Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 4168
Hey, har prøvd å søkt på forumet men fant ikke noe som svarte meg.

Har akkurat fylt 18 og vil spille litt nettpoker. og klarer ikke bestemme meg om hva slags nettpoker jeg skal ha.

Har tenkt litt på Partypoker, Pokerstars og fulltiltpoker.

men er det noen som har en erfaring med disse? vil gjerne høre litt før jeg lager en bruker på en av de.

tenkte på mest på partypoker men får ikke bestemt meg

Takker hvis noen kan komme med gode eller dårlige erfaringer på disse
Jeg vil anbefale deg Poker Stars eller Daily Poker som tilbyr 30 % rakeback.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Unibet eller poker stars!
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Hey, har prøvd å søkt på forumet men fant ikke noe som svarte meg.

Har akkurat fylt 18 og vil spille litt nettpoker. og klarer ikke bestemme meg om hva slags nettpoker jeg skal ha.

Har tenkt litt på Partypoker, Pokerstars og fulltiltpoker.

men er det noen som har en erfaring med disse? vil gjerne høre litt før jeg lager en bruker på en av de.

tenkte på mest på partypoker men får ikke bestemt meg

Takker hvis noen kan komme med gode eller dårlige erfaringer på disse
Vis hele sitatet...
Heisann. Har brukt pokerstars i 2 år nå. Partypoker brukte jeg bare i en periode i en mnd. Der vant jeg faktisk 3500kr på 2-3 timer med noen amatører. Ihvertfall, vil anbefale pokerstars! Forresten, hvorfor ikke lage bruker på alle 3 og sammenligne selv? Tror det beste er å finne ut av ting selv. Lykke til og ikke svi av for mye!!
Pokerstars vil jeg anbefale, der kan spille 1-2 dollar turneringer med 2-3k dollar GTD, fin start for nybegynnere. Ikke forvent å komme langt de første måneden/året. Hvis du finner ut at dette er noe du vil bli god i, så er det bare å spille og lese

NB: ALDRI spill høyt og ikke bli frista å ta inskudd 100 dollar på 100 dollar for å vinne tilbake. Ta det med ro Good luck.
Jeg spiller stort sett på FTP. Anbefales ikke!
Grunnen er at jeg har en stor bankroll der atm, så gidder ikke å flytte de over på andre sites.

Grunnen til det ikke anbefales er at det faktisk er litt for flinke folk på høye nivåer. Siten er "rigget" i følge mange, noe som får folk fort på tilt da.


Pokerstars er en veldig bra site. Anbefales å grinde på natta (da er det flest folk online, bordene stapp fulle og masse fisk ).

Expekt har mange ok sats til større tourneys.


Lykke til
Takker for svar folks! blir nok pokerstars nå :P

men hva mener du med rakeback? ikke så inn i nettpoker atm.

ante meg at det var noe med fulltilt, men ville jo høre hva folk hadde og si om sidene

er programmvaren til partypoker og pokerstars gode? oversiktlige osv?
Sist endret av WhiteHat; 11. august 2010 kl. 21:21.
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Takker for svar folks! blir nok pokerstars nå :P

men hva mener du med rakeback? ikke så inn i nettpoker atm.
Vis hele sitatet...
Hmm.. Kort forklart: Du betaler for at dealer deler kort til deg. Det meste dealer har lov å ta er totalt $3 på runde.

Dersom du grinder høye stakes så vil du kanskje legge igjen 2-$300 i timen med multitabling, så kan du få igjen opp til 30-40% av raken.

For en normal spiller, så vil ikke de avtalene være noe lønnsomt. Du må ha raket så og så mange hender for å oppnå høyest %-sats.
ja, nå skjønte han det sikkert.
Du trenger ikke tenke på rakeback om du spiller på stars, for der får du det ikke. Der får du lojalitetspoeng som kan brukes til å handle i lojalitetsshoppen...

Rakeback betyr at du får igjen en liten del av det du betaler til pokersiden.
Om du skal spille...

Cashgame: Full tilt! skal du multitable så trenger du å trykke på en knapp så ligger bordene perfekt vedsiden av hverandre + under hverandre. Rakeback har dem også som du får via http://www.rakebackpros.com/ (følg instruksjonene midt på siden). Viktig at du skriver 'RAKEBACKPROS' når du signer opp på Full Tilt.

Turneringer: Pokerstars. De har turneringer med størst prizepools dog er det mye større felt enn på full tilt.

Sit'n'Go: Her bør du også gå for Full Tilt. Jeg mener at man får rakeback ved å spille sit'n'gos der også..

Anyways, ender du opp med Full Tilt så BØR du signe opp for rakeback også. Er lurt å ha!
Sist endret av shonny; 11. august 2010 kl. 22:02.
Sitat av shonny Vis innlegg
Cashgame: Full tilt! skal du multitable så trenger du å trykke på en knapp så ligger bordene perfekt vedsiden av hverandre + under hverandre.
Vis hele sitatet...
Eh, nei. Pokerstars har samme funksjonaliteten, dog via hotkeys, CTRL+9/0 for diverse stacking av bord. Så ditt eneste argument ligger i Rakeback-muligheten, ikke noe annet.


Jeg har prøvd de fleste poker-klientene der ute for å finne en jeg virkelig er komfortabel å spille med. Av alle de jeg har prøvd så er det to steder jeg kan spille uten å få vondt i øynene: Pokerstars og Betway.
Sitat av DrMatrix Vis innlegg
Jeg spiller stort sett på FTP. Anbefales ikke!
Grunnen er at jeg har en stor bankroll der atm, så gidder ikke å flytte de over på andre sites.

Grunnen til det ikke anbefales er at det faktisk er litt for flinke folk på høye nivåer. Siten er "rigget" i følge mange, noe som får folk fort på tilt da.


Pokerstars er en veldig bra site. Anbefales å grinde på natta (da er det flest folk online, bordene stapp fulle og masse fisk ).

Expekt har mange ok sats til større tourneys.


Lykke til
Vis hele sitatet...
Jeg kan skrive under på at FTP er rigget herfra til helvete. Jeg kan GARANTERE deg, at dersom du foretar et innskudd kommer du til å ha insane flaks de første timene, så går det loddrett til helvete, med en sinnsyk rekke med badbeats. De kan bortforklare det med varians så mye de vil, men når dette skjer etter hver eneste deposit, eller når man kommer tilbake til siden etter en pause. Selv fikk jeg tilsendt litt over $400 på Full Tilt, så derfor prøvde jeg meg litt igjen. Første SnGen min var en Rush SnG, og på den lille turneringen fikk jeg AA to ganger, KK tre ganger, QQ to ganger, samt både JJ, TT og 99 hver sin gang, i tillegg til AKs en haug med ganger. Jeg er sikker på at jeg hadde vunnet den med glans, hadde det ikke vært for at internett røk da jeg var på finalebordet. Endte på 4 eller 5 plass etter å ha blitt frakoblet som suveren chip leader. Samtidig hadde jeg en helt latterlig flaks ved hver eneste all-in situasjon, selv når jeg var håpløst langt bak. Mirakelkortene kom på rekke og rad og det hele var en parodi på poker. Alt jeg gjorde, samme hvor galt det var, endte opp riktig. Plutselig bråsnudde det, og jeg tapte på de sykeste, mest kreative måtene Full Tilt kunne funnet på. Vi snakker AA mot A7, all in preflop, og bordet som kommer [6AT 9 8] gjentatte ganger. Har jeg KK kan du BANNE på at noen sitter med AA. Har jeg QQ er det noen som har KK (ikke AA. Når man har QQ er det alltid KK man møter. Alltid.) Det hjelper lite å nevne spesifikke badbeats, da slikt alltid kan skje, men den rekken av håpløs uflaks jeg har hatt på FTP har gjort at selv jeg, som alltid har ledd av konspirasjonsteoretikerne, har mistet all tro på FTP.

Jeg vet det er mulig å vinne, for jeg har kompiser som har gjort det jævlig bra på FTP, men selv har jeg ikke klart å knekke koden. Hver eneste gang jeg returnerer så får jeg insane luck en pitteliten stund, før det snur og jeg er sjanseløs i dager og uker. Full Tilt er den eneste siden jeg har tapt penger på, og det er jævla rart, for det er der jeg har møtt minst motstand i SnG-ene. Jevnt over ser jeg haugevis med folk som ikke har fått med seg basic pokerlærdom som betting patterns og håpløst spill med forskjellige kortkombinasjoner, og jeg kommer konsekvent all in med best hånd, men ender alltid opp med å tape likevel.

Akkurat disse observasjonene jeg har gjort meg, med sinnsyk flaks i begynnelsen, og deretter en helt innforjævlig, vedvarende uflaksperiode - hver eneste gang, er det flere også som har gjort. Se flere tusen vitnesbyrd på sider som dette:
http://fulltiltpokerrigged.blogspot....confirmed.html
http://fulltiltrigged.info/is-full-t...e-true-debate/

Jeg vet at folk som hevder at de store sidene er rigget, vanligvis blir ledd av, og det er jeg forberedt på at jeg også blir nå. Selv har jeg i alle fall fått nok av Full Tilt, og prøver akkurat nå å cashe ut derfra, men det ser ut til at det blir litt mer problematisk enn jeg trodde. Uttaksforespørselen min ble nemlig avvist, uten oppgitt grunn i det hele tatt. Jeg fikk bare beskjed om at den var avvist, uten noe nærmere beskjed. Jeg sendte dem en mail og spurte hvorfor den ble avvist, og fikk til svar at de ville jeg skulle spille litt mer først. De hadde ikke noe fast grense for hvor mye mer jeg må spille, men de ville i hvertfall at jeg skulle spille litt til først. Nå har jeg sendt et langt svar tilbake, og lurer på hva de egentlig vil, så får vi se hva det blir til. Supporten deres er jævlig treig, så det kan jo ta sin tid.

Selv har jeg fått en jævlig avsmak på Full Tilt, så jeg kan absolutt ikke si at jeg anbefaler Full Tilt. Jeg har egentlig alltid trodd at online poker har vært "rigged for action". Det virker helt åpenbart overalt, og det har jeg heller ikke noe problem med, ettersom det er likt for alle spillere. Det har jeg alltid sett på som naturlig. Godt mulig det er feil, men slik har hvertfall jeg oppfattet det. Badbeats er det også andre steder, og det har jeg sett selv, det er helt syyyykt til tider, men sånn er det når man spiller så mange hender som man gjør online. Jeg har sett masse debatter om online poker er rigget i seg selv. Tja, kanskje. Det tror jeg egentlig ikke. Men Full Tilt er i en absolutt særklasse. Jeg har aldri opplevd noe sykere i min lange karriere som nettpokerspiller. Jeg har gitt opp Full Tilt, og spiller nå bare på alle de andre sidene, der jeg faktisk er i stand til å vinne. Håper bare jeg får ut pengene mine i år en gang.

Jeg tror steder som Unibet, Betsafe og Bet365 er relativt greie steder. Har ikke spilt der selv (med unntak av helt i starten av nettkarrieren min, da jeg spilte freerollene der), men jeg har flere kompiser som spiller her, og de opplever ingen problemer. Supporten er helt OK, uttak og innskudd fungerer fint, og nivået på motspillerne er generelt lav. Utvalget av spill er vel ganske lavt i forhold til hos de største, men det er helt akseptabelt.

Selv har jeg spilt en del på Betsson, Lii Poker, Centrebet og PokerStars, og er fornøyd med alle disse. Aller best trives jeg på PokerStars, ettersom de har det aller største utvalget av spill, fantastisk support-team, en lobby/lay-out som passer meg personlig, i tillegg til den aller beste player reward/bonus-systemet som finnes online IMO (til tross for at de ikke har rakeback). Det går en del diskusjoner om PokerStars og rigging også. Jeg har ikke hatt noe problem med det her i alle fall, men man kan jo aldri vite. Full Tilt er i alle fall i en helt annen verden hva dette gjelder.


Bottom line:
Anbefaler PokerStars på det sterkeste. Suverent beste klienten.
Anbefaler IKKE Full Tilt Poker. Dette kan du finne ut selv, selvfølgelig, men mitt tips er å unngå den siden først som sist.
fyfaen det der om FFP er rigged fikk meg til å tenke på de tusener av kronene som har forsvinni på jævlig gode "safe" hender, og hvordan jeg har flaks en liten periode før alt går til helvette! pokerstars here I come
▼ ... noen uker senere ... ▼
BumP! er det helt umulig å overføre penger til nettpoker? alt er jo blokkert -.-

prøvde å sende penger til moneybookers men neida det var ikke lov så hva må gjøres for å kunne få lov til å benytte mine egne penger?

bumpet min gamle tråd så jeg ikke trenger å lage en ny tråd og håper noen leser denne posten
entropay eller netteller. Sistnevnte må du vel overføre til fra bank nå tror jeg, om de ikke har endret på det igjen.
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
BumP! er det helt umulig å overføre penger til nettpoker? alt er jo blokkert -.-

prøvde å sende penger til moneybookers men neida det var ikke lov så hva må gjøres for å kunne få lov til å benytte mine egne penger?

bumpet min gamle tråd så jeg ikke trenger å lage en ny tråd og håper noen leser denne posten
Vis hele sitatet...
Kjøp et paysafe-kort på Narvesen eller 7-eleven. Det er ikke så sent, så du rekker det nok hvis du forter deg!
jeg vil anbefale deg å ikke spille nettpoker i det hele tatt,spesielt ikke som``ny spiller`` det spørs seff hvilken ambisjoner du har om det er bare på gøy eller om du faktisk tror du vil tjene noen penger på det.
kunne skrevet en a4 side d ups and downs men skal la det være med denne ``moral`` prekenen
hilsen en som er 200k i minus over 7år

vil ligge til at jeg har vanket i relativt store pokermiljø ink folk som kaller seg ``proffer`` og jeg har tilgode å høre noen av dem si at de er i pluss totalt,selv de som har vunnet 1mill+ i turneringer sorry moralen men poker er ikke så uskyldig som det ser og høres ut og når jeg ser alle de pokerpostene som poper opp her er det vanskelig å holde munn når jeg har sett så mange miserable pokerskjebner.
Mye synsing ute og går her, både om mulighetene for å vinne og om rigging. De seriøse sitene blir gjennomgått av store byråer og enkeltpersoner, databaser med millioner av hender er sjekket og befinner seg innenfor statistikken. Det er ofte de spillerne som taper og ikke vil befinne seg med at de er tapende spillere som kommer opp med teorier om "rigging"

Det er fullt mulig å tjene gode penger på poker, men det er ikke bare å sette seg ned å spille. Man må ta i bruk alle hjelpemidler man kan i form av tracking programmer der det er lov og være aktiv på gode pokerforum ved å poste masse hender i situasjoner der du ikke vet helt hva som er beste linje.

Anbefaler pokertracker som tracking software, holdem manager er også ett godt alternativ. Forum finner du ved ett kjapt google søk, og på pokertableratings.com kan du sjekke opp all historikk på de du spiller mot på de største sitene.

Trenger du penger inn på sites kan du opprette neteller eller moneybookers konto, da får du også ett visa kort du kan bruke hvor som helst. Du kan også sette inn penger direkte til disse sidene fordi det ikke rammes av lovgivningen.

Er dette noe du virkelig vil så kan du gjerne ta kontakt på en pm hvis det er noe annet du/dere lurer på.
Omaha: Du får ikke et netteller kort, det koster faktisk en del i avgifter og lønner seg ikke ved mindre man opererer med relativt store summer. Moneybookers har meg bekjent ikke et slikt kort...

Virtuelt kort fra netteller er billigere, men fremdeles avgiftsbelagt.

Greit å være klar over at når man setter inn penger på moneybookers så må man velge om man skal bruke dem til gambling eller ikke. Velger man det første får man ikke satt inn penger, det siste får man ikke overført pengene til gamblingsider. (løsningen er å overføre pengene til en kompiss som også har moneybookers og få ham til å føre dem tilbake, da kan man nemlig sette dem inn på gamblingsider om man vil. Men det medfører også en del gebyrer.

Entropay er slik jeg ser det det enkleste alternativet, selv om gebyrene er litt stive.

Cosmos: Er man ned 200K på 7 antall år så er ikke problemet at man ikke kan spille, men at man ikke vet hva bankroll management er for noe. Det er fint mulig å tjene penger på poker, men skal man leve av det må man selvsagt være god.

Det er ikke mulig å være "proff" over tid uten å tjene penger. En pokerproff er en som lever av å spille poker så ved mindre man har arvet / vunnet mye penger fra før av er det ikke mulig å være proff over lengre tid...
Hei, jeg har putta 3800 kr inn på betson og gått en tusenlapp i pluss. Nå er kontoen min fryst? WTF? noen som vet noe om sånt noe?
Sitat av Charizma Vis innlegg
Hei, jeg har putta 3800 kr inn på betson og gått en tusenlapp i pluss. Nå er kontoen min fryst? WTF? noen som vet noe om sånt noe?
Vis hele sitatet...
Spør support?
Sitat av Cikey Vis innlegg
Omaha: Du får ikke et netteller kort, det koster faktisk en del i avgifter og lønner seg ikke ved mindre man opererer med relativt store summer. Moneybookers har meg bekjent ikke et slikt kort...

Virtuelt kort fra netteller er billigere, men fremdeles avgiftsbelagt.

Greit å være klar over at når man setter inn penger på moneybookers så må man velge om man skal bruke dem til gambling eller ikke. Velger man det første får man ikke satt inn penger, det siste får man ikke overført pengene til gamblingsider. (løsningen er å overføre pengene til en kompiss som også har moneybookers og få ham til å føre dem tilbake, da kan man nemlig sette dem inn på gamblingsider om man vil. Men det medfører også en del gebyrer.

Entropay er slik jeg ser det det enkleste alternativet, selv om gebyrene er litt stive.

Cosmos: Er man ned 200K på 7 antall år så er ikke problemet at man ikke kan spille, men at man ikke vet hva bankroll management er for noe. Det er fint mulig å tjene penger på poker, men skal man leve av det må man selvsagt være god.

Det er ikke mulig å være "proff" over tid uten å tjene penger. En pokerproff er en som lever av å spille poker så ved mindre man har arvet / vunnet mye penger fra før av er det ikke mulig å være proff over lengre tid...
Vis hele sitatet...
Da er det tydeligvis forskjell på folk siden jeg har fått det gratis to ganger fra neteller.. Siden du drar opp entropay når du først snakker om gebyrer bekrefter det at du ikke har peiling.

http://www.prepaid365.com/moneybooke...paid-card.html
Sist endret av Omaha; 7. september 2010 kl. 00:01.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Jeg kan skrive under på at FTP er rigget herfra til helvete. Jeg kan GARANTERE deg, at dersom du foretar et innskudd kommer du til å ha insane flaks de første timene, så går det loddrett til helvete, med en sinnsyk rekke med badbeats. De kan bortforklare det med varians så mye de vil, men når dette skjer etter hver eneste deposit, eller når man kommer tilbake til siden etter en pause. Selv fikk jeg tilsendt litt over $400 på Full Tilt, så derfor prøvde jeg meg litt igjen. Første SnGen min var en Rush SnG, og på den lille turneringen fikk jeg AA to ganger, KK tre ganger, QQ to ganger, samt både JJ, TT og 99 hver sin gang, i tillegg til AKs en haug med ganger. Jeg er sikker på at jeg hadde vunnet den med glans, hadde det ikke vært for at internett røk da jeg var på finalebordet. Endte på 4 eller 5 plass etter å ha blitt frakoblet som suveren chip leader. Samtidig hadde jeg en helt latterlig flaks ved hver eneste all-in situasjon, selv når jeg var håpløst langt bak. Mirakelkortene kom på rekke og rad og det hele var en parodi på poker. Alt jeg gjorde, samme hvor galt det var, endte opp riktig. Plutselig bråsnudde det, og jeg tapte på de sykeste, mest kreative måtene Full Tilt kunne funnet på. Vi snakker AA mot A7, all in preflop, og bordet som kommer [6AT 9 8] gjentatte ganger. Har jeg KK kan du BANNE på at noen sitter med AA. Har jeg QQ er det noen som har KK (ikke AA. Når man har QQ er det alltid KK man møter. Alltid.) Det hjelper lite å nevne spesifikke badbeats, da slikt alltid kan skje, men den rekken av håpløs uflaks jeg har hatt på FTP har gjort at selv jeg, som alltid har ledd av konspirasjonsteoretikerne, har mistet all tro på FTP.

Jeg vet det er mulig å vinne, for jeg har kompiser som har gjort det jævlig bra på FTP, men selv har jeg ikke klart å knekke koden. Hver eneste gang jeg returnerer så får jeg insane luck en pitteliten stund, før det snur og jeg er sjanseløs i dager og uker. Full Tilt er den eneste siden jeg har tapt penger på, og det er jævla rart, for det er der jeg har møtt minst motstand i SnG-ene. Jevnt over ser jeg haugevis med folk som ikke har fått med seg basic pokerlærdom som betting patterns og håpløst spill med forskjellige kortkombinasjoner, og jeg kommer konsekvent all in med best hånd, men ender alltid opp med å tape likevel.

Akkurat disse observasjonene jeg har gjort meg, med sinnsyk flaks i begynnelsen, og deretter en helt innforjævlig, vedvarende uflaksperiode - hver eneste gang, er det flere også som har gjort. Se flere tusen vitnesbyrd på sider som dette:
http://fulltiltpokerrigged.blogspot....confirmed.html
http://fulltiltrigged.info/is-full-t...e-true-debate/

Jeg vet at folk som hevder at de store sidene er rigget, vanligvis blir ledd av, og det er jeg forberedt på at jeg også blir nå. Selv har jeg i alle fall fått nok av Full Tilt, og prøver akkurat nå å cashe ut derfra, men det ser ut til at det blir litt mer problematisk enn jeg trodde. Uttaksforespørselen min ble nemlig avvist, uten oppgitt grunn i det hele tatt. Jeg fikk bare beskjed om at den var avvist, uten noe nærmere beskjed. Jeg sendte dem en mail og spurte hvorfor den ble avvist, og fikk til svar at de ville jeg skulle spille litt mer først. De hadde ikke noe fast grense for hvor mye mer jeg må spille, men de ville i hvertfall at jeg skulle spille litt til først. Nå har jeg sendt et langt svar tilbake, og lurer på hva de egentlig vil, så får vi se hva det blir til. Supporten deres er jævlig treig, så det kan jo ta sin tid.

Selv har jeg fått en jævlig avsmak på Full Tilt, så jeg kan absolutt ikke si at jeg anbefaler Full Tilt. Jeg har egentlig alltid trodd at online poker har vært "rigged for action". Det virker helt åpenbart overalt, og det har jeg heller ikke noe problem med, ettersom det er likt for alle spillere. Det har jeg alltid sett på som naturlig. Godt mulig det er feil, men slik har hvertfall jeg oppfattet det. Badbeats er det også andre steder, og det har jeg sett selv, det er helt syyyykt til tider, men sånn er det når man spiller så mange hender som man gjør online. Jeg har sett masse debatter om online poker er rigget i seg selv. Tja, kanskje. Det tror jeg egentlig ikke. Men Full Tilt er i en absolutt særklasse. Jeg har aldri opplevd noe sykere i min lange karriere som nettpokerspiller. Jeg har gitt opp Full Tilt, og spiller nå bare på alle de andre sidene, der jeg faktisk er i stand til å vinne. Håper bare jeg får ut pengene mine i år en gang.

Jeg tror steder som Unibet, Betsafe og Bet365 er relativt greie steder. Har ikke spilt der selv (med unntak av helt i starten av nettkarrieren min, da jeg spilte freerollene der), men jeg har flere kompiser som spiller her, og de opplever ingen problemer. Supporten er helt OK, uttak og innskudd fungerer fint, og nivået på motspillerne er generelt lav. Utvalget av spill er vel ganske lavt i forhold til hos de største, men det er helt akseptabelt.

Selv har jeg spilt en del på Betsson, Lii Poker, Centrebet og PokerStars, og er fornøyd med alle disse. Aller best trives jeg på PokerStars, ettersom de har det aller største utvalget av spill, fantastisk support-team, en lobby/lay-out som passer meg personlig, i tillegg til den aller beste player reward/bonus-systemet som finnes online IMO (til tross for at de ikke har rakeback). Det går en del diskusjoner om PokerStars og rigging også. Jeg har ikke hatt noe problem med det her i alle fall, men man kan jo aldri vite. Full Tilt er i alle fall i en helt annen verden hva dette gjelder.


Bottom line:
Anbefaler PokerStars på det sterkeste. Suverent beste klienten.
Anbefaler IKKE Full Tilt Poker. Dette kan du finne ut selv, selvfølgelig, men mitt tips er å unngå den siden først som sist.
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaller å ligge unna FTP selv, men det er på grunn av supporten demmes.

Er litt uenig i deg her Realist1, en så stor side som FTP tviler jeg sterkt på at setter en så stor kundekrets på spill for å rigge til kontoen din.

Pokerstars har nok den beste formen for bonus, og suveren klient, men nivået på spillerene er fortsatt ganske høyt mener jeg. Så det vil nok lønne seg å satse på en annen side med god rakeback, samt dårligere nivå på spillerne.
Smartgambler, og donkr er et sted du kan begynne.

Sitat av Omaha Vis innlegg
Da er det tydeligvis forskjell på folk siden jeg har fått det gratis to ganger fra neteller.. Siden du drar opp entropay når du først snakker om gebyrer bekrefter det at du ikke har peiling.

http://www.prepaid365.com/moneybooke...paid-card.html
Vis hele sitatet...
Nå må du vel ut med 2,5% eller noe sånt i gebyr via neteller, må du ikke?
Har ikke peiling selv, aldri brukt neteller.
Men hvorfor ikke bare kjøpe paysafe å betale 0,5%, også gjøre uttak til kontoen igjen?
Visa funker på Full Tilt til alles informasjon.

Alt annet blir for tungvint.
På pokerstars når jeg skal kjøpe sjetonger står det utløpsdato hva skal jeg trykke der ?
Utløpsdatoen på visa kortet ditt.

For eks 07/13
'Fant det ut : ) men går ikke an å sette inn penger på kontoen : s spurte support og han sa at jeg må bruke Ewire
Om du er ny pokerspiller så er det irrelevant hvilke sider du velger å spille på.

Nivået på Fulltilt er så dårlig at hvem som helst kan vinne på de lavere nivå. Ergo gir det mening å bruke fulltilt siden det kun er de som tillater visa atm.

+EV
Sitat av toeless Vis innlegg
Om du er ny pokerspiller så er det irrelevant hvilke sider du velger å spille på.

Nivået på Fulltilt er så dårlig at hvem som helst kan vinne på de lavere nivå. Ergo gir det mening å bruke fulltilt siden det kun er de som tillater visa atm.

+EV
Vis hele sitatet...
Om man er ny pokerspiller så burde man ihvertfall finne en side med god rakeback..
Unibet tillater også innskudd med Visa også.

Sitat av Ps3Mw2 Vis innlegg
'Fant det ut : ) men går ikke an å sette inn penger på kontoen : s spurte support og han sa at jeg må bruke Ewire
Vis hele sitatet...
Mulighetene dine for innskudd er, entropay, ukash, paysafe, ewire, neteller.