Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1899
hvis jeg vitner at en kompis av meg og en annen fyr slåss, og politiet får vite at jeg var der da det skjedde( jeg var ikke det eneste vitnet ) er jeg da tvunget til å vitne, eller kan jeg avslå.

noen lettvint måte å komme seg ut av en sånn sitvasjon på?
jeg er nemmelig ingen snitch..

takker for alle svar
Sist endret av shallabaiz; 4. september 2010 kl. 22:52.
Ikke ulovlig å glemme?
Sist endret av Tyrkeren; 4. september 2010 kl. 22:54.
Du kan si at du var så påvirket av siuasjonen at du har glemt det.
Som sagt tidligere, du husker ingenting. Du hadde drukket lite vann den dagen og hadde vondt i hodet.
har selv vitnet noen små ting før og har somregel bare sakt at jeg ikke husker stor og sakt det mindre dramatisk en det er og byttet litt tema.
Vel, jeg skal ta en liten moralprek.

Hadde ikke du satt pris på om noen hadde vitnet for deg hvis du var offeret? Joda, det hadde du.
Og som på en eller annen My Name is Earl episode, "Everybody talks". Alle er "snitch" når det kommer til syvende og sist. Ting skal være rett.
Og, det at folk ikke tørr å vitne sier bare hvor stor drittunge man er.

Med mindre du skal vitne mot bestevennen din, da skjønner jeg deg.
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
det var jo at jeg måttte vitne mot kompisen min ja...

takker for alle gode råd
Er ikke verre enn å si at det eneste du faktisk så, var at de dyttet hverandre noen ganger.
Hvis de synes det høres ut som bullshit, så synd for dem. Er bare du og ingen andre som vet hvordan du opplevde denne episoden.
Så hvis du holder deg til den forklaringen til Dovre faller, så er det ingen som kan motbevise det.
Eneste en jurist eller en dommer i en evt rettsak kan med sikkerhet si; er at det skjedde mer der enn hva du har forklart. Men de kan ikke si noe om hvor mye du faktisk så eller noe om hvordan du opplevde denne situasjonen.
Sist endret av PeikReidar; 5. september 2010 kl. 00:55. Grunn: leif
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
stemmer jo det
men det er ikke alltid like lett å juge til snuten ^^
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Les denne tråden.
Som sakt tidligere her, du var så preget av situasjonen at du har glemt ut detaljene. Du husket bare at de kranglet litt, ikke hvem som slo eller slo først, eller lignende.