Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 732
Insurgency - Modern Infantry Combat
Powered by the Source Engine

Siden det ikke er noen tråder om dette spillet, tenkte jeg å starte en for generell diskusjon, og for å få med flere til å spille det.

http://dontop.net/web/rot/insurgency700x700x.png

Som det står på nettsiden deres, må man ha steam og source-baserte spill for å få det.

Insurgency er et førsteperson multiplayer krigsspill, som tar for seg konflikten i midtøsten.
Jeg elsker kontrolloppsettet til insurgency, og følelsen av å skyte ned en motstander.
Ulikt fra en del andre skytespill, har man ikke den pila i midten å stikte med. Skal du sikte, må du enten høyreklikke for å gå inn i et "siktemodus", eller beregne hvor man skyter ved å se hvor løpet sikter.
Når du joiner en server, kan man velge mellom to lag, marines og Insurgents. Det handler om å ta over alle områdene på banen, og man kan oppnå høyere rank. Du kan lese mer om dette på manualen på nettsiden deres, www.insmod.net/?page=manual.

Du kan se den offisielle traileren her.
Selvom grafikken ikke er som crysis, er det likevel det kuleste LAN-spillet jeg har vært borti.

Hva synes du om spillet? Har du ikke prøvd det? Skaff deg det umiddelbart!
Det krever heller ikke mye av pcen din. Krever omtrent like mye som Counter Strike Condition Zero, tror jeg..
Sist endret av boblesaft; 9. juli 2009 kl. 04:44.
Med mindre det har blidd flere dimmensjoner bedre enn det var i betaen så er dette fortsatt ett søppelspill, ble dog fristet til å teste det igjen..

Finnes det noen dugelige norske/skandinaviske servere?
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Ulikt fra en del andre skytespill, har man ikke den pila i midten å sikte med. Skal du sikte, må du enten høyreklikke for å gå inn i et "siktemodus", eller beregne hvor man skyter ved å se hvor løpet sikter.
Vis hele sitatet...
med andre ord, det samme som hardcore mode på cod4.
Sist endret av meitemark; 9. juli 2009 kl. 10:38.
Sitat av meitemark Vis innlegg
med andre ord, det samme som hardcore mode på cod4.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke helt. På CoD kan du ikke beregne hvor kulene havner ut ifra hvilken retning løpet går. På CoD går kulene mer random.
Har spillt dette en stund, og er enig med boblesaft i at dette er et sikkelig kult spill.
Marines er ganske krevende, og gir utfordring til laget. Ulikt med flere andre skytespill, må man faktisk jobbe sammen som et lag for å få det til.