Hei.
Dersom:
- jeg f.eks. kjøper en mobil for 1 kr (da selvsagt med 12 mnd binding).
- sender mobil på service med samme feil 3 ganger (= jeg kan kreve pengene tilbake eller ny mobil)
Skal jeg da få 1 krone tilbake, siden det var det mobilen kostet?
For dersom jeg har binding og det bare har gått f.eks. 4-5 måneder av bindingstiden, må jeg drive å betale på et abenoment som ikke er mitt i 7-8 måneder.
Er jo ikke min feil at den har vært på service 3 ganger med samme feil.
Dersom:
- jeg f.eks. kjøper en mobil for 1 kr (da selvsagt med 12 mnd binding).
- sender mobil på service med samme feil 3 ganger (= jeg kan kreve pengene tilbake eller ny mobil)
Skal jeg da få 1 krone tilbake, siden det var det mobilen kostet?
For dersom jeg har binding og det bare har gått f.eks. 4-5 måneder av bindingstiden, må jeg drive å betale på et abenoment som ikke er mitt i 7-8 måneder.
Er jo ikke min feil at den har vært på service 3 ganger med samme feil.