvor finner du WinPhone7 til HD2?
Til dere som er interessert i Desire HD... Hva er greien med å gå rundt med et DVD cover i lommen? Om men i det hele tatt får den ned i lommen... Må vel ha en vinterjakke for å finne en lomme som passer

Sitat av SemiColon Vis innlegg
Hvor finner du WinPhone7 til HD2?
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig hos XDA?
Korrekt,du får den ifra XDA.
Sist endret av random50361; 18. desember 2010 kl. 20:23.
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Vil heller anbefale HTC HD7 eller Samsung Omnia 7.
Vis hele sitatet...
Fremfor HTC HD, eller mente du HTC Desire HD?..
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Til dere som er interessert i Desire HD... Hva er greien med å gå rundt med et DVD cover i lommen? Om men i det hele tatt får den ned i lommen... Må vel ha en vinterjakke for å finne en lomme som passer
Vis hele sitatet...

DVD-Cover?? Den er da ikke stor

Min har mer en nok plass i lommen og passer hånda mi perfekt men kan vel muligens bli litt vel stor hvis du har hender som en 9 åring.

Kan muligens bli trangt hvis du går i skikkelige trange jeans men det er vel derfor det står en lapp på skjermen at du må ta den ut av lomma før du setter deg
Jeg hadde personlig skaffet med utviklertelefonen til Google - Nexus S. Har i ett år hatt Nexus One uten å angre ett sekund. Dessuten så kommer Cyanogen med fete mods og de vil alltid være først ute på Nexus One/Nexus S. Om du ønsker samlet info om hva som rører seg, så anbefaler jeg droidnytt.no.
Sitat av dt59552 Vis innlegg
Jeg hadde personlig skaffet med utviklertelefonen til Google - Nexus S. Har i ett år hatt Nexus One uten å angre ett sekund. Dessuten så kommer Cyanogen med fete mods og de vil alltid være først ute på Nexus One/Nexus S. Om du ønsker samlet info om hva som rører seg, så anbefaler jeg droidnytt.no.
Vis hele sitatet...
Du vet ikke tilfeldigvis når den kommer til Norge? Evt pris?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du vet ikke tilfeldigvis når den kommer til Norge? Evt pris?
Vis hele sitatet...
Hmm.. Det kan fort hende at den aldri kommer til Norge. Men uansett så finnes det gode løsninger for å gråimportere telefonene. Nexus one kjøpte jeg via Google Checkout (gjennom proxy) til en Jetcarrier-adresse. Det fungerte veldig smertefritt.
Google Nexus S. Den ser rett og slett fantastisk ut og har alt man trenger. Pluss at du kommer til å få gingerbread først og alle andre oppdateringer før alle andre. Har selv Google Nexus One, og jeg fikk 2.2 først av alle, og ser ut som jeg får 2.3 gingerbread som nr 2 etter Nexus S.

Så jeg hadde anbefalet Nexus S
Sist endret av Dr.Feelgood; 19. desember 2010 kl. 00:19.
Sitat av dt59552 Vis innlegg
Hmm.. Det kan fort hende at den aldri kommer til Norge. Men uansett så finnes det gode løsninger for å gråimportere telefonene. Nexus one kjøpte jeg via Google Checkout (gjennom proxy) til en Jetcarrier-adresse. Det fungerte veldig smertefritt.
Vis hele sitatet...
Det ble bekreftet at den skulle komme til Norge i første kvartal 2011.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Det ble bekreftet at den skulle komme til Norge i første kvartal 2011.
Vis hele sitatet...
Fett.. Det kan fort hende at jeg får meg ny tlf da.
Nexus S ser virkelig fet ut
http://www.amobil.no/artikler/samsung_nexus_s/80072
En liten sniktitt. Er ganske spent på hvordan opplevelsen med "bøyd" skjerm vil bli. Gleder meg enormt! Spesielt siden jeg kan kjøpe meg ny mobil i januar _glis_
Du kan ikke få minnekort på den, de mener det vil bli tregere av den grunn (bullshit) men 16GB integrert er ikke fyfy
Sist endret av Xernox; 19. desember 2010 kl. 00:28.
Har dere virkelig lyst å skille dere ut fra alle de andre hjerneskadede ungene på jobb \ skolen kan dere titte på Palm Pre 2, er ganske godt fornøyd sålangt, og homebrewmiljøet er relativt stort for et så lite telefonmarked.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Har dere virkelig lyst å skille dere ut fra alle de andre hjerneskadede ungene på jobb \ skolen kan dere titte på Palm Pre 2, er ganske godt fornøyd sålangt, og homebrewmiljøet er relativt stort for et så lite telefonmarked.
Vis hele sitatet...
Den ligna på min gamle Corby :P
Sitat av Xernox Vis innlegg
Den ligna på min gamle Corby :P
Vis hele sitatet...
Ja, men den kjører WebOS2.0 som i bunn og grunn baserer seg på lunix, pluss at den er full of win.
Hvis du vil skille deg ut kjøp en Acer 4.7" eller go total maniac og bruk Galaxy Tab som mobil

Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Ja, men den kjører WebOS2.0 som i bunn og grunn baserer seg på lunix, pluss at den er full of win.
Vis hele sitatet...
Finnes de i Norge?
Har ikke hørt noe om dem.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvis du vil skille deg ut kjøp en Acer 4.7" eller go total maniac og bruk Galaxy Tab som mobil



Finnes de i Norge?
Har ikke hørt noe om dem.
Vis hele sitatet...
Aner ikke om det finnes resellers i norge, min er bestilt via computer2000 i irland.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
bruk Galaxy Tab som mobil.
Vis hele sitatet...
En i klassa mi vurderer dette, tror ikke han vet hvor stor Galaxytab egentlig er...
Haha epic. Film han når han bruker den og legg det ut på youtube.
Sitat av iMoan Vis innlegg
Desire HD er den beste mobilen som finnes med tanke på hardware og etter min mening også software. Kanskje Nexus S når den kommer?
Vis hele sitatet...
Hvis du med best hardware mener størst skjerm, så er det til en viss grad rett. Hvis du mener best cpu - best kamera - best lydutgang - best byggemateriale - og så videre, så er det feil. DHD er ikke best på noen av disse punktene.
Sitat av Kalamazoo Vis innlegg
Hvis du med best hardware mener størst skjerm, så er det til en viss grad rett. Hvis du mener best cpu - best kamera - best lydutgang - best byggemateriale - og så videre, så er det feil. DHD er ikke best på noen av disse punktene.
Vis hele sitatet...
Så og si sant det du sier. DHD er mer en allrounder, middels god overalt.
Software derrimot er den blant de beste (om ikke best)
Til neste år er det jo snakk om Dual, om ikke Quad prosessorer.