Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 706
Hallo! Da har jeg endelig fått snekra sammen en myspace og lastet opp noen sanger til soloprosjektet mitt.

Sangene er spilt inn og skrevet av meg. Trommene er programmert, men jeg er fornøyd med resultatet mtp. at de er programmerte. Vokal er ikke på plass enda, men tror det er hørbart.

Sangene finner du her http://www.myspace.com/achenar
(Hør på "Reisen Dit Solen Er Taus" om du bare skal høre en)

Hadde vært morro med kritikk og å høre om det faller i smak hos noen

- Åsmund, Achenar
Ingen som hører på (svart)metall her?
Sist endret av Pinneknurk; 23. oktober 2010 kl. 10:32.
Det sikkert noen som gjør det, men jeg er ikke en av de...
Trommene dine høres ikke ekte ut, fiks de. Og gjerne mer basstromme i mixen. Er for lite punch.
Synes nå dette er tett oppunder Ulver, hører ikke mye på svart metall men kunne godt satt meg ned og hørt på det her

PS. du kan godt låne bassen min
Sist endret av Oransje; 23. oktober 2010 kl. 11:26.
Fete riffs. Likte alt. Men for lite trykk i bassen som sagt.
Liker at det er litt mere bass en det vanlige diskante svart metallet, men, det er min mening :')
Trommene hørres jo helt forferdelige ut? ikke spillinga men lyden. Ellers var det helt greit å hørre på
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Trommene hørres jo helt forferdelige ut? ikke spillinga men lyden. Ellers var det helt greit å hørre på
Vis hele sitatet...
Jada, jeg skal spille inn ordentlig trommer. Jeg ikke ikke generelt fornøyd med trommene. Men føler det var det beste jeg fikk til når de var programmerte. ¨

Driver og mikser låtå på nytt nå. Låter en del bedre foreløpig.