Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2695
hei jeg har søkt rundt å finner ingen bekreftelse selv.
men er "Insufflated" det samme som nasalt...prøver å finne nasale doseringer på 2c-e

håper på gode svar så jeg ikke gjør noe fatalt dumt
Sitat av DMTlover Vis innlegg
er "Insufflated" det samme som nasalt
Vis hele sitatet...
Ja. (nasal) insufflation betyr nasalt.
Trådstarter
takker nå ble jeg kjempe glad..skal prøve å få gjort en raport senere da
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
dosering vil variere, men alt fra 2mg til 5mg vil være en begynnerdose, avhengig av hvor rent stoff du har.

vær forberedt på en fantastisk svie.
Trådstarter
Sitat av somnium Vis innlegg
dosering vil variere, men alt fra 2mg til 5mg vil være en begynnerdose, avhengig av hvor rent stoff du har.

vær forberedt på en fantastisk svie.
Vis hele sitatet...
tviler på at 2-5 er nok selv om det er førstegang på det stoffet med tanke på at jeg SKAL ha alle bildene mine til å virke å ellers god visuals
Sist endret av Dodecha; 14. mai 2010 kl. 17:53. Grunn: oversatt til norsk
Sitat av DMTlover Vis innlegg
tviler på at 2-5 er nokk selv om d er førstegang på d stoffet med tanke på at jeg SKAL ha alle bildene mine til å virke
Vis hele sitatet...
Hæ? Ha bildene dine til å "virke"? Hva mener du?
Trådstarter
mener psykadelliske bilder som bl.a alex grey sine osv..har maaange gig på datan med slike å rett å slett bare elsker å se på dem å er lei a at di stoffene jeg har tatt mange ganger ikke har oppfylt mine krav der
http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_dose.shtml

Her står det veldig godt. Insufflated er det samme som nasalt ja.

Det går fint an å gå over 10 også. Når du beveger deg over 10 blir det veldig visuelt. Oppimot 15-20 kan det bli mye så forbered deg godt. Det kan bli vanskelig å se på bilder når du går så høyt. Når jeg ser på bilder liker jeg å være rundt 9-10. Da beveger de seg og blir veldig levende.

Lykke til
Sist endret av Stratops; 14. mai 2010 kl. 17:10.
Trådstarter
[IMG]CUsers\eier\Desktop\1835_lg.jpg[/IMG] noen som vet om denne er farlig/skadlig å snorte litt ved siden av??
har 1 stk igjen http://www.ecstasydata.org/view.php?id=1835
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
vel, enten er jeg veldig følsom for akkurat 2c-stoffene, eller så har dere dårlig syntetiserte stoffer, for en nasal dose på 10mg ville slått meg totalt ut.

jeg startet med 2mg og fikk TYDELIGE visuelle forstyrrelser, og 5-7mg var en full-blown trip.
klarer ikke helt se for meg hva 20mg nasalt blir, det kan ikke være spesielt behagelig spør du meg.

men det er selvsagt individuelt fra person til person, og derfor anbefaler jeg at du starter på 2-3mg og jobber deg oppover.
Trådstarter
har ikke mg vekt så d kan bli spennende å c
Når du går over 15mg er det ikke særlig behagelig. Det er ekstremt intenst. Men det avhenger hva du vil ha ut av trippen din...
Sitat av DMTlover Vis innlegg
takker nå ble jeg kjempe glad..skal prøve å få gjort en raport senere da
Vis hele sitatet...
Ja for all del, begynner å bli lenge mellom trip rapportene her på forumet nå.
God tur
Sitat av DMTlover Vis innlegg
[IMG]CUsers\eier\Desktop\1835_lg.jpg[/IMG] noen som vet om denne er farlig/skadlig å snorte litt ved siden av??
har 1 stk igjen http://www.ecstasydata.org/view.php?id=1835
Vis hele sitatet...
Denne inneholder jo mCCP, ihvertfall ifølge den linken der. mCCP er vel ikke noe særlig å få i seg uansett?
Trådstarter
hvor lang tid tar det å nå platået nasalt på 2c-e?
Trådstarter
å trippen er gjort med kjempe stor suksess
var akkurat slik jeg hadde fårventa meg å var perfekt får meg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av DMTlover Vis innlegg
har ikke mg vekt så d kan bli spennende å c
Vis hele sitatet...
Du får ordnet helt fine mg vekter gjennom e-bay for under hundringsen, selv med shipping kostnader.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Du når "platået" mye fortere vis du inntar stoffet nasalt. De første gangene jeg tok tc-x stoffer nasalt husker jeg at jeg ble noe overrasket over hvor fort effekten kom. Og for all del husk mindre dosering, enn vis du tar det oralt.
Sist endret av kalelis; 19. oktober 2010 kl. 14:01.
Sitat av KarlMySuitcase Vis innlegg
Du får ordnet helt fine mg vekter gjennom e-bay for under hundringsen, selv med shipping kostnader.
Vis hele sitatet...
Bedre å bruke dealextreme.com, da slipper man fraktkostnaden. Er mer eller mindre de samme vektene.
Sitat av The-kid Vis innlegg
Denne inneholder jo mCCP, ihvertfall ifølge den linken der. mCCP er vel ikke noe særlig å få i seg uansett?
Vis hele sitatet...
er vell noe a dem værste knippsa jeg har vært borti det der. :S bør styre laaangt unne dem. om du nå skal ta dem så foreslår jeg å snorte da men ikke blir like dårlig å kan være heldig å finne en rett type rus på dem. når jeg svelgte 2 ble jeg bare syk å angret som fan.