Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1028
Noen som vet om noen bra Torrents sider for kildekode/komponenter ? Er på jakt etter endel komponenter til forskjellige programmeringsspråk, og finner ikke noe særlig på de tradisjonelle piratebay/isohunt osv. Søk på google gir meg en masse kildekode for selve torrent klienten, og noen dårlige ting innemellom.
Uh hva mener du? Det meste av åpen kildekode er da åpent tilgjengelig på nettet?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kildekode er ikke på flere gigabytes, med mindre du laster ned et helt opensource prosjekt, så torrents blir en overflødig metode å spre dataen på.

Kildekoder gis heller ut som eksempler, del av tutorials, eller som et tillegg (GPL lisensiert programvare m.m.) til et program du laster ned.

Du kunne ikke fortalt oss hva du leter etter?
Jeg leter etter en komponentpakke for å lese MySQL databaser fra Delphi 2007. Den innebygde fungerer svært så dårlig.
Har allerede testen myDac som står øverst på listen Tias sendte, og så vidt jeg husker så fungerte denne godt. Jeg kjøpte imidlertid en annen komponentpakke som viste seg å være ubrukelig. Nå kan jeg ikke teste myDac lenger på grunn av at Trial perioden er gått ut, så jeg tenkte liksom at det var en annen måte å laste ned dette på :-). Dette skal inn i et større system, så jeg kan godt kjøpe en lisens, men har ikke lyst til å søle bort mer penger nå, før jeg vet at produktet fungerer. Mye rart der ute på denne fronten fant jeg ut.