Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 750
Først av alt, ingen kritikk til nff som jeg er veldig glad i. Men jeg føler noen må sette foten ned selv om denne tråden sikkert blir slettet ganske fort.

Begynner å bli lei av at nff sletter tråder hvor folk lar diskusjonen kanskje komme litt OT. Uten å gi beskjed til trådstarter eller nevne noen som helst grunn blir tråden fjernet.
Det har skjedd flere ganger.

Nff fungerer da akkurat som aviser og media, som den fjerde statsmakt.
De bestemmer ikke hva vi skal mene, men hva vi skal mene noe om.

Har noen et svar på hvorfor dette er blitt et overkontrollert forum?
Er det noen som får betalt for å slette innlegg?
Sikkerhetsklarert
Kan svare deg på et av spørsmålene dine. Det er garantert ingen som får betalt for å slette tråder.
Jeg tror faktisk ingen av crew går noe særlig pluss ved å drive Nff i det hele tatt.
Nix. nFF fungerer ikkje på den måten. nFF er eit forum eigd av nso.

Ytringsfriheit vil sei at du kan kritisere staten uten at staten straffer deg. Det vil ikkje sei at vi, eller andre, må høre på deg, eller gi deg plass til å ytre deg slik du vil. For nFF sin del er det avgrensa gjennom reglane, og moderatorer sitt skjønn. Kva du meiner bryr oss ytterst lite eigentleg...

Og når det gjelder påstanden om at vi bør gi beskjed så er det blitt tatt opp utallige ganger. Svaret er NEI. Folk flest aner ikkje kor mykje som blir sletta, og det ville gå kaldt nedover ryggen på dei om dei visste det.... Vi har enkelt og greit ikkje tid til å forklare kvar brukar kvifor vi sletter. Då ville heile dagen gått til nFF.

Og nei, vi er et debattforum, og ikkje ein nyhetsformidler, og fungerer dermed ikkje som den fjerde statsmakt. EOD.

Du bommer totalt med kritikken din.
Trådstarter
Sitat av Pjukern
Kan svare deg på et av spørsmålene dine. Det er garantert ingen som får betalt for å slette tråder.
Jeg tror faktisk ingen av crew går noe særlig pluss ved å drive Nff i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Så når jeg kommer med seriøse tråder og spørsmål til brukerne på nff hvorfor sletter de tråden min uten å gi meg en grunn eller å gi meg beskjed? Føler nff ikke er til noen hjelp da. Grunnen var at jeg prøver å få tak i en teleskop batong.
Sitat av qtex
Så når jeg kommer med seriøse tråder og spørsmål til brukerne på nff hvorfor sletter de tråden min uten å gi meg en grunn eller å gi meg beskjed? Føler nff ikke er til noen hjelp da. Grunnen var at jeg prøver å få tak i en teleskop batong.
Vis hele sitatet...
Du hadde nok faktisk fått ett mer seriøst svar om du hadde sagt at du var en hevngjerrig trettenåring enn hvis du hadde sagt at du var vekter og trengte en til jobb.

Men det er lettere å slette en hel tråd enn å slette mange enkelt innlegg, da var hvertfall slik når jeg prøvde meg på forum.
Ditt emne ble slettet fordi det brøt med nettstedets regler. Les de og lær de. Du har ikke rett til noe som helst på et privat forum som dette. Tvert i mot gir moderatorene deg det privilegiet å la deg opprette en konto og å benytte deres nettsted. Er de ikke fornøyd med hvordan du oppfører deg kan de ordne opp på den måten de finner mest hensiktsmessig. Crew kan stenge ute hvem de vil på grunnlag av hva de vil og slette akkurat det de føler for.

Om du ikke er fornøyd med nFF er det mange alternativer, som for eksempel www.diskusjon.no og www.vgd.no.
Sist endret av froskenfredrik; 18. juli 2008 kl. 21:51.
Chlorocebus sabaeus
Monkey_drone's Avatar
Tråden din virket da sannsynlig useriøs, men du fikk i det minste beholde denne tråden enn så lenge.
Hvis man er pålogget midt på natta her på forumet så merker man at mengden søppelemner øker gradvis helt til en moderator gjør noe, jeg er veldig fornøyd med jobben de gjør.

Hvis det ikke var moderatorer hadde folk forsvunnet rimelig fort pga. rotete og uoversiktlig forum, og forumtroll hadde tatt over på kort tid.
Trådstarter
paragraf ryttere
Sitat av qtex
Vis hele sitatet...
Kva tråd er det du meiner vi har sletta? Om du hadde spurt hadde du fått svar, men det er ikkje det samme som at vi skal opplyse deg om at vi sletter.

Vi regner med at fleirtalet er oppegåande nok til å forstå kvifor ting blir sletta sjølv, og om ikkje får dei heller spør. Du velger derimot å gå til frontalangrep på kru
m0b
Collecting your data
m0b's Avatar
Administrator
Det vil i såfall hete paragrafryttere. Reglene på forumet er til fordi vi ønsker å ha en viss seriøsitet, og vi håndhever disse etter beste evne. Deal with it.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
nFF Crew
Du tar ikke opp noen revolusjonerende teori her, vi har mang en gang blitt påstått å være skruppelløse sadister*, noe som forøvrig stemmer svært så godt, og vi har mang en gang forklart hvorfor vi ikke henvender oss direkte til samtlige som blir moderert her på bruket.

Sist, men så uhorvelig langt fra minst: Vi er – i tillegg til den fjerde – også å regne som den femte, sjette, syvende og niende statsmakt, hvis dette er et problem for deg ville jeg sendt et brev til kong Harald vedr. det embete han har satt oss til.

På forhånd takk.

*rettelse: Slashdot forbeholder seg muligheten til å heller bli referert til som fascist.
Sist endret av Cadex; 18. juli 2008 kl. 22:23.