Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 805
Heisann!

1.
Hver gang jeg minimerer Counter strike Source, og går inn i spillet igjen, så lagger det. Vet dere hvorfor?

2.
Her om dagen så fikset jeg NATen min fra Strict til Open. Nå er den strict igjen :/ Er det mulig å få fiksa det manuellt eller hva? Jeg snakker om mw2 til PC


Mathisen
Tror nok problemet ligger i noe med ruteren, at du har for sterk brannmur på el. lignende. Prøv å resete rutern din, eller du kan ta å gå inn på rutern din sin ip.adresse, (varierer fra merke til merke) fks 192.16.8.01 osv, og logge deg inn med passord, og endre brannmur-instillingene dine der. Om ikke en gang dette funker, vet jeg virkelig ikke hva som er problemet.
Skal få sjekket det senere, hehe Men den var Open i 2 dager. Så idag tidlig. Strict.
Samme skjedde her, Open i noen dager så tilbake til Strict, jeg har åpnet alle portene i ruteren og brannmuren på PCen.
Sitat av reaVen Vis innlegg
Samme skjedde her, Open i noen dager så tilbake til Strict, jeg har åpnet alle portene i ruteren og brannmuren på PCen.
Vis hele sitatet...
Etter du åpna alle portene i ruteren og brannmuren, ble det Open igjen?
Jeg åpnet alle så ble det Open, og etter et par dager ble det strict igjen.