Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2224
Hei alle sammen! jeg lurer rett og slett på hvor stor plass man får.

Jeg har tenkt og ta med meg to skjermer en 24 tommer og en 32 tommer blir det plass til dette? har ikke ha noen stasjoner pc med, bare en laptop.

Jeg skal spille på ps3.


MVH: En first timer på TG!
Du får ikke plass til det på en plass nei. Jeg hadde med meg en 22", som den tar mesteparten av plassen. 24" alene bør dog gå. Eventuelt kjøpe to plasser, så får du vell plass til begge
Eller så må du ha hylle og sette de i høyden.
80 cm. Som det står overalt her på forumet og overalt på TG forumet.

80 cm i bredden og *uendelig* i høyden.
plassen er 80*60 hvis den ikke har steget siden i fjord
Noen som vil gi meg en hylle plass

Evt vil selge en hylle plass.

Noen som vet om noen billige hyller som jeg kan sette tvn min på som går innenfor plassen jeg får og jeg får plass til pc skjermen min under hylla?
Sist endret av Pyromanic; 3. januar 2010 kl. 19:16.
lag deg en eller kjøp en fra ikea
noen tips til hyller fra ikea?
Jeg satte med 2x22" sist TG, men må innrømme at jeg stjal en 10-15 cm av kammeratene ved siden av meg. Det enkleste er å bygge en hylle selv etter de målene du har tilgjengelig. Selv hadde jeg hylle med to andre kammerater sist, og det fungerte strående - får mye bedre plass også. Å bygge en hylle alene er jo en mulighet, men husk at hylla ofte stjeler litt plass i seg selv.
Sist endret av Restyle; 3. januar 2010 kl. 23:05.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da har jeg målt litt, og funnet ut at 32" skjermen min er akuratt 80 cm så etter litt leting fant jeg denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70089065 så vis jeg kutter ned litt på beina på hylla. Kan jeg da få plass til 32" på toppen av hylla med pc skjermen under.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Da har jeg målt litt, og funnet ut at 32" skjermen min er akuratt 80 cm så etter litt leting fant jeg denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70089065 så vis jeg kutter ned litt på beina på hylla. Kan jeg da få plass til 32" på toppen av hylla med pc skjermen under.
Vis hele sitatet...
Vil heller anbefale deg å lage en egen hylle, og at du(og eventuelt kamerater av deg) skaffer dere flere plasser på rad(2-4 plasser) og lager EN hylle som står over alle plassene. hvis du søker på gathering-forumet så mener jeg å huske at det ligger arbeidstegninger av hyller der..
Husk på at hylla må være stødig og fast(solid). hvis vaktene mener at hylla ikke er stødig nok så kan de be deg fjerne den. fjerner ikke du den da så fjerner de den med makt.
Hylla MÅ IKKE VELTE!

Det å lage en hylle trenger ikke å bli noe dyrt eller vanskelig, bare vær nøyaktig når du lager den så den ikke blir skjev og ustødig..

http://forums.gathering.org/forumdisplay.php?f=136
Sist endret av ThexZed; 13. januar 2010 kl. 15:39.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gjør som meg og kjøp to plasser. Masse beinplass, plass til tv med wii og x-box pluss pc-skjerm, og strøm nok til heftig anlegg.
Sitat av Pantheon Vis innlegg
Gjør som meg og kjøp to plasser. Masse beinplass, plass til tv med wii og x-box pluss pc-skjerm, og strøm nok til heftig anlegg.
Vis hele sitatet...
Det er litt seint nå da.
Da er hylla snart ferdig, men jeg sliter litt med transport opp til TG
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Da er hylla snart ferdig, men jeg sliter litt med transport opp til TG
Vis hele sitatet...
Kunne ikke tenkt på det før?xD
Sitat av Restyle Vis innlegg
Jeg satte med 2x22" sist TG, men må innrømme at jeg stjal en 10-15 cm av kammeratene ved siden av meg. Det enkleste er å bygge en hylle selv etter de målene du har tilgjengelig. Selv hadde jeg hylle med to andre kammerater sist, og det fungerte strående - får mye bedre plass også. Å bygge en hylle alene er jo en mulighet, men husk at hylla ofte stjeler litt plass i seg selv.
Vis hele sitatet...
Oh you say?

Edit: Kan legge til at hjemmebygd hylle som skal holde en tv og muligens divserse bagger og utstyr krever litt stødighet. Sist vi hadde hylle venta jeg på at jeg skulle våkne av noen som hadde fått det beistet i hodet. Skumle greier.
Sist endret av Kugie; 10. februar 2010 kl. 09:25.