Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 594
Har en bærbar med windows 7 og tenkte jeg skulle prøve BF1942. Så jeg gjorde slik som jeg gjorde på min gamle med xp, huket av en av prosessorene.
Fortsatt så krasjet maskinen rett etter loadingen. Når jeg startet opp igjen var alle programmer fjernet fra start menyen, og et nytt et hadde dukket opp.
Det heter EAsy Info, og når jeg trykker på det kommer det opp "Battlefield 1942: Press ok to begin or cancel to abort system examination".

En annen ting som dukker opp hver gang jeg starter pcen er ITMSysTray.exe - Initialiseringsfeil for .NET Framework: Sett registernøkkelen HKLM\Software\Microsoft\.NETFramework\InstallRoot til å peke til installasjonsmappen for .NET Framework.

Det står også at jeg er tilkoblet vårt trådløse nett, men det står også Ikke tilkoblet lenger oppe når jeg trykker på nettverksikonet.
Når jeg prøvde å åpne Firefox skjedde det ingenting, og når jeg prøvde å åpne uTorrent kom installasjonsmenyen opp.

Hva har skjedd og hva skal jeg gjøre for å rette opp?
Original BF eller en kopi/nedlasting?
Sykes's Avatar
Trådstarter
Nedlastning. Men har det noe med saken å gjøre? Har aldri kræsja med XP eller Vista.
Sitat av Sykes Vis innlegg
Nedlastning. Men har det noe med saken å gjøre? Har aldri kræsja med XP eller Vista.
Vis hele sitatet...
Tipper på at det var et eller annet virus du fikk på PC'en.
Sykes's Avatar
Trådstarter
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Tipper på at det var et eller annet virus du fikk på PC'en.
Vis hele sitatet...
Og hvor sikker er du på det?