Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1039
Heisann.

En venn av meg fikk "en feilsending" fra *tenker jeg skal unngå hvem som gjorde tabben?* der de sa at de hadde sendt et defekt spill til han. Han skulle deretter, uten å åpne pakken som spillet lå i, legge det i retur konvolutten som var sendt rett etterpå og sende det tilbake.

Etter litt diskutering om at dette hørtes suspekt ut, fant vi ut at han skulle "riske" å kunne returnere dette "defekte" spillet da, og åpnet deretter pakken. Der lå da Little Big Planet, 14 dager før release (for PAL). Som funket utmerket forresten ^ ^

Det jeg da lurer på er : Hvilke problemer kan nettsiden som feilsendte dette få ? Eller kan han få noen form for konsekvenser siden han ikke "følgte ordre" og beholdt det ?


Oioi, dette er fyfy av nettbutikken, men jeg regner med at de har sendt den "første" utgaven, der det var noen sitater av koranen eller noe sånt, som gjorde at spillet ble tilbakekalt.

Men i verste fall kan bedrifter som selger varer før release miste muligheten til å få varer til releasedato.
Dette er ikke bra. På jobben min fikk vi streng beskjed om å sende det tilbake snarest. Og vi fikk ikke engang ta det med hjem for å teste det ut. De var veldig strenge, og jeg tror nok butikken vil slite dersom Sony for ferten av dette.

Det er en stor utgivelse, og folk er veldig strenge på dette området. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg eksakt på hvordan straffen blir, men tror de i hvertfall vil få høre det.
fikk mitt forrige lørdag
konge spill!
er riktig at det er en sang der med sitater fra koranen ble oppdaget, du kan jo lese mer om det her: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=521163
Han er mest bare fornøyd bare for å i det hele tatt ha fått spillet han ^^ Så hvis de ikke gjør noe mer med det så vil ikke han si noe.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Finnes det NOE "vi muslimer" ikke finner dypt krenkende, og lager faenskap av?
(Ja ja, ikke dra alle over en kam, etc., men det har visst denne muslimenes talsmann gjort uansett, og da må det jo være lov. Med mindre det er dypt krenkende, da.)
bare ett spørsmål.. er dette her en ripoff av det gamle spillet LittleBigAdventure?
Hvorfor ikke selge det på eBay for MASSE?
Men han har betalt for spillet og alt sånn?
Sitat av Potrick
Men han har betalt for spillet og alt sånn?
Vis hele sitatet...
Det følgte jo med faktura som vanlig, så den er nok betalt før fristen går ut ja.

Sitat av Evelen2
Hvorfor ikke selge det på eBay for MASSE?
Vis hele sitatet...
Nei han vil heller ha det for øyeblikket å se om han kan spille det online nå som NTSC versjonen blir sluppet ut. ^^
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Om du ikke patcher etter release får du ikke tilgang til online sakene i spillet.
Vil du laste ned/opp custom levels må du patche.
Har det blitt satt noen endelig utgivelsesdato for spillet nå?
Nope, pga den koran saken så er det utsatt til den 14. sa kisen i spillbutikken.