Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1535
Jeg laster ned endel musikk(mp3)og legger sangene inn på minnekortet på HD2(Android) og Desire HD, funker greit det men noen ganger kunne jeg tenke meg å koble mobilen enten trådløst(wifi/blåtann) eller med usb kabel og lett legge til nye sanger, album og spillelister.
Har prøvd winamp som jeg ikke likte/skjønte noe særlig, leste at jeg også kunne bruke windows media player men er ikke så glad i den heller. Jeg registrerte meg på Spotify(gratis versjonen) virket greit det siden jeg har ubegrenset mobildata. Men for at det skal funke på mobilen må jeg betale 99 kr i mnd, gjør ikke noe det men jeg har ganske mye musikk fra før og finner jo mye med å bruke MP3 Musicbox fra Marked og andre "gratis" sider . Hva bruker dere? Finnes det fex en spiller både for Android og pc med likt UI?
Spotify er kongen for min del, men det finnes forskjellige programmer du kan bruke for å overføre filer trådløst (siden du etterspør dette). Jeg har brukt et program som heter Android Manager WiFi, som er som en filutforsker som kobler til telefonen din trådløst. Den kan du finne her:
http://global.mobileaction.com/download/android.jsp

Den har litt trasig grensesnitt men du finner nok ut av det.

Resten kan jeg ikke svare på.
Sitat av bronze Vis innlegg
Spotify er kongen for min del, men det finnes forskjellige programmer du kan bruke for å overføre filer trådløst (siden du etterspør dette). Jeg har brukt et program som heter Android Manager WiFi, som er som en filutforsker som kobler til telefonen din trådløst. Den kan du finne her:
http://global.mobileaction.com/download/android.jsp

Den har litt trasig grensesnitt men du finner nok ut av det.

Resten kan jeg ikke svare på.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har sett litt mer på Spotify og jeg er enig i at det ser bra ut Skal teste programmet, Takk
Drop er vell det beste alternativet viss du ønsker å overføre musikken trådlødt, spør du meg hvert fall.

Men det er jo no annet enn spotify igjen da.
Ble Spotify på meg i dag, 99 kr i mnd er ikke så galt og det virker ganske greit så langt
Slenger meg på og sier Spotify. Har det på min HTC Desire og det fungerer flott.
Sitat av Oscarius Vis innlegg
Slenger meg på og sier Spotify. Har det på min HTC Desire og det fungerer flott.
Vis hele sitatet...
Kom gjerne med tips og triks
Det finnes en versjon av Grooveshark til Android. Denne er forøvrig meget buggete. (Det finnes en eller annen "cracka" versjon på nettet, sånn at du ikke trenger å kjøpe VIP. Prøv å google)
Sitat av kaospiloten Vis innlegg
Kom gjerne med tips og triks
Vis hele sitatet...
Vel, jeg anbefaler deg å synkronisere spillelistene dine i såkalt "offline mode", noe som lagrer musikken lokalt på mobilen, så du slipper å være koblet til internett hver gang du vil bruke Spotify.

En annen ting er jo å koble opp Spotify mot last.fm profilen din (hvis du har en). Dette kan du gjøre i Spotify-instillingene på mobilen.