Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5906
Hei, i dag fikk jeg min første Wd mybook i posten og jeg har plugget den i PC'en.
Men den er på en måte ikke synlig når jeg går inn på "min datamaskin", men hvis jeg dår inn på enhetsbehandling osv. så står det att den fungerer som den skal.
Det står også i papirene jeg fikk med at det bare var å plugge den i USB'en så skulle det funke.
Jeg har søkt på forumet men jeg fant ikke noen svar, og jeg har prøvd den på flere dataer, og jeg har skrudd av dataene noen ganger, og jeg har skrudd av harddisken flere ganger...
hjelp..
Høyreklikk på min datamaskin, velg Manage. Velg Disk Management. Der skal du se disken din. Det som kanskje er et problem er at maskinen din ikke får gitt den disken en stasjonsbokstav. Da høyreklikker du på den eksterne disken som du ser under Disk Management og velger Change drive letters osv...

Så setter du bare disken til en partisjon som passer deg bra og som ikke er i bruk. Feks G:
Takk takk.. funker nå. Da var jeg vist litt på rett spor i stad