Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4568
Er ny her, så vær snille med meg

Har aldri vært borti og forsøkt ulovlige rusmidler selv, men har noen spørsmål jeg lurer på. Og nei, planen er ikke å begygnne å bruke heroin (om det er noen som vil prøve seg med noen formaninger). Bare nysgjerrig.

Når man har trukket opp sprøyta, hvor lang tid kan det gå til man setter den? Bør den settes innen en viss tid? Hva vil eventuelt skje om man ikke setter stoffet innen en viss tid? Vil det skille seg på noen måte?
Det vil kunne oppstå bakterievekst i løsningen, noe man selvsagt vil unngå.
Såvidt jeg har fått med meg kan den ligge i et par dager, kan hende det er feil.
Tror ikke det er noe problem, men som mentalmelt sier hvil blandingen tiltrekke seg bakterier om den blir stående.. Det er selvsagt umulig og lage seg en smell med gate heroin uten at det blir bakterier i blandingen, enten du koker det opp eller det er hvit heroin som ikke trengs å kokes med syre. Så jeg tror ikke det er noe fasit-svar på dette annet en at når du ser det har kommet mugg i løsningen har det gått for lang tid, personlig hville jeg ikke ventet mer en max 24 timer. Men dette er jo heller ikke noe fasitsvar ettersom heroin er såppas avhengighetskapende tror jeg en desperat nok person kunne brukt det uansett, mugg eller ikke.
Sist endret av dopefish90; 6. november 2010 kl. 20:29.
Takker for svar, selv om jeg ikke ble så veldig mye mye klokere
Hvorfor lurer du på det? .. jeg hadde min ferdimekka "smell" liggende i skapet,og da ble alt til bare klumper...iallfall viss det er blod oppi...det koagulerer(?) , TVILER STERKT på at man bør sette en smell som har ligget noen dager....
Sitat av jente86 Vis innlegg
Hvorfor lurer du på det? .. jeg hadde min ferdimekka "smell" liggende i skapet,og da ble alt til bare klumper...iallfall viss det er blod oppi...det koagulerer(?) , TVILER STERKT på at man bør sette en smell som har ligget noen dager....
Vis hele sitatet...
er det ingen av dere som røyker dette greiene her?
leste om en kjent eks tveita-gjeng type i media som sa han røkte dette hver dag,høres da så mye bedre ut
blader dere som røyker dette med tobakk da eller
Sitat av PowerDrift Vis innlegg
er det ingen av dere som røyker dette greiene her?
leste om en kjent eks tveita-gjeng type i media som sa han røkte dette hver dag,høres da så mye bedre ut
blader dere som røyker dette med tobakk da eller
Vis hele sitatet...
Chasing the dragon tipper jeg er måten som blir favorisert. Du varmer opp heroinet i folie eller whatever, og innhalerer dampen som kommer opp.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chasing_the_dragon
Sitat av moret Vis innlegg
Chasing the dragon tipper jeg er måten som blir favorisert. Du varmer opp heroinet i folie eller whatever, og innhalerer dampen som kommer opp.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chasing_the_dragon
Vis hele sitatet...
litt som kineserne drev med mye opium røyking før i tiden da,inhalere damp høres 100 ganger mer godt for helsen enn å ødelegge årene med denne sprøyte shiten
jeg hadde ikke vært i tvil,unngå overdose er sikkert også 100 ganger sikrere med denne måten
hva er en brukerdose v denne type inntak?
Sist endret av PowerDrift; 10. november 2010 kl. 10:55.
Sitat av PowerDrift Vis innlegg
litt som kineserne drev med mye opium røyking før i tiden da,inhalere damp høres 100 ganger mer godt for helsen enn å ødelegge årene med denne sprøyte shiten
jeg hadde ikke vært i tvil,unngå overdose er sikkert også 100 ganger sikrere med denne måten
hva er en brukerdose v denne type inntak?
Vis hele sitatet...
15-25mg
Når man får hero i en klump. Skal den mekkes ut på noen måte før den puttes i folie? Kan ikke fårestille meg noen småpiecer nedi der liksom. Åssen fungerer dette?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
KakeFrans: Man kakker det opp med et knivblad etc til pulver og tar en liten mengde på en skje av aluminiumsfolie som man varmer opp fra undersiden, man suger så i seg dampen/røyken som oppstår, sistnevnte er kjent som "Chasing the dragon".
Sist endret av Dodecha; 10. november 2010 kl. 21:43.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
KakeFrans: Man kakker det opp med et knivblad etc til pulver og tar en liten mengde på en skje av aluminiumsfolie som man varmer opp fra undersiden, man suger så i seg dampen/røyken som oppstår, sistnevnte er kjent som "Chasing the dragon".
Vis hele sitatet...
kan denne følelsen beskrvies av noen?er det som oxy greiene folket her maser om eller hvordan er det i forhold til de sterke smertestillende legen gir deg å røyke denne danpem,av ren nyskjerrighet.
Sitat av jente86 Vis innlegg
Hvorfor lurer du på det? .. jeg hadde min ferdimekka "smell" liggende i skapet,og da ble alt til bare klumper...iallfall viss det er blod oppi...det koagulerer(?) , TVILER STERKT på at man bør sette en smell som har ligget noen dager....
Vis hele sitatet...
Bare nysgjerrig på det
Sitat av KakeFrans Vis innlegg
Når man får hero i en klump. Skal den mekkes ut på noen måte før den puttes i folie? Kan ikke fårestille meg noen småpiecer nedi der liksom. Åssen fungerer dette?
Vis hele sitatet...
Å lage en skje og putte heroinen din oppi der er en god måte og waste bra dop på samtidig som du får i deg masse dritt.

Måten det gjøres på er:

1. Ta et lite stykke folie og rull det sammen til et rør (kan bruke hva som helst her, men ved å bruke folie kan du røyke røret når resten av heroinet er borte og kjenner absinensene komme.
2. Ta et stort stykke folie (A4-størrelse er fint). Varm det opp med en lighter fra undersiden. Du vil kjenne en veldig kjip lukt. Dette er en form for impregnering som det er greit å få bort. Det samme gjelder dobbelt hvis du bruker et cuba-papir (eneste sjokoladen med sølvpapir).
3. Lag en liten brett midt på folien og legg all heroinen din der.
4. Tenn opp en sigarett og legg den i askebegeret.
5. Varm opp folien nedenifra, rett under heroinen, mens du suger med røret. Det vil komme masse røyk. Heroinen vil begynne å smelte og samle seg. Ser ut som flytende karamell. Med en gang alt er transformert, stopper du lighteren og den vil hurtig stivne.
6. Ok, da er du klar for å chase. Tenn på lighteren, ekshaler og la "karamellen" renne ned en side folien mens du innhalerer.
7. Når du har dratt inn det du klarer, slukker du lighteren og tar et trekk av sigaretten (for ammoniakken som åpner lungene og gir deg litt bedre utnyttelse av røyken).
8. Hold inne så lenge du klarer.
9. Ekshaler og gå tilbake til punkt 6. Heroinen vil legge igjen en sti av avfallstoffer. Hold deg unna denne stien ettersom den er vanskelig å krysse med "karamellen". Etterhvert vil folien se ut som en labyrint. Det betyr at du gjør det riktig.
10. Fortsett til du er behagelig fjern. Du kan røyke litt å være sosial, eller mye og bare ligge å åndse. Siden den samler seg til en liten karamell kan du putte den i en beholder og justere senere. Best å røyke litt og litt synes nå jeg.

Husk at heroin er en aquired taste. Du vil neppe forstå greia første gangen, men etterhvert som livet ditt går til helvete vil heroinen fungere bedre og bedre. Jo større smerter du har i livet ditt, jo bedre fungerer det.

Når det gjelder absistenser så skal du røyke mye før de fysiske blir veldig plagsomme. De psykiske derimot vil gjøre at du røyker gang på gang. Først kanskje en gang i måneden, så en gang i uken, så hver dag. Regn med et år fra du prøver det første gang til du er skikkelig hekta. Regn med fem år fra du slutter til du ikke tenker på det mer (min erfaring).

Når det gjelder det andre spørsmålet ditt ang oppbevaring av ferdig utblandet sprøyte tror jeg det går bra så lenge sprøyten var ny og ingen har brukt den før (blod? styr unna!). Blandingen blir jo kokt og sprøyta er desinfisert, så eventuelle bakterier må komme inn fra kanylen. Det tror jeg tar litt tid, men dette aner jeg ikke noe om fordi det er ikke en særlig aktuell problemstilling for junkies. Vurderer du å sette en sprøye du har funnet, så vil jeg på det sterkeste advare deg mot det. Du høres ikke ut som driver med heroin og dosen vil antageligvis være for sterk for deg. Dessuten må du treffe en åre og det kan være litt ugreit hvis du gjør det alene og aldri har gjort det før. Aldri skyt heroin alene. ALDRI!!! En venn av meg tok syv overdoser og det eneste som redda han var at det tilfeldigvis var andre folk rundt som kunne ringe ambulansen. Hvis du tar overdose kommer de til å finne deg med sprøyta fremdeles i armen. Du rekker ikke reagere.

Ja en siste ting: Skal du drive med heroin, så IKKE skyt det. Da blir du i tilegg til å bli hekta på heroin også hekta på selve rushet av å skyte noe. For å få dette rushet må du hele tiden pushe dosen opp mot det maksimale av hva du tåler. Vanskelig å vite hvor mye det er, ettersom kvalitet varierer og din toleranse vil variere.

Håper dette var oppklarende, lykke til!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hvordan farge skal veska i pumpa ha?? noen som vet?? kjapt svar hadde vært fint..!!