Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 22844
Hei, jeg kjøpte 2 mg Xanor siden jeg liker å ruse meg på lørdager og det er tørke på hasj her i byen. Men jeg har hadd absolutt 0 funk på dem sålangt. Jeg tok først 1 mg siden jeg ikke er inbitt benzomann, men etter 2 timer fikk ikke det første mg'en noe funk så jeg tok det siste milligramet i håp om litt rus. Jeg blei usansylig skuffet med tanke på at jeg spiste en del sobril på tirsdag å det ga en sinnsyk funk etter et par timer. Men Xanoren har ikke virket OVERHODET på meg sålangt. Det er nå 6 timer siden jeg tok den siste dosen.
Det skal nevnes at jeg spiste middag ca 1 time før jeg poppa de første 2 0,5mg pillene. Er dette normalt?? Kan jeg forvente noe i det hele tatt nå?

Det skal sies at siden jeg ikke fikk funk av Xanoren gikk jeg på en pub å drakk en del alkohol bare for å få litt rus..

Håper på gode svar fra folk med peiling
Hei sveis, lave doser Xanor er etter min erfaring heller ikke noe særlig hypnotisk/nummende. Det er en av grunnene til at det går under favorittene mine sammen med alkohol (1 "bar" 2mg Xanor + brisen mengde alkohol) ettersom man rett og slett ikke trenger å drikke så mye for å bli ekstra løssluppen og snakkesalig (om så i overkant løssluppen, jeg hater forresten alkohol uten noe på siden). En annen fordel er den lave halvveringstiden, man er ikke hjerneskada i en uke etter som med valium, eller voldtektsmann som med de to neste jeg nevner.

Er du ute etter kraftigere rus og uhemmet oppførsel er rivotril og flunipam veien å gå. Alkoholen nærmest løper ned i halsen på deg og hemninger eksisterer ikke. Hiver du derimot i deg mye Xanor så kan du forvente deg av de sterkeste rusene du får.

Det kan være du har fått falske Xanorer, generelt er en "hardass" (eller som jeg kaller det, uobservant overfor forandringer i kropp og sinn), eller høy kroppsvekt (?).

Så pillene slik ut?
http://medlem.spray.se/tabletter/images/Xanor_2mg.jpg
▼ ... noen uker senere ... ▼
om du ikke merker noe fysisk, legger du merke til atferdsforandring istede kanskje?
Det er en del piratxanorer på makdedet i disse dager etter hva jeg har fått med meg. Så det er jo mulig at du har fått noen av disse. De skal være svært like originalen, men jeg har ikke sett dem selv så jeg kan ikke uttale meg om hvor like de er eller om det er none spesielle kjennetegn du kan se etter. Uansett, bildet over er i hvert fall slik de skal se ut.
Min erfaring med benzo er at man enten husker endel eller ingenting. Så hvis man skal ruse seg på det må man ta en del. Selv om man ikke husker en dritt er det ikke sagt at du egentlig har vært så jævlig rusa.
Stort sett merker jo om man har spist benzo selv om man ikke er så rusa at man ikke husker en dritt. Motorikken er vel det første de felste merker det på. At det blir enklere å snakke med folk generelt, uro og angst forsvinner og man føler seg generelt veldig bra.
Er du uvant med Benzo så er 2 xanor nok til å få deg til å blacke ut, np. som folk sier så er det trolig fake shit du stappa i deg å hva som er i de who knows.Men som jeg regner med så er det heller det at du kjøpte falske xanor iom 90% eller mer av xanoren er fake, samme gjelder forøvrig rivotril og 2mg hyppere. Vit hvem du kjøper av! Hvis ikke spør en av de eldre, de annbebaler vanligvis bra folk bare iom at de vil ikke at dems rykte skal gå til spille på noe de ikke tjener på.
Btw: er du ikke benzomann som meg så hadde du merka 2mg xanor ganske bra på starten du hadde blitt uforsålig når du snakka som regel første symptom, mindre angst(kan være placebo også tho). (brukt store doser benzo siste 2 åra å er immun mot benzo nå kinda annet en mot angst som jeg får rivotril mot, ingen rus whatsoever samma hvor mye jeg popper(apotek vare). Bare litt mer info ang tema:

lil advice smak på pilla du får alltid en gratis rivotril men be advice de bytter glasset å de som ikke gir gratis er de som har ekte som regel(be stubborn ofc), xanor smaker litt surt de falske VELDIG surt, rivotrilene er for søte å har som regel ikke glinsen på pilla hvis de ikke har lakka dem(ja de gjør det).
Sist endret av lucky7; 5. mars 2010 kl. 00:10.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Rottegift Vis innlegg

Så pillene slik ut?
http://medlem.spray.se/tabletter/images/Xanor_2mg.jpg
Vis hele sitatet...
Kjøpte nylig etpar Xanorer som så slik ut, er de ekte eller fake?
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og opplevde at jeg fikk overhodet ingen funk på xanor de første gangene jeg prøvde det. Vi snakker stolper.
De var ikke fake for de jeg spise de med ble helt måse.
Er det normalt at man i begynnelsen i ikke merker effekten av alprazolam, og hvorfor ikke det?
Anonym bruker
"Intolerant Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De var ikke fake for de jeg spise de med ble helt måse.
Vis hele sitatet...
Helt borte? hvor mye tok de, hvor mye tok du, drakk dere?

Mye kopier, men selv liker jeg kun xanor som ekstra når jeg drikker i veldig sosiale situasjoner da det får meg til og slappe av, tar jeg stesolid, sobril i litt høyere dose som tilsvarer alprazolam blir jeg ape eller får en behagelig følelse uten alkohol.. Er veldig inviduelt, men de fleste jeg kjenner har ingen "rus" på xanor bare litt med smak, er veldig inviduelt, du trenger absolutt ikke og ha tatt det 10 ganger for og få en effekt, og de jeg kjenner sier at alprazolam har de vondeste abstinensene.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er ti år siden, xanorene var ekte, nå til dags får jeg svai av bare ett mg.