Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 12099
Hallo...

Jeg fikk tak i 33 stk av piller med innhold av 100% 99,4% rein mephedrone.
Disse prøvde jeg og en kompiss nå på lørdagen, startet først med 1 og toppet opp med en til 40 min inn.
Rusen var meget heftig, sikkelig euforisk, pupillene var store tallerkene og vi møtte på mange kjente som kommenterte "WOW dere er på tur as".. Det endte opp i pille etter pille, tror vi rundet 6 piller på selve klubben.
Formen ble ikke merkbart bedre, vi delte resten av de 33 pillene på nach med 4 andre, aner ikke hvor mange vi tok, men de 33 er nå blitt til 0.

Nedturen var noe merkelig, jeg ble totalt empatiløs, alt var totalt meningsløst, noe noia var tilstedet også.
Alt var så meningsløst att det var såvidt jeg var i stand til å svare noen på spørsmål, jeg kunne bare se på dem.
Det var ikke noe mindfuck eller noe, men kroppen min var svært sliten, halsen hadde hovnet opp slik att jeg ikke kunne svelge og tungen var noe hoven (snortingen kan være ansvarlig). Jeg var klar i hodet, men kroppen hadde en del kramper (mest i benene) og jeg var fortsatt stimulert som om jeg hadde drukket alt for mye kaffe, samme var den nervøse noia følelsen som kom å gikk. Vi festet fra 23:00 på lørdagen til 15:00 på søndagen.

Nå har jeg vondt i hjertet/brøstet og det bekymrer meg litt, det burde vel gå over snart.
Om jeg jogger opp trappen og får hjertet til å slå fortere, så gjør det mer vondt å jeg kjenner det i hjertet.
Den vonde følelsen kommer i takt med slagene..

hva er dette for noe?
Sist endret av Psilofyr; 21. juli 2008 kl. 10:58.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Mephedrone er et gråsone legal high lagd opprinnelig av et firma i israel. Produksjonen sluttet i januar i år pga det ble klassifisert som narkotika.

Det ligner veldig cathinone og methcathinone, effektene skal være lik MDMA og Methylone, flere plasser har mephedrone blitt solgt som knips på gata.

Cathinone er et monoamide stoff som finnes i Khat, og er likt cathine, efedrin og andre amfetaminer, så den stimulerende effekten kommer ikke som noe overraskelse.

Det som virkelig bekymrer meg er at du ikke er kritisk nok til hva du har i deg:
Du sier du har i deg mengder av disse pillene på en kveld, får effekt og ender posten din med "Hva er dette for noe?"

Du burde kanskje være glad at deg ikke gikk værre, og burde vel ha tatt til deg ny lærdom av denne episoden.
Sist endret av Dodecha; 21. juli 2008 kl. 15:31.
Er dette stoffet fremdeles lovelig?
Trådstarter
43 1
Jeg er fullt klar over hva det er slags stoffer jeg har puttet i meg, jeg gjør min research. Alle RC's er å bevege seg ut i det ukjente, man vet aldri hva som kan skje, og det er viktig å dele informasjonen man til-lærer seg ved bruk av disse. Disse stoffene er ukjente og ingen vet demmes skadevirkninger. Var det jeg som rett og slett satt ett 'strain' på hjertet, jeg blødde en del neseblod også og hadde hoven tunge og hals. Jeg antar snortingen er ansvarlig for blødninger i nese og hoven tunge og hals, hjertet er jeg litt usikker på hva var for noe. Hver gang jeg fikk hjerte til å slå fortere stakk det i takt med slagene. Har iallefall gitt seg nå.
Sist endret av Psilofyr; 31. juli 2008 kl. 21:11.
Men selfølge, ikke spis så mange selv om dem er sikkelig knas
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hej. Jag ær svensk som nyss flyttat till norge och jag undrar bara om man kan bli dømd før något brott om man har mephedrone hemma? Sæg att jag skulle ha 100g skulle jag kunna bli straffad før det?
coca_calle les litt lenger opp på dodecha sin tråd, der han sier at det er blitt kvalifisert som narkotika, så vil tro det er ulovlig å ha dette i norge!
Sitat av coca_calle
Hej. Jag ær svensk som nyss flyttat till norge och jag undrar bara om man kan bli dømd før något brott om man har mephedrone hemma? Sæg att jag skulle ha 100g skulle jag kunna bli straffad før det?
Vis hele sitatet...
Om du blir tatt med det er det en sjanse for at de ikke gidder å analysere seg frem til hva det er, og saken blir henlagt. Vi har veldig lite rettspraksis på dette med brudd på derivatloven, men med så store mengder må du belage deg på at kontoer undersøkes etc. på grunn av mistanke om salg.
Sitat av lollern
coca_calle les litt lenger opp på dodecha sin tråd, der han sier at det er blitt kvalifisert som narkotika, så vil tro det er ulovlig å ha dette i norge!
Vis hele sitatet...
Det ble vel klassifisert som narkotika i Israel tror jeg Dodecha mener. Såvidt jeg vet er det ikke spesifikt oppført på narkotikalisten, men som sagt kan man dømmes for å ha derivater av andre stoffer.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Slaktern er korrekt, jeg snakket om at det ble produset stort i israel før det ble ulovlig der. Beklager om det ikke kom frem godt i teksten.
Mephedrone er ikke ulovlig i norge. Israel sine produkter (sub coca/spirits o.l) var en amfetamin analog, ikke mephedrone. SWIM fikk nettopp mephedrone som var tollsjekket, der 2 piller manglet (sjekket!). SWIM måtte identifisere innholdet ovenfor tollere, men fikk pakken sin.

EDIT:
For å rette meg selv så inneholdt Israel sine produkter en blanding av: mephedrone, 4-Fluoromethamphetamine, Phthalimidopropiophenone og Metamfepramone. Men tror ingen av produktene var ren mephedrone pga forskjellig virkning.
Sist endret av Skyggen; 24. oktober 2008 kl. 19:16.
Sitat av Psilofyr
Jeg fikk tak i 33 stk av piller med innhold av 100% 99,4% rein mephedrone.
Vis hele sitatet...

hehe er det ikke bare å si at du fikk tak i piller med 99,4% mephedrone hehe

var ikke derfor jeg bestemte meg for å vekke en gammel post men for å spør om doser i pulverisert form?

hvis man blir bustet for salg av dette stoffet hvilken straff kan man regne med?
feks. samme som for hasjsalg, colasalg, heroinsalg?
Neppe samme som hasjsalg, colasalg og heroingsalg. Er veldig sikker på at det ikke er i narkotikalista, så du får nok mindre straff. Er dog ikke 100% sikker, sjekk lovdata.no
Det regnes vel ikke som narkotika (enda), så neppe samme som hasj, cola osv. som defgon sier.
Bekjente av meg fikk stoppet en pakke med 25g, saken ble anmeldt. Dette er nå flere måneder siden, og jeg tror ikke det har skjedd stort i saken. Men det siste jeg hørte var at pakken ble sendt til lab for testing. Kan melde ifra her når/hvis det skjer noe mer, evt. hva som skjer.
Nja, det er noe heste bedøvelse greier in the first place.


Spiste noen sånne en sommer, syns ikke det var noe kult da jeg svettet så mye jeg aldri før har gjort konstant i 2 timer, + at jeg skalv å hakket tenner tilsvarende.

Mephedrone, Nei. ikke bra... hehe da kjøper du heller knips, det er samme pris uansett å det er på INGEN måte noe likt som mdma.
Sitat av Hulemannen
Nja, det er noe heste bedøvelse greier in the first place.


Spiste noen sånne en sommer, syns ikke det var noe kult da jeg svettet så mye jeg aldri før har gjort konstant i 2 timer, + at jeg skalv å hakket tenner tilsvarende.

Mephedrone, Nei. ikke bra... hehe da kjøper du heller knips, det er samme pris uansett å det er på INGEN måte noe likt som mdma.
Vis hele sitatet...
Kan godt hende du tok for mye, dette er ikke et stoff du kan ta igjen og igjen over lengre tid som med cola feks. Selv delte jeg og en kompis på 750mg over en periode på 5 timer ellernoe, og med et punkt begynte alt å riste, jeg ble UTROLIG varm, pulsen ble dobbelt så høy (den var drithøy fra før) og jeg klarte såvidt å snakke. Det var nesten så vi ringte sykebil, men det gikk over på 5min og jeg var i toppform igjen
Tror ikke jeg gjør det igjen da, liker ikke å være så sykt euforisk da jeg får en ekkel følelse etterpå og hver gang jeg tenker på det (akkurat når jeg er på det er det utrolig digg da).
Sitat av Hulemannen
Nja, det er noe heste bedøvelse greier in the first place.


Spiste noen sånne en sommer, syns ikke det var noe kult da jeg svettet så mye jeg aldri før har gjort konstant i 2 timer, + at jeg skalv å hakket tenner tilsvarende.

Mephedrone, Nei. ikke bra... hehe da kjøper du heller knips, det er samme pris uansett å det er på INGEN måte noe likt som mdma.
Vis hele sitatet...
De er ikke samme pris, Mephedrone er cirke 10-15EURO/g..
bra kvalitet er ganske likt Ecstacy piller, men ikke like bra som MDMA..
Det er cirka 4 piller i et g, men man kan snorte det og å snorte 250mg er ALT for mye, selv tok jeg cirka 50mg per gang og det funka flott.
Sitat av Defqon
Det er cirka 4 piller i et g, men man kan snorte det og å snorte 250mg er ALT for mye, selv tok jeg cirka 50mg per gang og det funka flott.
Vis hele sitatet...
Da har du heller litt lav toleranse. 250 mg på en gang blir litt drøyt, enig der, men har hatt flere omganger med 120-150 med digg utfall!

Har en følelse av at dette er et stoff som gir veldig varierende grad av effekter og ettereffekter hos folk. Selv har jeg ikke prøvd MDMA enda, men selve rusen av mephedrone er bare knalldigg for min del. Det kjipe er den steinharde betongdøra du plutselig stanger skallen i, når stoffet er ferdig med sitt. Din lille historie, Psilofyr, er nok bare et resultat av overbruk, vil jeg tro (ikke lek for hadt med rc, barn!!).

Ellers vil jeg bare si at mephedrone alt i alt blir for intenst for meg. Ikke at jeg ikke takler det, men det er mer likende med noe litt mindre intens som heller har en større varighet. Føler hjernen blir helt fullstendig tømt og at alt føles, som du sier, så meningsløst i etterkant.
(Sporer litt av nå, men nff er ikke kvalifisert helsepersonell som sagt som sagt)
▼ ... flere år senere ... ▼
Ble ikke sultne av mephedrone da?

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...artid=10073776