Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1778
Har en Ipod Classic 80GB som klikka for en stund siden, men har vært opptatt så fikk ikke fiksa den. Det funket perfekt til jeg plutselig fikk melding '' Use Itunes to restore ''.

Så jeg lot den ligge, har gått to måneder nå og jeg prøvde å koble til Itunes, men den vil ikke koble opp, også får jeg melding fra Windows at enheten er ødelagt og om jeg vil formatere den.
Når jeg prøver å formatere den så får jeg bare opp '' Windows kunne ikke fullføre formateringen '' og noe med at det er kanskje skrivebeskyttet osv.

Noen som vet hva problemet kan være?
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Har en Ipod Classic 80GB som klikka for en stund siden, men har vært opptatt så fikk ikke fiksa den. Det funket perfekt til jeg plutselig fikk melding '' Use Itunes to restore ''.

Så jeg lot den ligge, har gått to måneder nå og jeg prøvde å koble til Itunes, men den vil ikke koble opp, også får jeg melding fra Windows at enheten er ødelagt og om jeg vil formatere den.
Når jeg prøver å formatere den så får jeg bare opp '' Windows kunne ikke fullføre formateringen '' og noe med at det er kanskje skrivebeskyttet osv.

Noen som vet hva problemet kan være?
Vis hele sitatet...
Har du oppdatert Itunes i det siste? Her virket ikke noe etter at jeg ikke hadde brukt det på (en god) stund. En oppdatering ble gjort, og vips: Man fikk kontakt med Ipoden igjen.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Helga Vis innlegg
Har du oppdatert Itunes i det siste? Her virket ikke noe etter at jeg ikke hadde brukt det på (en god) stund. En oppdatering ble gjort, og vips: Man fikk kontakt med Ipoden igjen.
Vis hele sitatet...
Har ny pc, så lasta ned Itunes nå før jeg prøvde å koblen ipoden til den.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Har ny pc, så lasta ned Itunes nå før jeg prøvde å koblen ipoden til den.
Vis hele sitatet...
Hm, okei. Jeg tror jeg må huske minne meg selv på at dere ikke er teknisk inkompetente idioter på dette forumet, som på en del andre forum med litt annen tematikk....
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Prøver igjen etter at jeg ikke fikk fikset dette.

Skjer fortsatt det samme og når den finner ipoden i ituens så må jeg gjennoprette den, så gjør jeg det men kommer bare opp feilmelding.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei!
Jeg har en iPod classic på 80gb, som den siste uka har begynt å leve sitt eget liv. Den begynte først å hoppe over noen sanger, men hvis jeg gikk tilbake etter litt til en av sangene den hoppa over, så funka den. Ben begynte først med noen, men nå funker ingen av sangene, men de funker i iTunes. Det går heller ikke ann å koble til pcen, for da klikker iTunes og datamaskin-mappa og resten, men det står på iPoden at den er kobla til. Men så plutselig funker sangene igjen (hvertfall noen av de) men det med å koble den til iTunes og pc, går ikke!
iPoden vel snart 4 år, men har funka som den skal helt til nå, også godt brukt.
Er dette normalt? eller vet noen hva jeg må gjøre?
Sist endret av rg95; 21. august 2011 kl. 23:13.