Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 476
Heisann!

Har jobbet med en låt siste tiden som mest sannsynlig blir gitt ut om noen måneders tid. Det er en remix av en gammel klassiker et hvert eldre trancehode burde kjenne igjen.

Push - Strange World / http://www.youtube.com/watch?v=4cDlrZX0ge8

Ingenting slår en god klassiker, men det er alltid fornøyelig å høre gode nyere remixer av en gammel klassiker - derfor er jeg nysgjerrig på om min er holdbar

Push - Strange World (tierra remix) [sample]

Konstruktiv kritikk mottas med takk, det er en mørk, og litt mer kraftig versjon av låten dere får høre. Håper dere liker den
Den var litt slitsom og masete enkelte steder. Er ikke ekspert på området, men originalversjonen var behageligere å høre på

Ellers eier du meg i alt som kan kalles musikkproduskjon.
Tror den løfter seg flere hakk når den er ferdig.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
ÅÅååhåhåhåhåhå, Favorittsangen min sist jeg var sørover og koste meg på lange badestrender, vekker gode gamle minner.

Kjempegreier at du mikser den!

Men over til konstruktiv kritikk: Jeg skjønner "drittunge" sitt argument om at den er "slitsom" ettersom sawbassen i bunnen er litt for sprakete opp til midten av sangen, kunne kanskje ha kuttet noe av toppen på den? Den overdøver nesten de andre lydene.

Ellers synes jeg det var en tøff miks, skulle likt å ha et lengre parti med melodien though.