Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1984
Jeg skal bare ha muligheten til å laste opp en nettside, og kunne legge den ut på nett gratis. Har søkt på google, men fant ikke noen spesielle som utmerket seg. Hadde ikke gjort noe om den hadde noen andre snasne funksjoner ved siden av, men det er ikke noe must for min del. Vil bare se hva folk bruker her inn
Jeg har brukt gratisversjonen av Navhost. Tror man trenger invite, men kanskje er du heldig og får en hvis du spør! (Jeg har ingen, desverre)
Du kan jo bare leie, jeg leier webserver med unlimited traffic & space for bare 30,- /m. (Webhotell, se hostmonster.com) Veldig bra support 24/7!
000Webhost.com
Sitat av Jolla Vis innlegg
000Webhost.com
Vis hele sitatet...
Støtter denne

http://000Webhost.com
Sitat av onoffon Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Co.nr hoster ikke websiden din!

(2) CO.NR does NOT offer any free web hosting
Please note that we DO NOT provide any free webspace / free website hosting servises. CO.NR only provides free domain names (web addresses) that you can point to your existing website. It means that you can NOT upload any web pages to our server.

If you are looking for some free web space or free hosting, check these ones:
- BIZ.LY Free Hosting - Recommended for beginers.
They offer 50 MB of free web space and 1000 MB of monthly bandwidth,
Short & FREE web address for your site, such as www.WEBSITENAME.biz.ly,
Easy to use web page builder, blog hosting, visitors counter, guestbook, and more.
- BIZ.NF Free Hosting - Recommended for experienced users.
They offer 150 MB of free web space and 4000 MB of monthly bandwidth,
FREE 3rd level domain name for your site such as www.WEBSITENAME.biz.nf,
PHP 4/5, MySQL, CGI, FrontPage, FTP support, Web-based Email, No Banner Ads at all.
- Free Hosting Guide - Directory of Free web hosts and Free web space providers.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Capital Vices; 21. september 2010 kl. 19:17.
Sitat av Capital Vices Vis innlegg
Co.nr hoster ikke websiden din!
Vis hele sitatet...
Han mener vel at du kan registrere domene med co.nr og hoste med den andre

Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Støtter denne

http://000Webhost.com
Vis hele sitatet...
Du kan også oppgradere til UNLIMITED om du trenger mere plass ..
Har også hørt at 000Webhost sin eier, eier Hosting24.com
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Støtter denne

http://000Webhost.com
Vis hele sitatet...
000WebHost kicker folk veldig lett og uten advarsel... :S
Har blitt kasta ut der 2 ganger...
Sitat av JunkieXL Vis innlegg
000WebHost kicker folk veldig lett og uten advarsel... :S
Har blitt kasta ut der 2 ganger...
Vis hele sitatet...
Noe spessielt du gjorde?.. Tenker at de ikke gjør dette uten grunnn
Har folk virkelig så lite penger nå for tiden? Koster ikke mer enn 300-400kr for et domene og webhotell på Host1 per ÅR.

Masse snasne funksjoner og reklamefri.
Sist endret av Dimergon; 25. september 2010 kl. 00:03.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Enig med ovenfor.
Å innvestere i et domene og et webhotell er en god innvestering og er et must dersom du skal ha en nettside. Gratishoster/tilbydere virker avskrekkende og useriøst for brukermassen, dersom det også er reklame kan det medføre at de aldri kommer igjen selv om innholdet er bra.
Jeg ser ikke problemet med å betale noen hundrelapper i året for å legge ut gratis innhold. Det er også greit å bruke som en personlig datadump og personlige tjenester man har relativt stabil tilgang på
Sist endret av z0p; 26. september 2010 kl. 10:56.
Sitat av davinci Vis innlegg
Jeg skal bare ha muligheten til å laste opp en nettside, og kunne legge den ut på nett gratis. Har søkt på google, men fant ikke noen spesielle som utmerket seg.
Vis hele sitatet...
Hva med Google Sites? Merkelig at det ikke dukket opp på et Googlesøk, men det gjorde det kanskje?

Ellers støtter jeg de her som påpeker at det tross alt ikke koster skjorta å skaffe seg en "skikkelig" konto på et proft webhotell. Jeg driver webhotell selv, og vi tar fra 25,-/mnd eller 300,-/året for den minste pakka, med cPanel, MySQL databaser, etc. Dette er et ganske vanlig prisnivå, det er ikke mange colaflaskene du må unnvære for å få råd til det.

(look ma, no links! )
00webhost har ingen reklame.

Etter at du har laget webside der, bruker du http://dot.tk for å få f.eks.: "min-side.tk".
Det gjør det lettere for brukere å huske siden