Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  84 16775
Ok, da er vi igang igjen folkens.

Da jeg er en ekstremt lat person linker jeg til de gamle contestene så dere kan få se tidligere bidrag for inspirasjon/advarsel:

http://www.freakforum.nu/forum/showt...t=Pose+Contest
http://www.freakforum.nu/forum/showt...t=Pose+Contest
http://www.freakforum.nu/forum/showt...t=Pose+Contest
http://www.freakforum.nu/forum/showt...t=Pose+Contest

Anyway, som vanlig er vi i VIF leie av å tilfredsstille oss selv til bilder av hverandre/bidrag fra tidligere pose-contests.

Vi vil ha NYE bilder! Vi vil ha bilder i et Juletheme! Så da gir vi ansvaret til våre kjære brukere.

Vi benytter helst https://imma.gr/ til å laste opp bilder. THUMBNAILS! postes i tråden, IKKE fullsize bilder.

Regler:

1. Please keep it legal.
2. [COLOR="Red"]PG-13![/COLOR] (Nasty stuff sender man via PM til Forconin eller Slashdot, nasty stuff må selvsagt følge regel #1. PG-13 er grunnet div sårbare sjeler på forumet som ikke har blitt gamle nok til å få gress på matta ennå.)
3. Nicket til bidragsyter skal være synlig på bildet, enten på en lapp eller skrevet på kroppen eller lignende. Bruk fantasien.
4. Juletheme! Altså, prøv å være "julete".
5. Alle bidrag må være inne (postet i denne topicen) innen 02.01.09 klokken 23:59 (Gir dere 2 døgn etter nyttårsaften på å poste evt bilder fra denne uforglemmelige dagen.)
6. Dommerne er på ingen måte ansvarlige personer, vi kan lett bestikkes og gjør stort sett som vi vil. Deal with it.

Premier:

1Plass: Date med Forconin
2Plass: Date med Slashdot
3Plass: Date med barstuck
4Plass: Date med * (Premie blir lagt til senere.)
5Plass: Date med * (Premie blir lagt til senere.)
Trøstepremie: Date med Magisk er som vanlig vår trøstepremie. (kall det gjerne en fiaskopris)

Dommere:

Slashdot
Forconin
Div andre utvalgte personer som i frykt for egen sikkerhet vil være anonyme.

God Jul og lykke til!



Ok, da jeg er en lat og glemsom jævel tok dette litt tid. Men etter grundige overveininger fra dommerpanelet sin side har vi kommet frem til følgende.

#1: Volch0k
#2: AzOg
#3: GothQueen OG Fabianca. O_o (Dere får krangle så bysta fyker om premie #3/4, dommerne forventer videoopptak for å bevise at vinneren faktisk har vunnet i fair deathmatch.
#5: Lunicks

Trøstepremien går til ulldott som viser god sportsånd, du vinner et stk Magisk!

Premier:

#1: nso
#2: Forconin
#3: slashdot
#4: barstuck
#5: afen

Trøstepremien er som vanlig vår alles kjære Magisk
Sist endret av nso; 5. februar 2009 kl. 21:56.
hva faen skjer med pg-13?

(edit: fotoet mitt kommer i morgen når jeg har åpnet gavene.)
Sist endret av ulldott; 24. desember 2008 kl. 01:23.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Kom visst noen negative reaksjoner på forrige contests "frilynte" stemning..

For min del er alt ok så lenge det er lov etter norsk lov. :P
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
La meg bare komme med en spissing av dette, i henhold til det som ble debattert av reaksjonene fra forrige posecontest:
Hva man poster (innen rimelighetens grenser) er oss i og for seg likegyldig, men dette ikke være en konkurranse hvor dét å vise mest mulig intimsone eller prosentandel av kroppens nakne hud er en nødvendighet for å vinne pose contest-en. Forrige gang ble det et kappløp hvor det å være mest ekstrem i henhold til nakenhet og/eller kjønnsorgan var den eneste måten å toppe andres bilder, ser man tilbake på de første pose contest-ene var det fortsatt mye moro i mer uskyldige fotografier.

Som vi sier i reklamebransjen: En god idé er gull verdt!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Thank you Dev
Tenkeboksen da.. Ikke lov å vise hud sier dere? Err.. Eller er det bare ikke lov å vise mye hud?
Bidrag kommer iallefall før 2 januar, det skal jeg nesten love.
Sitat av shroombabe Vis innlegg
Tenkeboksen da.. Ikke lov å vise hud sier dere? Err.. Eller er det bare ikke lov å vise mye hud?
Bidrag kommer iallefall før 2 januar, det skal jeg nesten love.
Vis hele sitatet...
Er vel lov å vise så mye hud man vil, men det i seg selv vil ikke være nok til å vinne contesten.
Bruk fantasien, så blir det bra!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Selvsagt er hud lov shroombabe. Bare husk at man skal strike a pose, ikke bare vise tits & nipplez :P

Altså: Hud er lov og settes selvsagt pris på, men en bra pose er det som gjør at man vinner.
Sist endret av Forconin; 24. desember 2008 kl. 02:07.
Jeg får starte årets 'pose', med innpakket gave til NFF!
Ja, alt er lagd for anledningen, hjemmesnekkra lue tilogmed!
Jeg måtte redigere bort noen få kjønnshår, da disse vist var i strid mot noe - Om uredigert versjon ønskes kan det skaffes!



Hva gjør man ikke for en sjans for date med slashdot!
Sist endret av Volch0k; 24. desember 2008 kl. 05:18.

Happy jul ellernoe.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Hvorfor i helvette er jeg trøstepremie igjen?!
Sitat av Magisk Vis innlegg
Hvorfor i helvette er jeg trøstepremie igjen?!
Vis hele sitatet...
Du møtte vel ikke standardene for førstepremie?
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Magisk: Fordi du er så søt at du garantert gjør de som trenger trøst lykkelige vel

Volchok: Veldig bra start på contesten, imponert over innsatsen
Er det noe krav til at ansikt skal vises? Eller kan dette eventuelt blures om man vil?
tror ikke det er noen krav, men hva er en pose uten ansikt?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Min stemme går for øyeblikket til Volch0k. Han brillierer konkurransen med utmerket utføring av mild nakenhet, en vel gjennomført pose, fabelaktig HJEMMELAGD antrekk og sist men slett ikke minst, et brannslokningsapperat. Bravo, bravo!
Sitat av confuser Vis innlegg
tror ikke det er noen krav, men hva er en pose uten ansikt?
Vis hele sitatet...
Det er jeg helt enig i.

Men ikke like morsomt når sjefen googler nicket ditt ellernoe. Som du skjønner er jeg paranoid Men som en sa engang "just cause im paranoid, doesnt mean im not getting followed". Eller noe i den duren.
Sitat av murloc Vis innlegg
Det er jeg helt enig i.

Men ikke like morsomt når sjefen googler nicket ditt ellernoe. Som du skjønner er jeg paranoid Men som en sa engang "just cause im paranoid, doesnt mean im not getting followed". Eller noe i den duren.
Vis hele sitatet...
Så bra at det er ca 532532643642534264745 millioner mennesker som har "murloc" som nick da.
Men om noen vet nicket mitt, vet de jo sansynligvis også hvor jeg bruker det. Eller?
Sitat av RandomiZed Vis innlegg

Happy jul ellernoe.
Vis hele sitatet...
Poserer i Securitas-uniform?
Merry wishwas n a hippi nu yar, from Satans little helper!



[COLOR="Gray"]Volch0k: Min er større en din! [/COLOR]
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Se der ja, nå er vi godt igang, ser ut til at alle deltakerne har skjønt menigen med "pose" også. Gode ting.
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Merry wishwas n a hippi nu yar, from Satans little helper!



[COLOR="Gray"]Volch0k: Min er større en din! [/COLOR]
Vis hele sitatet...
Vi og har sånn vin Men den går i maten i dag:P
Aiaiai julen er her, og det liker vi. Kanskje ikke på grunn av diverse posecontester den måtte bringe...

Sist endret av nso; 28. desember 2008 kl. 03:47.
Sitat av Butchern Vis innlegg
Vis hele sitatet...
*Sniff sniff* Stekt julepølse på menyen i dag?
Sist endret av amanita; 28. desember 2008 kl. 02:00.
https://imma.gr/8062


Grrr! Wanna taste me?
Sist endret av Dr.Feelgood; 28. desember 2008 kl. 21:32.
I own the night
Sitat av atomet Vis innlegg
I own the night
Vis hele sitatet...
hmm, hvor er dette hen da? Stilig bilde. Føler selv at jeg ikke kan poste bilde, da jeg ikke eier et hår på brøstet og har ikke nok % fett på kroppen =/
haha, goth og butchern klinker alltid
Hvorfor er det sånn at jeg ikke kan vise bilde mitt som alle andre? jeg satt det inn som image jo
Du vil gjøre det slik:

Sitat av Max-Mekka Vis innlegg
Føler selv at jeg ikke kan poste bilde, da jeg ikke eier et hår på brøstet og har ikke nok % fett på kroppen =/
Vis hele sitatet...
Til nå har det ikke vært mye hår på brøstet her.. Fettprosent vil jeg ikke kommentere engang :P
En gang må være den første. Lurer på om jeg har en fremtid som poser?

Tror jeg ligger dårlig ann når det komme til hår på brystet, men jeg håper julepynten kompanserer for det.

Sist endret av Az0g; 30. desember 2008 kl. 04:18.
Sitat av atomet Vis innlegg
I own the night
Vis hele sitatet...
Jeg vet hvor du bor
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Se der ja, nå er vi godt igang

3 dager igjen, bare å kjøre på med bidrag folkens.
Butchern er helten min. Fader, du treffer innertier på hver posecontest.
Sitat av Max-Mekka Vis innlegg
hmm, hvor er dette hen da? Stilig bilde. Føler selv at jeg ikke kan poste bilde, da jeg ikke eier et hår på brøstet og har ikke nok % fett på kroppen =/
Vis hele sitatet...
Taket, midnatt og oslo sentrum er vel ganske obvious, men hardcore over her mener jo at han vet hvor jeg bor, så da kan vi vel se om han har gjetta rett? (forøvrig noe som er latterlig enkelt å finne ut med opplysninger man kan finne her på forumet). Forøvrig er da hverken fett eller hår på brystet en faktor på bildet mitt, så sånt er ingen unnskyldning Dvs - hår på brystet er selvsagt en fordel, siden det gir litt ekstra isolasjon, og det var faanmeg kaldt oppe på taket der i natt.

Forøvrig, samme hvor hyggelig det er med bilder av lettkledd gothqueen (og hvor blir poke av denne gangen?), men alt i alt syns de aller fleste bildene er alt for like og "standard".

Kan ikke folk prøve å gjøre noe litt annerledes?
Sist endret av atomet; 30. desember 2008 kl. 14:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Butchern er helten min. Fader, du treffer innertier på hver posecontest.
Vis hele sitatet...
Tsk tsk. Kjøp deg et duftlys, en stor nisselue og legg på deg 50 kg, så er du i boks
I år på denna tia var jeg en såkalt norrmal og sosialt veltilpassa fjomp. I år er jeg endli tatt opp blant de jævla viktie freaksa og har fått utvida bevissthet og alt det der. Jeg er så lykkelig!
Jeg vil gjerne takke alle de hasjsprøytenarkomane som har hjulpi meg hit.



God jul til dere andre drittmennsker også.

Ps. la på sånn effekt for ekstra julestemning, jeg. Håper det skaffer meg en date med noens stæsj.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Til alle der ute: Vifstatus fører til sex & drugs, og det er desverre ikke alle som takler denne rocka livsstilen like godt. fabianca er åpenbart en av de som har taklet dette dårlig, men det betyr ikke at livsstilen vifene fører er gal. Det er bare ikke for alle.

fabianca: Tips! Pyroforumet har, i tillegg til årlige kakebakster, også et relativt godt hvile og kompetansesenter. Check it out
Sist endret av Tias; 31. desember 2008 kl. 12:50.
Neida, bare tull og tøys. Vifstatus fører ikke til sex og drugs. Det er sex og drugs som fører til vifstatus.

Enkelte vil kanskje påstå at dette er litt "høna og egget", men de vet ikke hva de snakker om.
Sist endret av atomet; 31. desember 2008 kl. 13:05.
Vif represent, motherfuckers.,
http://bilete.no//6980.jpg
Ulltrodd: trodde man kunne slutte med den verste mannejobbingen etter inntak i klubben. Ga det mersmak?
Sitat av fabianca Vis innlegg
Ulltrodd: trodde man kunne slutte med den verste mannejobbingen etter inntak i klubben. Ga det mersmak?
Vis hele sitatet...
Det var en relativt hvit og grønn jul, og et relativt hvitt og grønt julebord.
Jag huskar inte mer.
Sitat av ulldott Vis innlegg
Det var en relativt hvit og grønn jul, og et relativt hvitt og grønt julebord.
Jag huskar inte mer.
Vis hele sitatet...
Jeg er far til barnet ditt.
Ulldott har gjort meg oppmerksom på at han absolutt ikke heter "ulltrodd", og det har han sikkert rett i. Beklager det inntrufne. Ser jeg har masse skrivefeil overalt i dag, men ingenting tyder på at det blir færre utover kvelden.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Jaja dere, 1 time igjen! Siste sjangse til å vinne en av våre vidunderlige premier!

Jaja dere, da er morroa over for denne gang. Dommerne vil nå trekke seg tilbake for å vurdere bildene med sterkt faglig blikk. For så å presentere vinnerne når vi føler for det. Stay tuned!
Sist endret av Forconin; 3. januar 2009 kl. 00:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.