Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 651
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har ett "Wireless Microsoft Keyboard 1044 for Windows XP Mediacenter" som jeg forsøker å bruke på Windows 7 Mediacenter 64bit.

Tastaturet fungerer rett etter boot, bortsett fra at musepekeren flytter seg kun 10cm av gangen, slik at jeg må ta ett "nytt grep" på den for å flytte meg rundt på skjermen. Etter noen minutter er det også vanlig at alle bokstavstaster slutter å fungere, mens alle funksjonstaster og feks windows-tast fungerer som vanlig. Dette løser seg ved å reboote, men varer igjen som regel bare i noen minutter.

Ser også ut som MS kun tilbyr drivere for Windows XP 32bit. Er dette tastaturet virkelig så skrøpelig at jeg bare må kaste det i elva eller hva?
Hvor har du prøvd å laste ned drivere fra?

Når jeg gikk inn på http://www.microsoft.com/hardware/do...px?category=mk og valgte Wireless Keyboard 1000 (Vil tro det er i 1000 serien, siden det heter 1044? Nærmeste jeg kom, om jeg ikke er blind og har oversett det helt) og valgte windows 7, så kom det opp denne siden. Har du prøvd softwaren som de ber deg laste ned? IntelliType Pro 8.0 32-bit for Windows 7
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Gisse Vis innlegg
Hvor har du prøvd å laste ned drivere fra?

Når jeg gikk inn på http://www.microsoft.com/hardware/do...px?category=mk og valgte Wireless Keyboard 1000 (Vil tro det er i 1000 serien, siden det heter 1044? Nærmeste jeg kom, om jeg ikke er blind og har oversett det helt) og valgte windows 7, så kom det opp denne siden. Har du prøvd softwaren som de ber deg laste ned? IntelliType Pro 8.0 32-bit for Windows 7
Vis hele sitatet...
Jeg var på samme side, men valgte "Microsoft Remote Keyboard for Windows XP Media Center" i dropdownmenyen, siden det er det som står på baksiden. "Model 1044" står lengre ned mellom to paranteser.

Forsøkte uansett og laste ned 64bit-versionen av driverpakken du linket til, så får vi se om det utgjør noen forskjell