Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4523
Min far sier at det lagres en logg på ruteren, i tillegg til PC'en, og at han kan sjekke denne. Er ikke helt sikker på om det er sant, eller om han bare sier det for å fordhindre meg i å besøke visse sider. Er dette sant? I så fall, hvordan gjøres dette, og kan jeg slette denne loggen?

Takk på forhånd
Har fått samme beskjed av en stefar -.-' Men jeg tviler sterkt!
Garantert noe han sier bare for at du ikke skal gå inn på p0rn
Dette kommer selvfølgelig an på HVILKEN router det er.
Low
Trådstarter
D-Link DIR-655, som igjen er koblet til et annet rutermodem. Han mener han kan sjekke på D-Link'en, jeg er koblet til VIA kabel.
Etter hva jeg vet om D-link er vel det der heller en sjelden funksjon å ha der, og jeg finner ingenting i brukermanualen som forteller om slikt.

brukermanual
Sist endret av meitemark; 10. august 2010 kl. 17:05.
Low
Trådstarter
Det er en ganske ny ruter, og kompisen til faren min klarte å sette opp at faren min fikk mail hver gang jeg koblet til ruteren. Men dette fiksa jeg med en reset av ruteren
Vel, hvis det plager deg er det jo egentlig bare å se på løsninger som TOR, Darknet, Freenet og slike ting.