Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1824
For de som ikke har fått det med seg:

Elder Scrolls V: Skyrim ble annonsert på VGA i går!

TRAILER:
http://www.youtube.com/watch?v=5i9tLus_yLs&translated=1

Flere som gleder seg?


(Mass Effect 3 ble også annonsert! Trailer på youtube)
im gonna be crying myself to sleep until 11/11/11
Vis hele sitatet...
What he said.!
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
What he said.!
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme når jeg så den Kommer til å bli spillet over alle spill i 2011
Så lenge dem ikke bruker oblivions sin engine er jeg glad
Gleder meg veldig håper de lager litt større verden en det var i oblivion bare da:P
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Større verden er vel og bra, men det jeg håper mest er at folk ikke ser så daue ut i trynet, og at de har mer enn tre stemmer. (Yeah, yeah, kanskje ikke bare 3 i Oblivion heller, men det var ikke mange...)

Sist, men ikke minst, håper jeg som fan av magi og mage-klasser der de er tilgjengelige, at de lager et litt bedre system enn i Oblivion, der ALT av magi så klin likt ut basert på hvilken "type"/school formelen var. Fireball som tar 5 hp ser jo kliss likt ut som... Fire Wtfroflpwn Beam of Doom. Dessuten håper jeg på enda bedre muligheter til å lage egne spells.
Gleder meg virkelig til TES V. Koste meg skikkelig med TES IV så tror dette blir bra. Bare håper det blir like modiferbart som Fallout og Oblivion. Det er det som gjør det så bra.
Sist endret av sixfeetunder; 12. desember 2010 kl. 16:43.
Jeg vil ha en tidsmaskin
Med noen velskrevne karakterer, godt design, interessant historie og brukbar kampmekanikk så kan dette bli veldig gøy.

Koste meg masse med Elder Scrolls 4, selv om det hadde en del punkt som kunne forbedres. Flere (og mer dynamiske) modeller for npc-er f.eks. Om kartet hadde vært mer variert hva landskap angår ville det også vært bra.
Jeg tror jeg herregud som jeg gleder meg! Dette blir tidenes spill!
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Bare håper det blir like modiferbart som Fallout og Oblivion. Det er det som gjør det så bra.
Vis hele sitatet...
Du er klar over at Oblivion var 100 % modifiserbart?

Uansett; Gleder meg virkelig! Oblivion er det beste spillet jeg har spilt, og dette her kan vel ikke bli annet enn bedre. Ser for meg en gigantisk verden med tusenvis av valg!
Gleder meg noe helt sinnsykt til dette! Har trolig rundt 300 timer i cyrodiil over de siste årene og Oblivion er helt klart et av mine favorittspill gjennom tidene.

Har store forhåpninger til TES V nå, håper virkelig de fortsetter med den spesielle atmosfæren som både Oblivion og Morrowind hadde.

Er det forresten noe mer info/trailere ute enda? Kjenner jeg lengter noe sinnsykt etter det allerede
Sist endret av Dr. Greenthumb; 12. desember 2010 kl. 20:24.
tror det blir veldig bra, så lenge de lager ny engine alle de siste spillene deres har samme dårlige grafikken...
Sitat av Kyrios Vis innlegg
Du er klar over at Oblivion var 100 % modifiserbart?

Uansett; Gleder meg virkelig! Oblivion er det beste spillet jeg har spilt, og dette her kan vel ikke bli annet enn bedre. Ser for meg en gigantisk verden med tusenvis av valg!
Vis hele sitatet...
Jepp. Bruker tesnexus.com for å finne filene mine. Ligger over 23 000 filer der.
Det er derfor jeg håper at TES V vil følge samme sporet.
Sitat av Dr. Greenthumb Vis innlegg
Gleder meg noe helt sinnsykt til dette! Har trolig rundt 300 timer i cyrodiil over de siste årene og Oblivion er helt klart et av mine favorittspill gjennom tidene.

Har store forhåpninger til TES V nå, håper virkelig de fortsetter med den spesielle atmosfæren som både Oblivion og Morrowind hadde.

Er det forresten noe mer info/trailere ute enda? Kjenner jeg lengter noe sinnsykt etter det allerede
Vis hele sitatet...
Jeg hadde 300 på en måned, har perioder der jeg spiller _hele_ tiden. Utrolig bra spill.
Fantastisk at dette spiller kommer, håper at det ikke blir MMORPG, men håper det kommer en form for LANCOOP. Håper også på flere stemmer, BEDRE engine, kanskje en ny guild eller to.
Sist endret av RosaElefant; 12. desember 2010 kl. 21:07.
Jeg syns det var ganske imponerende når man kom ut i en eng med masse gress og trær og alle blåser på en individuell måte..
Vil igrunn ikke klassifisere dette som dårlig grafikk..
At npcer ol ikke var top er jeg enig i tho.
Sitat av =unique= Vis innlegg
tror det blir veldig bra, så lenge de lager ny engine alle de siste spillene deres har samme dårlige grafikken...
Vis hele sitatet...
De skal bruke en ny engine (Sjekk twitteren dems for kilder). Dette blir jævlig bra! Leste også at det blir omtrent 3-4 ganger større enn Oblivion (Tviler)
Sitat av Space-Time Vis innlegg
De skal bruke en ny engine (Sjekk twitteren dems for kilder). Dette blir jævlig bra! Leste også at det blir omtrent 3-4 ganger større enn Oblivion (Tviler)
Vis hele sitatet...
Ah, herlig med ny engine nå etter 3 spill!

Det er vel ingenting å tvile på at TES V blir så stort, Morrowind var vel 3x så stort som Oblivion

Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Jeg hadde 300 på en måned, har perioder der jeg spiller _hele_ tiden. Utrolig bra spill.
Fantastisk at dette spiller kommer, håper at det ikke blir MMORPG, men håper det kommer en form for LANCOOP. Håper også på flere stemmer, BEDRE engine, kanskje en ny guild eller to.
Vis hele sitatet...

Helt enig, et MMO hadde sannsynligvis ødelagt hele ElderScrolls-feelingen.
Å kunne koble seg til en annen derimot, hadde vært herlig.
Sist endret av Dr. Greenthumb; 13. desember 2010 kl. 08:53.
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Jeg syns det var ganske imponerende når man kom ut i en eng med masse gress og trær og alle blåser på en individuell måte..
Vil igrunn ikke klassifisere dette som dårlig grafikk..
At npcer ol ikke var top er jeg enig i tho.
Vis hele sitatet...
grafikk motoren har vært noe hakkete og bugget på blant annet fallout 3 og new vegas. bugs og krasj er noe jeg håper forsvinner med den nye grafikk motoren. grafikken på oblivion var utrolig for dens tid, men er blitt bortskjemt med andre spill de siste årene og har høyere forventninger til grafikken på et spill jeg kjøper i dag. gameplay er viktig, men grafikken på fallout new vegas var utrolig nedsig og sammen med bugsene ødelagte det spillopplevelsen for meg
jizz in my pants.

Ny grafikkmotor høres awesome ut (ble ganske skuffet over FNW, og Oblivion for den saks skyld. Mye bugs!), gleder meg sykt
The Elder Scrolls V: Skyrim nettside og The Elder Scrolls: The Elder Council på Facebook.

Liker ikke at spill blir annonsert et år før det gis ut, forventningene blir skyhøye også blir alle skuffet når spillet viser seg å ikke være overnaturlig bedre enn gjennomsnittet. Så jeg putter fingrene i ørene og sjekker tilbake om ni - ti måneder, for dette er et spill jeg har ventet på!
Sist endret av GothQueen; 13. desember 2010 kl. 16:44.
[quote=GothQueen;1927582]The Elder Scrolls V: Skyrim nettside og The Elder Scrolls: The Elder Council på Facebook.

Liker ikke at spill blir annonsert et år før det gis ut, forventningene blir skyhøye også blir alle skuffet når spillet viser seg å ikke være overnaturlig bedre enn gjennomsnittet.




Helt enig med det, og det høres drit fett ut med ny grafikk motor!

Gleder meg sinnsykt Dette har jeg ventet på i årevis, må vente et åt til.......
Ja jeg skal ikke si noe på fallout for jeg er enig i at spesielt new vegas var fullt av bugs og jeg invisterte igrunn ikke mange timer i spillet.
Fallout 3 syns jeg var hakket bedre mht bugs..
Men når oblivion kom var det en revolusjon i mine øyne, og ingen over ingen vedsien.
Om de klarer og leve opp til det fantastiske ryktet de har i henhold til hvor mange timer man kan bruke på spillet er jeg utrolig spent på og se ..
Har lest om folk som har brukt 1600 timer på et game osv, selvfølgelig i overkant. Men skal ikke nekte på at jeg helt sikkert brukte iallefall 300
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nick Breckon (community manager for Bethesda Softworks):
"Every time I see TES V, I come away not knowing how I'd start my preview article as a journalist. Always a good sign."

Gleder meg vilt!

For de som er ute etter mer informasjon er det bare å vente til 6. Januar da Game Informer kommer med en eksklusiv feature med Skyrim!

Og kan ikke skjønne at folk synes 11. måneder er lenge. Oblivion ble først annonsert i 2004 og kom ikke før 2006. Slutt å klag. Synes Bethesda gjør en genistrek med å proppe de neste 11 månedene med info om Skyrim isteden for info spredt ut på 2 år.
11 månder er lenge når en har så utrolig store forventninger som de fleste har. Hadde ikke vært noe problem hvis en ikke ante hva dette var for noe, men når man forventer så mye fra et spill som TES V så blir 11 månder en evighet.
Er fornøyd så lenge de lager et spill så bra som, eller bedre enn Oblivion. Har ingen tro på at de får til å lage et nytt spill på samme nivå som Morrowind.