Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1212
Hei, de siste ukene jeg har røyket hasj har jeg begynt å føle meg "normal" hver gang jeg har tatt ett trekk hvis det har godt en stund siden jeg har røyka. Synes dette er litt skummelt for har aldri fått den følelsen før etter snart 1 års røyking nesten hver dag. Har heller aldri følt meg avhenigig av rusen, men etter det jeg har tenkt selv er jeg ganske sikker på at dette kommer av at jeg har vært så rusa den siste tiden. Er sikkert mange som røyker som har denne følelsen, men synes det er litt rart at jeg begynner å føle meg slik nå.
Er ikke beskymret eller noe, men er bare nysgjerrig.

Noen som har noen synspunkter på dette?
Når man røyker over lengere tid så vil det jo rett å slett bli rein rutine å fyre opp. Da mister det litt sjarm synes jeg. Bare naturlig at du føler deg normal når du fyrer dersom hodet er vannt til å få snop til faste tider.
Jeg opplever ofte at jeg trenger mornings for å fungere i jobbsammenheng siden jeg har røyka en del de siste 9mnd.
Da begynner det kanksje å bli på tide å kutte ned?
Ikke for å være moralen's vokter her, men hele poenget med å røyke er jo å bli høy eller stein og bare kose seg kjempemasse? eller?
Vel for min del er det det. Og hvis jeg hadde mistet den følelsen og bare vært helt normal når jeg fyrte, da hadde jeg ikke sett noen grunn til å fortsette..
Vet at noen kompiser av meg røyket en del før, men sluttet fordi de ikke opplevde å bli høye lenger. Men, en liten pause, og å kutte ned fra hver dag til en gang i måneden hjelper en del.
Sitat av moret Vis innlegg
Da begynner det kanksje å bli på tide å kutte ned?
Ikke for å være moralen's vokter her, men hele poenget med å røyke er jo å bli høy eller stein og bare kose seg kjempemasse? eller?
Vel for min del er det det. Og hvis jeg hadde mistet den følelsen og bare vært helt normal når jeg fyrte, da hadde jeg ikke sett noen grunn til å fortsette..
Vet at noen kompiser av meg røyket en del før, men sluttet fordi de ikke opplevde å bli høye lenger. Men, en liten pause, og å kutte ned fra hver dag til en gang i måneden hjelper en del.
Vis hele sitatet...
Ja, stemmer godt det du sier her.

Har en kompis som røyka hver dag over lengere tid.
Også måtte han sendes på pissing i 6 mnd.
Så tok han første trekket i dag, sorting...
Han ble ür skev, av noe han røyka til daglig før uten å bli altfor tura.
hey OP.
vet hva du snakke om når du bare blir "normal" etter du har røykt, da er det på tide på å ta 1-2ukers pause for å senke THC nivå i kroppen din litt AKA tolerance break.
Når du begynner å røyke etter pausen igjen blir du like fjern så du pleide å bli.
Det var på dette stadiet jeg slutta. Når det blir rett og slett dørgende kjedelig og røyke kan man heller bare la vær.
Haha kjent fenomen ;D Ta en pause på noen uker, bytt til en annen sort, ja du tar poenget. Det å drikke litt ekstra sprit kan hjelpe i pause perioden dersom du føler at det er tungt ;P