Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 518
Noen her som har tenkt å spille det kommende 3PS-MMO-spillet Global Agenda (release 01.02.10)?

Jeg synes det ser fett ut, og tror det passer meg i og med at det ikke virker som at jeg måå bruke så mye tid på det.

Hvis ja, hvilken class tenker du?
Du burde skrive litt om spillet! Da får du sikkert mange flere tilbakemeldinger!
Kom deg vekk fra skjermen og sjekk ut den virkelige globale agendaen..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har akkurat begynt å spille dette spillet. Grunnen til at jeg begynte med dette spillet var bare på grunn av at jeg i det siste halve året har brukt alt for mye tid på å spille Heroes Of Newerth. Jeg trengte med andre ord noe jeg kunne spille av og til, ikke hele tiden. Dermed var jeg på jakt etter et MMO spill som ikke "krevde" at du måtte spille til alle døgnets tider for å henge med. Det som er så flott er at du kan velge å ikke betale månedlig (på bekostning av at du ikke får delta i såkalt AvA, en slags world-PvP event mellom forskjellige agencies - guilds på godt "norsk"). Jeg liker PvP-biten i spillet, men synes kanskje PvE-biten kunne vært litt annerledes. Det som selvsagt er et minus er at det ikke er noen form for "verden" å bevege seg i utenom PvP- og PvE-missions. For min del er kanskje dette en bra ting, i og med at det er akkurat dette som ofte får deg til å spille mer en du strengt tatt trenger (med tanke på farming av alle slags items osv til diverse formål.).

Jeg har ikke spilt mange MMO-spill tidligere. Kun Wow(slutta heldigvis med det for et par år siden) og Warhammer Online. Man kan jo selvsagt ikke sammenligne WoW og WAR med Global Agenda i og med at de to førstnevnte er MMORPG mens GA er et MMOTPS.

Det var denne videoen som fikk meg til å prøve ut spillet: http://www.youtube.com/watch?v=zO8CXH225g0
Sist endret av Saltsyre; 4. februar 2010 kl. 18:06.