Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3739
Personlig er jeg nok litt for reservert til å dra på nakencruise, men jeg må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig når jeg leset om det her.

Jeg ville hatt problemer med å føle det helt naturlig, men det er kanskje bare snakk om tilvennig, hva tror dere?
Noen som har vært på et slikt cruise?
Noen som vil på et slikt cruise?
På et slikt cruise, hvordan reagerer man dersom man treffer noen man kjenner?

Tror som sagt jeg hadde fått litt problemer, hva tenker dere om saken?
Lurer på hvordan mann/kvinne ratioen er på dette cruiset. Ellers stiller jeg meg kritisk til å gå naken, jeg hadde vel gått rundt med boner 24/7 hvis det var jenter der.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Haha, kjipt hvis det er noen få jenter der, så er hele båten stappfull av menn med boners... awkward.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Skal man tro det man leser, er det flere som kommer tilbake fornøyd.

Sitat av dinside.no
I følge selskapet selv har de stort sett bare fullbookede skip, og de påstår også at 70% av gjestene kommer tilbake. Det er altså tydeligvis mange som lar seg friste.
Vis hele sitatet...


Kanskje man skulle prøve få seg jobb på en slik båt?
Besetningen har alltid på seg klær
Vis hele sitatet...
Sist endret av Veggen; 21. februar 2010 kl. 21:22.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Slapp av litt nå.
Nakencruise og nudiststrender handler ikke om sjekking og sex, det handler om frihet og om vennskap.
Om du møter en gruppe mennesker, som er helt nakne, og du er naken selv, da snakker dere ikke om været. Hvorfor vet jeg ikke, men å kaste klærne ser ut til og fungere som en isbryter for oss mennesker. Jeg snakker ikke av egen erfaring, og må innrømme jeg kjenner få nudister, men gjennom media er det dette nudistene selv sier.

Så på et nakencruise er det ingen som gjemmer seg bak klærne, og denne effekten dette påstås og gis er nok det store poenget bak ideen.

Methewall skriver jo selv at han hadde syntes det hadde vært morsomt å være der, så lenge en får ha på seg klærne. Hvorfor gjemme dere? Nakenhet handler da ikke om sex? Selv er jeg nok altfor ødelagt (sexfiksert?) til at jeg hadde klart å tenke med det rette hodet til tider. Men for dem som finner det naturlig ser jeg ingen grunn til ikke å bestille. Jeg syntes det er fint at noen våger.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av Sio Vis innlegg
Methewall skriver jo selv at han hadde syntes det hadde vært morsomt å være der, så lenge en får ha på seg klærne. Hvorfor gjemme dere? Nakenhet handler da ikke om sex? Selv er jeg nok altfor ødelagt (sexfiksert?) til at jeg hadde klart å tenke med det rette hodet til tider. Men for dem som finner det naturlig ser jeg ingen grunn til ikke å bestille. Jeg syntes det er fint at noen våger.
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde meg på en fleip, men ellers må jeg nok si meg enig med deg.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
I en artikkel jeg leste i Der Spiegel for noen år tilbake som omhandlet kunsten til Spencer Tunick, rapporterte en journalist om hvordan det var å være med på dette. Da de fikk beskjed om å kaste klærne gjorde alle dette i en frenetisk hast. En ung lærer i nærheten av journalisten innrømmet at han var aller mest redd for å få spontanereksjon.

Men som icebreaker ser det absolutt ut til å fungere. Folk presenterte seg med fornavn (merk: Det er Tyskland det er snakk om, der er dette litt annerledes enn i Norge). En stakkars intetanende morgenfugl av en syklist syklet forbi/iblant dem, sikkert på vei til jobb. Skamfylt rødmet han seg gjennom mengden nakne, som lo av ham.
Hah, en artig idè! Jeg har aldri vært med på noe sånt før, men ville tro at stemningen ikke legger opp til at det skal bli noen seksuelle tanker, siden folk som henger seg med på sånne ting tenker at det er helt naturlig. Mange er kanskje vokst opp med naturiststrender o.l?

Selv hadde jeg kun vært med om passasjerene var veltrente unge mennesker mellom 20 og 30, og vi kunne nyte hverandres fantastiske, stramme kropper, innsmurt i sololje fra topp til tå.
jeg får litt sånn " åh, tyske feite menn på 60+ som sprader rundt i tresko med snurrebart og hentesveis"

det er som regel de man finner på nudiststrender/evt de som har de minste speedoene ..
Jeg kan bare snakke for min egen del, men jeg synes at det er ganske ypperlig å ta seg en dag på en nudiststrand. Det er ikke noe jeg aktivt driver med, men ser jeg muligheten så benytter jeg meg gjerne av den. Det er som flere her har nevnt allerede, det føles slett ikke flaut, men tvertimot befriende. Og da mener jeg ikke befriende som i at alle hiver av seg klærne og like etter finner det for godt å hive seg selv inn i en massiv orgie av hemmelig nudistsex, men befriende i den retning at man skyver alt det overfladiske og dagligdagse litt til siden, og tillater seg en roligere, mer avslappet holdning. Tilbakelent kan man vel si. Det kan få en til å undre på om dette med klær til syvende og sist har en destruktiv virkning på oss mennesker, psykologisk sett?
Sist endret av gulunderstrek; 22. februar 2010 kl. 21:02.
Settingen har jo alt å si... de som er vant med nudiststrender osv synes sikkert ikke dette er så ille, men tror ikke jeg kunne tenkt meg det selv fordi jeg hadde vel blitt flau, rett og slett. På den annen side ryker alle fillene hvis det er snakk om badstu, da er det ikke noe problem av en eller annen grunn, sikkert fordi det er setting jeg synes er naturlig. Kan faktisk ikke forestille meg å ta badstu med hånkle rundt kroppen, hadde ironiskt nok føltes flaut ut det også.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Nei faen heller.
Vi er en haug med flaue fisebleike nerder altså. En dag må vi samle nFF gjengen og dra på nudiststrand og se hvor lang tid det tar før vi ikke bryr oss om hud lengre.
"Og hvis gutter er redd for at ting skal bli pinlige i tilfelle man skulle bli opphisset av å se andre nakne, mener hun at de kanskje heller burde holde seg hjemme.

- Er du redd for å bli opphisset av å se en naken jente på en nakenstrand har du kanskje i utganspunktet ikke de rette intensjonene med å komme på et slik sted, avslutter hun. "

Så det er nok ikke noe for de første her...
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
For noe tull det du viser til Frenor. Spontan ereksjon for en lære seg å beherske, et sted må man starte. Jeg er helt uenig med hva du viser til, selv om det ikke nødvendigvis representerer dine meninger. Men jeg er enig med hva intensjoner angår, du drar ikke på nudiststrand for å få deg noe, og jeg tror det er det hun også mener.

Vi kan da ikke for mr. Johnson for blodtilstrømninger når vi ser fitter? Det er jo heller ikek derfor en tar turen ned, men er det målet, da er intensjonene feil.
Haha, man burde jo kanskje tenke på om det blir noen reaksjoner der nede og om man kan beherske det før man drar. Det er jo den det skjer med, som det blir mest flaut for.
Lurer på hvordan de er med feriebilder der
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av BadNamed Vis innlegg
Lurer på hvordan de er med feriebilder der
Vis hele sitatet...
Du må spørre om lov for å ta bilder av folk. Det er ikke alle som vil ende nakne opp i andres private fotoalbum, trass den frie holdningen.