Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 8050
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Skal til Oslo den helgen, og tenkte det kunne være hyggelig å møte folk.

Er åpen for forslag om tid og sted, men vil gjerne unngå en tråd der det blir lang diskusjon om hvor og når. Dato er hvertfall fastsatt. Tid og sted mangler.

Peppes er foreslått, både den nederst i Karl Johans gate, og den på Aker brygge.

Kom med begrunnelser for hvorfor vi skal dra dit vi drar så blir det bra.
Er 15 - 16 åringer godtatt?
Dette er jo et åpent forum, så regner med aldersgrensen kun er >0år.

Jonta: Du har det med dårlig timing for min del, er vel tredje gangen nå :/ Siste eksamen den 6.
Sitat av Zepplin Vis innlegg
Dette er jo et åpent forum, så regner med aldersgrensen kun er >0år.

Jonta: Du har det med dårlig timing for min del, er vel tredje gangen nå :/ Siste eksamen den 6.
Vis hele sitatet...
Har du eksamen på en lørdag?
De fleste har vel eksamen rundt denne tiden? Det har ihvertfall jeg så er no-go for meg..
Tror faktisk jeg blir med på den, ser gjerne at det er litt tidlig.
Hvis ingen har noe mot at en 16 åring kommer, så er jeg med.
Virker interessant, får se om jeg tar meg en tur.
Vurderer å bli med om jeg ikke jobber...
Sitat av Machintorsk Vis innlegg
Har du eksamen på en lørdag?
Vis hele sitatet...
Stemmer det. Er da ikke så uvanlig det? Eksamen den 18 mai var derimot litt værre.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Isbit Vis innlegg
Er 15 - 16 åringer godtatt?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle de ikke det?
Sitat av Zepplin Vis innlegg
Jonta: Du har det med dårlig timing for min del, er vel tredje gangen nå :/ Siste eksamen den 6.
Vis hele sitatet...
Ouch. Men om det er den 6. så kan du kanskje komme? Om du er i Oslo den dagen altså. Ser at du har som sted Trondheim? Jaja, får håpe du kan være med på sommergrillingen i Trondheim da.
Sitat av Public_htmL++ Vis innlegg
Tror faktisk jeg blir med på den, ser gjerne at det er litt tidlig.
Vis hele sitatet...
Hmm, når da? Tidlig kan være så mangt.
Sitat av Kugie Vis innlegg
Virker interessant, får se om jeg tar meg en tur.
Vis hele sitatet...
Wootness. Vi traff vel hverandre på TG?

Kom med gode forslag om tid og sted!
Studerer i Trondheim, dvs. jeg kommer meg nok ikke hjem(Oslo) før den 7.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hmm, når da? Tidlig kan være så mangt.
Vis hele sitatet...
Et sted mellom 15.00 - 20.00

Har ikke forslag til sted, er ikke så kjent i Oslo.
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Foreslå sted? Hmmm, jeg vet ikke jeg. Huuuumph. Faen at Rio har forsvunnet ass, Rio var så chill sted eller hva Christian?
Jo Martin, veldig Chill, men litt, dyrt.
Dyrt!? Hundre kroner for all you can eat er ikke dyrt.
Jo, når jeg kan legge ut litt rottegift å få all I can eat over flere dager er det dyrt.
Er du klar over hvor dyrt det er med rottegift eller?
Nei Martin, det er jeg jo ikke...
Fail Christian, epic fail...

så jo, er kanskje med på peppes, skal reise bort dagen etter så det er ikke sikkert.
Sist endret av CaptainP; 24. mai 2009 kl. 14:24.
Er med vis det kommer litt folk, kjedelig om det ikke er mer enn par stykker som kommer..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av sykofant Vis innlegg
Er med vis det kommer litt folk, kjedelig om det ikke er mer enn par stykker som kommer..
Vis hele sitatet...
Prøver jo å oppfordre folk til ikke å tenke slik, om alle gjør det kommer ingen..

Ser det ikke er store protester mot Peppes, så da gjenstår det vel bare å finne ut hvilken Peppes, og når.
hadde jo vært mer kos å stikki på en koselig pub eller noe...
Men er flertallet for peppes så sier jeg ikke nei.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av sykofant Vis innlegg
hadde jo vært mer kos å stikki på en koselig pub eller noe...
Men er flertallet for peppes så sier jeg ikke nei.
Vis hele sitatet...
Bare å komme med forslag, blir vel vanskelig å få med seg mindreårige som Isbit da, men om kun myndige kommer så er jeg helt åpen for det.
Jeg er med om planen er super, Jeg har ingen ide'er på hva man kan finne på, det får være opp til dere andre.
Det råeste hadde jo vært tusenfryd eller noe sånt! det hadde jeg lett vært med på!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av sykofant Vis innlegg
Det råeste hadde jo vært tusenfryd eller noe sånt! det hadde jeg lett vært med på!
Vis hele sitatet...
Njeh, der blir det nok problemer med både transport og økonomi. Tror slikt mer er forbeholdt vennegjenger. På nFF-treff kjenner man de færreste, og man kan benytte sjansen til det i stedet.
ja, kan se at det blir problematisk både for enkelte og for gruppen til sammen, men gøy hadde det vært

Min personlige mening er at det kan bli litt kjipt å bare sitte på peppes å ete pizza, heller en tur på en pub da eller noe sånt! vis det ikke kommer mindreårige da..

De som er med kan jo bli med på byn senere
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av sykofant Vis innlegg
De som er med kan jo bli med på byn senere
Vis hele sitatet...
Nå begynner vi å snakke her.

Vi kan ta det slik: Vi møtes på, tja, blir vel en Peppes først, og så begynner en del å gå fordi de må hjem, og en del sitter igjen og har det koselig, og finner kanskje sammen ut at de skal dra et annet sted.

Tidspunkt og spesifikk Peppes ønskes.
Hva med 17.00, på peppes ett eller annet sted?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
17:00 høres bra ut i mine ører. Hadde 17:30 i Trondheim nå på fredagen, og det fungerte vel ganske bra.
Jeg bor i øvre slottsgate, så begynner å nok så kjent i nærområdet... må vel klare å bli med den dagen ;D

Hva med å grille på festningsparken i steden? Det ligger i bunnen av sidegatene til karl johan (gå til stortinget fra oslo s, så skarp venstre til man kommer til enden)
Veldig fin gressplen... er jo ingen grunn til at vi trenger å sitte inne på et svett pizzasted?
Også er det jo digg å grille! ^^
Da er det bare å kjøpe et par 1x griller
http://media.snutt.no/200704/7005bcf...1854108972.jpg
edit: Med forbehold om bra vær
jeg ramler nok en tur innom om ikke noe annet kommer i veien
Dere kan bare ta pub, jeg kan bare kaste meg på en annen gang det blir treff jeg vil ikke ødellege for dere.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Skulle gjerne ha vært der og pwnzet noen nubz.

Men jeg melder avbud da jeg er i Tromsø for å feire min 50års dag.
Neutral Good
Mith's Avatar
Sjette i sjette går vi fra vettet. Ikke vær overasket om jeg dukker opp også, men akkurat nå har jeg store problemer med å planlegge mer enn to dager frem i tid.
Trolig jeg tar meg turen ja! 6. er bursdag til venninne, så kan hende det kræsjer, håper at det funker.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
OK, grille i festningparken, eller dra på Peppes?

Avhengig av vær såklart. På yr.no ser man bare frem i tid til 3.06 akkurat nå, men det er jo sol og win hele veien.
heller grilling en peppes, grilling er kos!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Da får vi la været bestemme. Engangsgrill antar jeg? Blir vel mest praktisk. Dog planlegger vi kulegrill på sommergrillen i Trondheim, men forstår at dette kan bli uhorvelig upraktisk å drasse rundt.

Fant noen langtidsvarsel. Halvskyet men uten nedbør ser det ut til.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Skulle gjerne ha vært der og pwnzet noen nubz.

Men jeg melder avbud da jeg er i Tromsø for å feire min 50års dag.
Vis hele sitatet...
Nå må du ikke glemme å dele på to!

Sitat av Jonta Vis innlegg
Da får vi la været bestemme. Engangsgrill antar jeg? Blir vel mest praktisk. Dog planlegger vi kulegrill på sommergrillen i Trondheim, men forstår at dette kan bli uhorvelig upraktisk å drasse rundt.

Fant noen langtidsvarsel. Halvskyet men uten nedbør ser det ut til.
Vis hele sitatet...
Ville ikke stolt på noe varsel før vi er rundt 1 juni
Sist endret av Cheroxx; 25. mai 2009 kl. 17:24.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Da får vi la været bestemme. Engangsgrill antar jeg? Blir vel mest praktisk. Dog planlegger vi kulegrill på sommergrillen i Trondheim, men forstår at dette kan bli uhorvelig upraktisk å drasse rundt.

Fant noen langtidsvarsel. Halvskyet men uten nedbør ser det ut til.
Vis hele sitatet...
1x grill blir fort det enkeleste
Jeg kan passe på å kjøpe inn et par ihverfall, men trenger jo flere hvis vi skal være der lenge, eller om det er mange som kommer.

Da må folk huske å kjøpe grill-mat selv (om det blir fint vær). det er jo også et par matbutikker (veldig få iforhold til andre butikker i oslo :P) så går jo fint ann å kjøpe på dagen

PS:!!! husk å ta med godt humør!
o shit waddup
Sitat av Mith Vis innlegg
Sjette i sjette går vi fra vettet. Ikke vær overasket om jeg dukker opp også, men akkurat nå har jeg store problemer med å planlegge mer enn to dager frem i tid.
Vis hele sitatet...
Hvem har ikke det? Vi sees om vi sees
Hmm, er sånn treff åpent for alle og sånn? (er ny her.. :P )

Men, hvertfall så er det jo musikkkfest oslo 06.06 da..
Musikkfest Oslo info...
Sist endret av r8chl; 28. mai 2009 kl. 08:01.
Sitat av r8chl Vis innlegg
Hmm, er sånn treff åpent for alle og sånn? (er ny her.. :P )
Vis hele sitatet...
Nå er det jo ikke jeg som arrangerer denne sammenkomsten.. men som jeg forstår så er det for alle som er medlem på freakforum, og siden du klarte å poste her så regner jeg med at du er mer enn velkommen!
Hadde jo vært rimelig fett med grilling i parken. Er ganske newbie på forumet her, men er jo alltids gøy å treffe nye folk
Det høres jo mye morro ut. Hmm, kansje jeg får sneket meg med om jeg har tid.. ^^
Men om man eventult skulle møtt opp, hvordan vet man hvem som er dere?

-jeg kan jo møte opp med en sånn "leter etter Nff-folka" plakat, men det blir liksom litt småteit. XD
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av r8chl Vis innlegg
Det høres jo mye morro ut. Hmm, kansje jeg får sneket meg med om jeg har tid.. ^^
Men om man eventult skulle møtt opp, hvordan vet man hvem som er dere?

-jeg kan jo møte opp med en sånn "leter etter Nff-folka" plakat, men det blir liksom litt småteit. XD
Vis hele sitatet...
Tja, si det? Denne parken har da vel sikkert noen kjennetegn hvor man kan møtes?
Er ikke helt sikker på hvor godt det passer, men jeg foretrekker Grilling over Peppes anytime
Er veldig keen på å grille må jeg poengtere en gang til :P
Hadde vel kanskje vært greit å lage en liten plakat der man sitter i parken der det står følgende på plakaten: NFF
Peppes er jo også et flott alternativ hvis det regner
Mulig jeg kan komme, får se det ann når den tid kommer.
*stemme for Nff-plakat* men nå er det jo musikkens dag også den dagen da..
Yr.no melder ikke akkurat pent vær til lørdagen, men så er det jo langt frem i tid enda, så kan jo forandre seg

nff-plakat bør jo gå
Hvis det er bra vær så er det ofte et par grupper som sitter der. Nå kjenner jo sikkert ikke så mange av vi hverandre, og for en enkelt-person vil det bli som å gå bort til en gjeng totalt fremmede... men kanskje greit å gå bort til riktig gjeng med totalt fremmede XD
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Noen som melder seg frivillig til å mekke plakat? Bare å søke etter "rasterbation software". Å finne/lage stor versjon av logo er vel heller ikke så vanskelig.
Jeg blir gjerne med på grilling om derer tillater 15åringer
Sist endret av Cyan; 1. juni 2009 kl. 19:00.