Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang.
Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
De selger fortsatt såkallte "startpakker" der du får et nytt simkort med nytt nummer på noen dagligvarebutikker. Da kan du velge selv om du vil registrere eller ikke. Koser 150 (inkl 100kr på kortet).
Kjøp en NetCom Kontant Startpakke i kiosk, dagligvare eller bensinstasjon. Du kan begynne å ringe med det samme og vil ikke motta noen mobilregning fra oss. En startpakke koster kr 99,- og inkluderer kr 50,- å ringe for og 50 SMS.
Hvis du tenker å bruke telefonen til litt dirty business, kan du bare bruke chess kontant, du må registrere deg, men det skal iallefall være lite stress. Kan si hvemsomhelst sitt personnummer bare. Iallefall et par som jeg vet av som har gjort det.
Hvis du tenker å bruke telefonen til litt dirty business, kan du bare bruke chess kontant, du må registrere deg, men det skal iallefall være lite stress. Kan si hvemsomhelst sitt personnummer bare. Iallefall et par som jeg vet av som har gjort det.
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke si personnummeret heller. Skaffer du deg et chess-kort så sender du "REG fornavn etternavn personnummer" til 1960, så ordner det seg i løpet av få minutter. Bare å bruke noen andres personalia her. Bare husk å gå inn på chess.no i løpet av noen dager og få fjernet deg fra telefonkatalogen og slikt.
du trenger ikke person nr men du må gi navn.
kjenner du noen som jobber på en eklektrobutikk er dette veldig lett å ordne da
Vis hele sitatet...
Jeg jobber med dette. Jeg ville aldri hjulpet noen av mine venner med dette. Det er en smal sak og finne ut hvem som gjorde bestillingen igjennom butikkens system mot aktuell leverandør. Og blir man tatt for slikt er det sparken med en gang.
Ville heller satset på Nichotin sin løsning. Jeg ville ikke faket et abo.\kontantkort til meg selv engang. I disse systemene må man søke på personer med fult navn og fødselsdato. Skal godt gjøres og skrive så mye feil
Men det skal sies, det er ikke grenser for mye folk i telebransjen tror de kan komme unna med. Har vært flere som har drevet å "fisket" etter gullnummer og solgt de på finn.no. Tilogmed under sitt ordentlige navn og telefonnummer :P
Trenger vel ikke si at de fikk fyken ganske kjapt :P