Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1067
Hei jeg lurer litt på om det er en måte å kunne se om personer er på amf?

Er det noen spesielle kjennetegn?









takker for svar!
Mja, personen er i som regel godt humør, litt "turbo" gir noen ganger uttrykk for å være litt "kjekkere" enn det er grunn for, typisk utadvent med økt energi og flink på ordene mener jeg!

Skal jo også sies at dette kommer ann på forbruket til personen, en som har gått veldig lenge på amfetamin vil nok vise lite til utrykk i forhold til hva en "av og til" bruker vil gjøre.
bongjoy's Avatar
Trådstarter
ja vett dem blir litt turbo ol, men det er snakk om ei som har gått på amf i 14 år?
Om de lager grimaser, stramer kjeven jevnlig, slikker på tennene, stooore pupiller, syyyk svettelukt, vanskligheter for å holde tema, vanskligheter for å holde kjeft og å sitte i ro.
Dette er hvertfall endel småting som kan være tilfelle når du er påtent.
Sitat av bongjoy Vis innlegg
ja vett dem blir litt turbo ol, men det er snakk om ei som har gått på amf i 14 år?
Vis hele sitatet...
14år? Da bør du heller se etter symptomene som er der når hun IKKE er på amf:P Når de forsvinner, er hu stuuuka
Hvis det er snakk om en person som har gått på amf i 14 år, tror jeg du vil kunne se VELDIG godt når den personen ikke har fått sin dose. Min mening er at noen blir irriterende å være med i lengden og snakker usammenhengende.