Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1298
Dreiv og hang på #b0g i dag hvor vi begynte og disse Sub7 "hackere". Da kom en kar og sa at nå har jo Sub8 kommet da og den funker over WAN osv blablabla. Hadde vært grisefett og matrixe en sånn kjerring jeg kjenner, så jeg lurte på om noen har Sub8? Har googla etter det men eneste jeg finner da er japansk hesteporr =)
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Har ikke hørt om noen Sub8, men hvis du stikker innom http://www.subseven.ws kan du laste ned siste versjon (2.1.5) av trojaneren SubSeven.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gammel Traver
lockhead's Avatar
SubSeven er jo blooooo-kjipt uansett.
har lite og si om det er SubSeven eller Sub8. like mye script kiddie fordi. Ta heller og skriv et net send flood script og floode henne med net send. mye verre;D
Off-Topic: Hvilken side er den "ekte" sub7siden? www.sub7.net? Alle funker jo, og er ganske like, men hvilken er ekte?
▼ ... over en uke senere ... ▼
∮ F dr = 0
Opprinnelig postet av lockhead
SubSeven er jo blooooo-kjipt uansett.
har lite og si om det er SubSeven eller Sub8. like mye script kiddie fordi. Ta heller og skriv et net send flood script og floode henne med net send. mye verre;D
Vis hele sitatet...
Akkurat som ikke det er script kiddie?
I like turtles
Skyfex's Avatar
Drit i om det er script kiddie.. gøy er det Drev mye med sub7 før.. Jævlig morro. Men ble lei til slutt da.. dessuten ville jeg gå videre. Begynne med ordentlig hacking, men det ble det aldri noe av. Jeg vedder 100kr på at han kødda med det med sub8.. 7-tallet har ingenting med versjon å gjøre.
subseven er det man driver med siste dagen på lan det, når alle er overtrøtte og kjeder seg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg tror du har misforstått betydningen av "Script kiddie". En script kiddie er en som bruker script som andre har laget til å hacke med... Men hvis du skriver egne programmer er du ikke en script kiddie...
Sist endret av bjarne; 18. mai 2003 kl. 14:17.
Opprinnelig postet av bjarne
Jeg tror du har misforstått betydningen av "Script kiddie". En script kiddie er en som bruker script som andre har laget til å hacke med... Men hvis du skriver egne programmer er du ikke en script kiddie...
Vis hele sitatet...
Bump2k. Men du hadde noe å bidra med, så da er det vel greit
Jeg antar at du snakker om et netsend floodprogram, noe som er like kiddie. Hvis du hadde laget net send, så kanskje man kunne snakke om å ikke være kiddie
Subseven er et program du kan leke deg med.
Problemet er jo og få inn trojanen... vis du ikke sitter siden av dud1 som du skal "hacke" da..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan jo bare scanne IP-ranges.
Mye lettere og kjappere enn å late som du er en kåt fjortiss på irc.
Uspiselig
Skrekkugle's Avatar
Trådstarter
Ihihi. Gøy å lese diskusjon Lurte egentlig bare på om det var fler som hadde hørt om det men det betyr ikke at jeg skulle brukt toolen til å "hacke" med og være 1337. Sub7 er noe man bare kan ha det litt gøy med her og der i diverse anledninger uten at man trenger å late som man er 1337 hax0r fordet og denne gangen avr nettopp en slik anledning

Har pløya gjennom 10-talls manualer og bøker og hundrevis av dokumenter og prøvd meg på ditt og datt men det tok brått slutt da telenor backtraca meg og ga meg et fint brev i posten med side på side over IPr jeg hadde prøvd meg på og enda fler sider angående deres policier og lignende når det gjaldt dette og etter det har det roa seg litt Men gøy var det
LoL @ SpiFF! bruke en koselig uavhengig proxy da... de stengte en av mine... syntes ikke at den var helt i samsvar med intensjonen av deres regler... (dog, jeg brøt dem ikke) jaja...

Får lage en ny en da!