Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 19437
Jeg får kvittering på innbetalinger i innboksen min på nettbanken. Er det fra en annen bank står kontonummeret (hvertfall når det er statlig, har ikke fått kvittering på betaling fra privatpersoner som tilhører andre banker), er det fra min bank, vel, så ser jeg jo det enkelt. Det står blant annet et referansenr. De 4 første sifferene viser hvilken bank det er. Er det noen som har en oversikt over hvilke "nummer" som tilhører hvilken bank?
Spurte en som burde vite, og han sa at det ikke finnes noen oversikt online. Så du burde ringe kundeservice og spørre de.
Kiddo's Avatar
Trådstarter
Ja regnet nesten med at det ikke fantes, tenkte bare om det var noen som jobber i banken her som hadde litt oversikt
Er det en av disse?
http://www.norges-bank.no/upload/694...nics_masse.pdf

Det enkleste er om du gir oss de fire numrene, eller bare søker på "bank+de fire numrene" i google.
Kiddo's Avatar
Trådstarter
0533, postbanken altså.. Men det er ikke en spesifik bank jeg leiter etter. Lurte på om noen kunne ramse opp de bankene med tilhørende nummer som de kunne
Da jeg jobbet i bank brukte vi Bankplassregisteret, men jeg vet ikke om dette er tilgjengleig for allmenheten eller ikke? Det er imidlertid bare å ringe kundeservice, for det er jo ikke hemmelig
Skandiabank-kontonr. starter med 9713 ihvertfall.
Sitat av Kalakov Vis innlegg
Skandiabank-kontonr. starter med 9713 ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Mitt starter med 9722