Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 3971
Kannibalen omtalte seg selv som slaktermester
Av JAN H. IHLEBÆK

BERLIN (VG) I 80 annonser søkte den draps- og kannibalsiktede tyske 41-åringen etter «ung, velproporsjonert mann som gjerne vil la seg spise. Det med spise, mener jeg bokstavelig,» sto det i annonsen.

SPISTE ELSKEREN: 41-åringen som bare blir kalt Armin R (bildet), annonserte etter en mann som ville la seg drepes og spises. 42-åringen Bernd Jürgen Brandes svarte på annonsen, og ble spist. Foto: EPA

Han undertegnet sitt groteske budskap med «Slaktermesteren». Historien om hvordan den homofile kannibalen drepte og siden spiste sin homofile elsker, sjokkerer nå hele Europa.

Teknikeren fra Rothenburg ved Kassel - som bare blir kalt Armin M. - har sjokkert politiet med sine utrolige skildringer av hva som skjedde hjemme i leiligheten hans. Ifølge mannens egne forklaringer skar han av elskerens penis og flamberte den. Offeret, som ennå levde, smakte på den, før de stekte den.

Stukket til døde

Deretter ble offeret stukket slik at han døde. Et videokamera foreviget seansen.

Den drepte 42-åringen Bernd Jürgen Brandes var diplomingeniør på Siemens i Berlin, og solgte, ifølge bladet Bild, alt han eide før han reiste til sin elsker i Rothenburg - angivelig for å la seg drepe og bli spist.

Det var 9. mars i fjor at 42-åringen Brandes forlot sitt hjem i Tempelhoder Burchardstrasse.

Han tok farvel med sin samboer i den tyske hovedstaden og lot som om han skulle på jobb. Angivelig hadde han avtalt med sin homofile nettvenn om å møtes. Ifølge den drapssiktede ga offeret samtykke til alt sammen.

Ønsket flere ofre

Til sin arbeidsgiver hadde dataprogram-utvikleren sagt at han ønsket fri for få ordnet private saker. Siden har ingen sett ham. Slektningene etterlyste mannen. Men først tirsdag ble den angivelige drapsmannen og kannibalen pågrepet.

Kripos-etterforskere i Hessen kom over den påståtte kannibalens annonse på Internett for kort tid siden. Han ønsket seg tydeligvis flere ofre.

Rettsmedisinere skal nå undersøke pakkene med menneskekjøtt som ble funnet i 41-åringens fryser, samt knokkelrester som skal være nedgravd på eiendommen hans.
Vis hele sitatet...
Sakset fra vg.no
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2747487

Hva i alle dager kan få en mann til å gjøre noe sånt? Og i tilleg melde seg frivillig til å bli spist?

Vi lever i en syk, syk verden.
Better than thou.
Leste begge artiklene tidligere idag, og jeg syntes faktisk det er helt rått. Folk er villige til å la seg bli spist, da er du faenmeg hardcore. Seriøst.
Opprinnelig postet av Carlo
Leste begge artiklene tidligere idag, og jeg syntes faktisk det er helt rått. Folk er villige til å la seg bli spist, da er du faenmeg hardcore. Seriøst.
Vis hele sitatet...
Haha, ja, seriøst hardcore.
Kanibalisme, merkelig fenomen, noen som vet hva det kommer av? Trodde alle arter automatisk hadde et slags grudge mot å spise sin egen art.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Snakker om heftig fetisj...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Fy faen så jævlig. Jeg vet ikke helt med dere, men jeg syns det er veldig ekkelt når folk får penis kuttet av og smaker på den selv... Helvete heller, levende mennesker skal bare ikke spises! Jeg hadde nettop lest heroin trip report og var føkked opp i skallen fra før av og så blir jeg servert dette! Uff, og usj!

Visst noen her har sett Faces of death er det en scene der de spiser et menneske... er faen ikke bra å se på...
den (det?) er ikke levende da det er kuttet av...
la folk spise hva de vil så lenge det ikke skader andre...
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Oi. Men.
Det står at han fortalte i detalj hva som skjedde den kvelden. Hvor kan man lese hva han forteller? *lure fælt*
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Gabbler: samme det, offeret er levende da penis blir kuttet av og det er levende nok for meg. Fysjomfei.
ekkelt.. ordentlig ekkelt!

Men ganske bra gjort å få folk til å gå med på slikt. En avansert form for mord!
frivillig mord kan man kalle det eller evt selvmord
Opprinnelig postet av Gabbler
den (det?) er ikke levende da det er kuttet av...
la folk spise hva de vil så lenge det ikke skader andre...
Vis hele sitatet...
i dette tilfelle skadet det jo andre da...
Dette er rett og slett sykt!

AnaMorph0s|s: Det er mange arter som spiser hverandre, enkelte insekt-hunner spiser hannen etter at de har hatt sex.

Høres ut som det er tatt rett ut fra south park lr no. Du skal være skikkelig mentalt skada for å være kannibal, og for å la deg selv bli spist/spise en del av seg selv, ja da må du være helt fucka.
Better than thou.
Nei, du er hardcore. Det er stor forskjell.
Trådstarter
95 0
Dette skjedde i fjor en gang, så man skal ikke se vekk ifra at karn har spist flere. Politiet konfiskerte vel rundt en 50 filmer med mistenkelig innhold. Værste var jo at det var 5 andre som hadde meldt seg frivillig til å bli spist

Ganske sær hobby må jeg si..
Den drepte 42-åringen Bernd Jürgen Brandes var diplomingeniør på Siemens i Berlin, og solgte, ifølge bladet Bild, alt han eide før han reiste til sin elsker i Rothenburg - angivelig for å la seg drepe og bli spist.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg skjønner meg ikke på enkelte mennesker, det må være en slags hjerne feil, total kortslutning
Trådstarter
95 0
Quoter Carlo her:
Nei, du er hardcore. Det er stor forskjell.
Vis hele sitatet...
Tias: det samme er dyr da man slakter dem, da burde du bli vegetarianer

dreb: han ble ikke skadet siden han gjorde det frivillig, men skadet seg selv(på en måte)

nei, spis hva enn dere vil, its a dog eat dog world out there
nam. jeg har alltid hatt lyst til å spise noen, spesielt etter jeg så Ravenous. hvis noen er med så bare ta kontakt. *sulten*
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Det hadde faktisk vært litt kult og smakt da, men penis hadde nok ikke vært mitt valg.
Sikkert mye godt kjøtt på godt trente personer.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Gabbler: hvem sier at jeg ikke allerede er det? Men det er jeg riktignok ikke . Kjøtt er godt! Men det faktum at levende vesener får ting og tang kuttet av seg og spiser de selv er bare litt... umh... hardcore.
En slags videreføring av SM dette

Keanu: Høytrente personer vil ha lite fett, men seig kjøtt. Ikke at jeg går og eter mennesker hele tiden, men det er det som er tilfelle med dyr.
Sikkert en t00ling som har sett for mye 8mm og Hannibal filmer.
At det går an.
litt på kanten han fyren der ja..
Han kan ikke vært glad i livet sitt når han var villig til og spise penisen sin og bli drept. Det er jo stygt og høre på noe sånt
En ting. Hadde han som ble spist opp tenkt å overleve. Altså bare småpise litt eller var det slik at han hadde tenkt å dø hele tiden?
harcore og hardcore fru Blom, tror ikke han gjorde det for å være tøff. men fy faen, da er du ikke rimelig vel bevart. er han en serie morder liksom? leste om en klikka seriemoreder her om dagen, skal jeg ta hele historien eller? den er ganske ekkel.
Opprinnelig postet av Keanu
Det hadde faktisk vært litt kult og smakt da
Vis hele sitatet...
Er jo det mest eksklusive du kan spise. Kan ikke akurat kalles diskvare.


Opprinnelig postet av trident
Høytrente personer vil ha lite fett, men seig kjøtt.
Vis hele sitatet...
På dyr spsier man jo barnene, slik som kalver (ikke voksne kuer) og kylling (ikke voksen høne), så spebarn er vel de beste (ut fra hva jeg vet om dyr).


EDIT: Politiet mistenker at han har blitt inspirert av et svensk nettsted. Tysk politi mistenker nå at de har kommet på sporet av en «kannibalring», som treffes på internett.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2736025

/EDIT
Sist endret av Kongen; 16. desember 2002 kl. 10:59.
Trådstarter
95 0
leste om en klikka seriemoreder her om dagen, skal jeg ta hele historien eller? den er ganske ekkel.
Vis hele sitatet...
Fortell i vei
«ung, velproporsjonert mann som gjerne vil la seg spise, søker mann til å spise. jeg her veltrent og har ikke så mye fett på kroppen. jeg går utifra at jeg smaker ganske godt.. Det med å bli spist, mener jeg bokstavelig, send pm. hvis innteresert..
Opprinnelig postet av Shub
litt på kanten han fyren der ja..
Vis hele sitatet...
Lol! Bra sagt
heisann!

It's me again!

jeg må si jeg er litt tvilsom til kanibaler, jeg tror de er mangelvare egentlig... De som fantes på øyer tidligere er jo enten konvertert eller drept... Jeg mener vi burde opprette egne insstitusjoner for slike personer som tydeligvis lider... Dyr det er "mangelvare" på blir fredet, og jeg går utifra at det er mangelvare på kanibaler også! La oss stå sammen brødre og søstre, la os frede kanibaler og gi dem alle noe å lëve for imorgen!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hva med noe å leve av da? Blir jo ikke så lett med freda kanibaler og shit visst det er ulovlig å spise menneskekjøtt...
Denna ete delen er jo ikke akkurat no problem da... hvis vi bare opretter en slik leir i nærheten av et eller annet krigsramma området, er det fullt av lik til dem, både svarte og hvite...
Man må bare tenke strategisk...
det er det samme som om du skulle spise søppel og råtten mat.
kroppene burde være færske og saftige, hvis ikke kan de få i seg bakterier via råtnende lik

og forresten
It's me again!
Vis hele sitatet...
tror aldri jeg har sett deg før
Opprinnelig postet av Juletre
Denna ete delen er jo ikke akkurat no problem da... hvis vi bare opretter en slik leir i nærheten av et eller annet krigsramma området, er det fullt av lik til dem, både svarte og hvite...
Man må bare tenke strategisk...
Vis hele sitatet...
Satse på krig i irak, og sende hele gjengen ned der? problemet er vel egentlig at det er dårlig med kanibaler i norge da.. :P
▼ ... flere år senere ... ▼
for å vekke litt liv i denne tråden igjen. Jeg har lenge lurt på hvordan menneskekjøtt smaker. diskuterte dette med venner, og vi kom fram til at vi tror menneskekjøtt minner mye om grisekjøtt (vi har mange likheter med grisen organmessig, kan jo få grisehjerte og lunger etc), bare at kjøttet vårt er søtere pga mer blod (dette var det en lærer som kom med).. hva tror dere? lest noe om det forresten?
svinekjøtt....
Sitat av Eolin
for å vekke litt liv i denne tråden igjen. Jeg har lenge lurt på hvordan menneskekjøtt smaker. diskuterte dette med venner, og vi kom fram til at vi tror menneskekjøtt minner mye om grisekjøtt (vi har mange likheter med grisen organmessig, kan jo få grisehjerte og lunger etc), bare at kjøttet vårt er søtere pga mer blod (dette var det en lærer som kom med).. hva tror dere? lest noe om det forresten?
Vis hele sitatet...

Sitat av Armin zieh kannibal
45-åringen som drepte, fileterte og frøs ned en mann han møtte på nettet, har tidligere uttalt at menneskekjøtt minner om smaken av svinekjøtt.
Vis hele sitatet...
svarer det på spørsmålet ditt?
jo, jeg leste jo det. vel vel, da var visst teorien nesten helt riktig da
JEg tror at det smaker litt mindre svin og litt mere kylling.
Slik som alt annet som er unaturlig og ete.
Kunne tenkt meg og lest mer detaljer om dette.
veldig intresert i slike groteske saker som dette her.
er forresten laget film om dette. "rohtenburg" heter den, ganske syk film igrunn.
Takker for tipset
men det er en ting som irriterer meg. at alt smaker som kylling.. kylling er nå ikke alfa og omega på fremmed smak. rothenburg? hmm, skal sjekke ut den
Vel.... Den historien der er nesten koselig i forhold til denne! Her prater du virkelig skrekkfilm. Det artikkelen jeg lenker til IKKE forteller er at visstnok skal en haug av ansatte og innsatte i ettertid ha fått angst, søvnløshet og blitt satt på medisiner. Ikke så vanskelig å skjønne...

http://www.iol.co.za/index.php?set_i...9369361919B216

.
Smaker visst ikke noe særlig godt. Er det ikke sånn med alt rovdyr-kjøtt, alt som er på toppen av næringskjeden? Tror jeg har lest det at nesten alt rovdyrkjøtt er litt pyton, også menneskekjøtt. Har lest at det rett og slett smaker kvalmt. (Og det har jeg lest om i forbindelse med skipsforlis e l, ikke noe pervo-orgier.
Sist endret av Drøggs; 29. desember 2007 kl. 21:32.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Gabbler
la folk spise hva de vil så lenge det ikke skader andre...
Vis hele sitatet...
Falt deg inn at kannibalisme har omtrent 110% sjanse for å skade personen du... ehm, spiser?
Sist endret av robhol; 29. desember 2007 kl. 21:41.
Sitat av Drøggs
Smaker visst ikke noe særlig godt. Er det ikke sånn med alt rovdyr-kjøtt, alt som er på toppen av næringskjeden? Tror jeg har lest det at nesten alt rovdyrkjøtt er litt pyton, også menneskekjøtt. Har lest at det rett og slett smaker kvalmt. (Og det har jeg lest om i forbindelse med skipsforlis e l, ikke noe pervo-orgier.
Vis hele sitatet...
ja, og dettte er også noe jeg funderer over. ikke bare pervoer som har en eller annen fetisj, eller de som vil straffe seg selv etc. men også tilfeller hvor man har blitt tvunget, overlevesinstinkt og slikt. var jo en dokufilm som gikk på nat. geo for litt sida. typisk at jeg ikke fikk med meg den, men der var det nå et flykrasj, og de ble etterhvert tvunget til å ete av de døde passasjerene..