Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 9129
Etter inspirasjon fra "Hvordan gjøre hasj-rusen sterkere"-tråden. Bestemte jeg meg for å lage en liste over gode og noen ikke fult så gode råd til når du skal røyke cannabis.


Hvordan forsterke rusen:

1. Konsumer cannabis oralt via mat

2. Bruk godt røykeutstyr

3. Toleransepauser (Røyker man på fredag, så er man ikke helt fin på lørdag, hvis du da røyker så kjenner du det ikke så fult godt som du kunne ha gjort, og du trenger ofte mer)

(Blanding av andre rusmidler kan få rusen til å bli litt mer tydelig, dog dette kan være svært individuelt.)



Når du røyker:


1. Husk å alltid ha vann/drikke tilgjenglig, dette er svært godt å drikke når man er tørst, eller får vondt i hals/kropp etter et stort bong-trekk, eller lignende.


2. Ikke bruk zippo, bruk heller en BIC lighter, eller evt. en jetlighter, ergo: bruk gass ikke bensin lighter. Smaken blir mye verre med bensin-lightere.

3. Bra røykeutstyr kommer godt med. Røyker du ukentlig, burde du kanskje vurdere å investere 200-500 kroner i en god bong. Da slipper du halv-dårlige flasker med folie.

4. Ønsker du å røyke på en minst mulig skadelig måte, kan vaporizers anbefale.


Munch:


1. Pass på å ikke spise for mye, da dette kan gi deg vondt i magen, og gjøre rusen mer ubehagelig, enn nødvendig.

2. Sukkerholdig drikke kan derfor anbefales. Coca-Cola er en av mine favoritter. Den er også svært god til å drikke under røykingen.

3. Mat som ikke er altfor mettende, smoothies f.eks, det kan være sunt også.

4. Ønsker du å holde deg litt i form, burde du ikke undervurdere et stort fruktfat framfor potetgull når du har munchies. Tro meg, har du et fat med frukt foran deg, og potetgullet er på kjøkkenet, så spiser du frukten. I verstefall også potetgullet.

5. Kjøp FØR du røyker. Hvis ikke ender det ofte med at du går i butikken og handler altfor mye.


Andre råd:

1. God musikk, forsterker ikke rusen, men gjør den langt mer behagelig og spennende. Kan foreslå headset, høyt volum, lukkede øyne og god trance/akustisk musikk. Helst musikk som bygger seg opp mot et "klimaks". Når du da når "klimakset" i sangen, kan det føles himmelsk.

2. Pass på å vær i godt selskap hvis du ikke røyker alene. Ikke vær med folk som liker å skremme hverandre, og lett kan ødelegge rusen din.

3. Skjul at du røyker, svært mange er veldig dømmende. Og man ønsker derfor ikke at alle skal vite at du røyker.

4. Dette er etter min oppfatning, IKKE et party-dop. Det får jo bli opp til alle og enhver å bestemme hvorvidt de mener dette stemmer, men selv syntes jeg det blir slitsomt å være på fest.

[COLOR=Red]FAQ: [/COLOR]
Vondt i hodet?

Begynner du å få vondt i hodet, foreslår jeg at du åpner et vindu og drikker masse vann. Dette pleier å hjelpe. Hodepinetabletter, er meningsløst da vann og lufting ofte fikser dette på kort tid.

Lukt?

Hvis du ikke ønsker at andre skal vite at du røyker, eller har røyka. Kan jeg anbefale god gjennomlufting av huset, samt hyppig bruk spraydeo, Axe funker greit. Problemet med dette, er at det skaper en parfymelukt som kan være ubehagelig, men du slipper i hvertfall at andre får vite om det.

Røde øyne?

Her kan du bruke cleareyes, som er en løsning du drypper på øynene som løser dette problemet. Dette selges blant annet på Shangri-La i Oslo. Jeg anbefaler at du leser litt om dette før du bruker det, da det kan være en viss risiko innvolver (Noe jeg ikke kan si sikkert)

Unngå noia?

Hvis du kjenner at du blir litt nervøs/redd, eller føler at alle ser du er stein/høy. Så får du kanskje noia, og dette kan da gjøre rusopplevelsen ubehagelig.

For det første, de fleste klarer ikke å se på deg om du er fjern med mindre de kjenner deg veldig godt, og vet hvordan du er til vanlig. Ikke vær redd for å snakke med nye folk eller bli introdusert, de klarer ikke å skjønne det. Det er ikke sikkert veldig gode venner engang kan se om du er fjern. Så ikke tenk noe på det.

For det andre, det er IKKE bjørn i Oslo-området. Altså, det er virkelig ikke noe å være redd for. Ingen kommer å tar deg, Ingen kommer å skal drepe deg, eller ende ditt liv.

For det tredje, IKKE gå i dårlig opplyste områder. Spesielt hvis du ikke trives så godt i mørket. Mørket kombinert med lyder, kan være svært skremmende, spesielt hvis du ikke klarer å konsentrere deg om noe annet.

Alkohol?

Å blande alkohol med cannabis kan være uheldig og kan føle til ubehag/oppkast. Foreslår at du her trår varsomt, og ikke inntar for store mengder alkohol før du røyker. Et par øl pleier å gå greit, men unngå for mye sprit.




Hvis noen føler at noe mangler eller at noe er feilaktig, vennligst si i fra, så skal det legges til. Jeg tar heller ikke ansvar for evt. uhell eller skader som skulle blitt påført etter at du har lest denne tråden.
Røde øyne :
Her kan man også bruke pollen allergi øyen dråper "spers allerg" om jeg ikke tar feil på navnet

Ting som passer med røyking:

1. Ta en fiske tur
2. Se en god film
3. Sjoko melk (spesielt med pot)
4. Lan/Gaming

6. når man står i kasser på forskjellige butikker prøv og få dine med røykere til og få latter kick

Den måten jeg føler jeg får sterkest rus av:
Det må bli bøtte / gravity bong som for meg er sterkeste kanidat..
Og jeg pleier alltid og spise godt før det første trekket for da føler jeg at jeg får den mer avslappende formen enn om jeg røyker på tom mage..

Takk for god tråd nidhogg

[color=red]
Edit@speq
Nei til bil.!.
[/color]
Sist endret av spQ; 13. juni 2008 kl. 11:01.
Kortids hurkommelsen blir jo ikke helt bra etter en stund
og heller ikke lungene spør du meg da..
Sist endret av Dodecha; 12. juni 2008 kl. 19:18.
nidhogg's Avatar
Trådstarter
Sitat av eplesin
Beste tipset; SMOKE WEED EVERY DAY!!!
Jeg har røyket hver eneste jævla dag hele skoleåret, og fikk et snitt på 4,4 og ingen dårligere karakter enn 4 på kortet! Du blir bedre både på skolen og i sport!! No Shiaaat


Godt råd: Løp når politiet nærmer seg, men ikke snu deg å se!!!
Vis hele sitatet...
Ærligtalt syntes jeg det var et veldig dårlig tips. Man røyker da for rusen sin skyld. Rusen blir svært svekket av daglig konsum, for det første. Og for det andre så er det uheldig for psyken og kroppen generelt med daglig konsum.
Om en tar en stripe cola før eller/og etter du fyrer opp en bong/joint... En kombinasjon jeg finner meget vellykket.
Nice tråd Nidhogg!

Men er det ikke sånn at sukker og koffein kan svekke rusen?
Sitat av Semjuel
Nice tråd Nidhogg!

Men er det ikke sånn at sukker og koffein kan svekke rusen?
Vis hele sitatet...

sukker og koffein er begge rusmidler, så vil heller si det tilfører enn svekker
Jeg elsker å blande med alkohol. Min erfaring var sånn at de to-tre første gangen jeg røykte og drakk mye i tillegg ble jeg dårlig. Men etter jeg hadde gjort dette noen ganger ble rusen MYE bedre. Alle liker jo alkohol rusen, og alle liker cannabis rusen. Så hvorfor ikke blande?

Men ellers en veldig bra tråd.
Sitat av pawsan
sukker og koffein er begge rusmidler, så vil heller si det tilfører enn svekker
Vis hele sitatet...
ser ikke helt hva det har med saken å gjøre at både sukker og koffein blir kalt rusmidler...
Meg god idè til en tråd. Tror denne tråden besvarer mye eventuelle spørsmål. Alle som ikke har prøvd hasj før bør lese denne tråden. KP

Edit: Det er forresten veldig korrekt det han sier om musikk!
Sist endret av Deci; 12. juni 2008 kl. 19:58.
Et alternativ til å kjøpe seg en bong for flere hundre kroner er jo å lage en selv. Halvlitersflaske + maispipe er min absolutte favoritt og syns jeg får bedre feng av den enn av en kommersiell vannbong. Vannbongen har dog smoothere trekk.
Sitat av pawsan
sukker og koffein er begge rusmidler, så vil heller si det tilfører enn svekker
Vis hele sitatet...
Det går en myte om at sukker vil roe ned rusen, det brukes ofte i coffeeshops (kilde: dette forumet) hvis folk røyker for mye og begynner å bli noia. Peanøttsmør skal dog være det mest effektive (kilde: kamerat, 420chan).

Såvidt jeg vet er ikke dette vitenskapelig bevist, men det har vel noe med at virkestoffene er fettløselig å gjøre.
Sist endret av random25880; 12. juni 2008 kl. 21:39.
nidhogg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Semjuel
Nice tråd Nidhogg!

Men er det ikke sånn at sukker og koffein kan svekke rusen?
Vis hele sitatet...
Takker, Semjuel


Har aldri merket noe av det selv, når det kommer til sukker, men ville tro den kanskje gjorde rusen litt kortere, eller kortet ned tiden man er ruset. Men dette baserer jeg KUN på noe jeg hørte et random sted om at hasj gjorde at blodsukkeret ble midlertidig lavere. Kanskje du finner noe mer informasjon om dette i "Øker hasj forbrenningen?"-tråden?

Angående koffein, ville jeg tro dette gjorde deg mer vanlig når det kommer til aktivitet, ettersom koffein er en upper og hasj er en downer, og disse da kanskje jevner hverandre ut? Ærligtalt vet jeg ikke.

Uansett, er det lite vits å gå rundt å nekte seg å spise, da det å spise/drikke gjør rusen mer behagelig (Etter min oppfatning)
KP til deg

Og det med at sukker roer ned ruser har vel med at man får et sukker kick, ala gira, noe som så klart nedsetter hasj rusen
nidhogg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fluffybum
KP til deg

Og det med at sukker roer ned ruser har vel med at man får et sukker kick, ala gira, noe som så klart nedsetter hasj rusen
Vis hele sitatet...
Det nedsetter kanskje trøttheten, men euforien og hoveddelen av rusen er fremdeles tilstede, i hvertfall såvidt jeg har forstått.
Sitat av nidhogg
Det nedsetter kanskje trøttheten, men euforien og hoveddelen av rusen er fremdeles tilstede, i hvertfall såvidt jeg har forstått.
Vis hele sitatet...
Ja, man vil fortsatt føle seg stein, men man vil kjenne seg ganske "normal" når det kommer til selve trøtthets følelsen
Sitat av Fluffybum
Ja, man vil fortsatt føle seg stein, men man vil kjenne seg ganske "normal" når det kommer til selve trøtthets følelsen
Vis hele sitatet...
Omformulert: Høy. Det er vel det man vil når man ikke spesifikt går inn for å røyke indica og tar valium samtidig?
nidhogg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Incogn1to
har hørt at om du tar nøtter og fyrer det ned med kaffe med mye sukker i så sitter de bedre ..
men det er jo ikke hasj :P
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Tenker du på muskatt eller noe?
Jeg kan bekrefte at sukker demper både hasj- og sopprus. Det er mange ganger jeg har måtte styrte ett glass saft med masse sukker i, siden jeg har vært for stein for og vise meg ute. Sukker får deg ikke helt nykter, så det blir feil og si at du får en kortere rus, men heller en svakere rus, der du kan kontrollere den litt bedre.

Sitat av Fluffybum
Og det med at sukker roer ned ruser har vel med at man får et sukker kick, ala gira, noe som så klart nedsetter hasj rusen
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe snev av sannhet i det der, så jeg tipper du har måtte gjette deg fram til det.
Når man er veldig stein, så blir blodsukkeret ditt dempet, voldsomt, og hvis du da får i deg søtsaker vil blodsukkeret ditt øke, og peaken på rusen vil settes ned.

Du har sikkert lagt merke til at man noen ganger får ett vanvittig søtsug av og røyke hasj. Det har med at blodsukkeret ditt er lavt, og kroppen "skriker ut" etter sukker, eller mat. Vanlig mat får også blodsukkeret opp.
En gang jeg hadde røyka utrolig mye, over en dag, og spist/drukket lite, så var blodsukkeret mitt så lavt, uten at jeg la merke til det siden jeg hadde sittet i sofaen så lenge, og når jeg røyste meg opp så svimte jeg av, FIRE ganger på rad. Hver gang jeg skulle røyse meg opp, etter jeg hadde svimt av, så svimte jeg av på nytt igjen...
Angående øyedrypp: vet noen hva risikoen er å bruke det? det gir vel ikke permamente skade hvis du bruker det langvarig?
nidhogg's Avatar
Trådstarter
Det er sant det du sier ftnfw. Men det skal sies at rusen ikke blir så svekket at det ødelegger rusen. Rusen man får av å både være mett samt høy er etter min mening langt bedre, enn den som man dersom man ikke spiser noe særlig.


Fikk en god idé til munch i dag. Vannmelon! Tenk så deilig det må være å spise vannmelon med skje ut av skallet.
et nytt tips er:
npr du muncher, alltid pass på å ha et trekk til etter seansen
mener at muncher man så forsvinner deler av rusen
Sitat av Bolibompa
Angående øyedrypp: vet noen hva risikoen er å bruke det? det gir vel ikke permamente skade hvis du bruker det langvarig?
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke store risikoen ved å bruke allergi øyedråper som Spers Allerg. Men dette er om du ikke bruker det langvarig, men en gang iblant. Det fungerer ihvertfall, og har reddet meg mang en gang fra og bli kommentert for røde øyne, eller mistanke om hasj- røyking.

Kilder: Hudlegekontoret

Spersallerg øyedråper (Tetryzolin)

Sitat: Spersallerg øyedråper inneholder et stoff som trekker blodkarene sammen i øyeslimhinnen.

Av Dr. Helge Bengtsson

Det inneholder også antihistamin. Minsker kløe og hevelse av øyeslimhinnen. Brukes ved akutt allergisk eller atopisk konjunktivitt.

Doseres 1- 4 ganger daglig i noen dager.

Spersallerg øyedråper kan kjøpes reseptfritt i små doser.


Det ser ut som at det går fint å bruke det daglig i noen dager, men jeg vet ikke med langvarig bruk utover dette.
Sist endret av Aryer; 14. juni 2008 kl. 02:21.
Sitat av Bolibompa
Angående øyedrypp: vet noen hva risikoen er å bruke det? det gir vel ikke permamente skade hvis du bruker det langvarig?
Vis hele sitatet...
tror du skal være litt forsiktig med det,gå på apoteket å kjøp øyebadevann,det er det tryggeste
nidhogg's Avatar
Trådstarter
En ting jeg har lurt på er om man får røde øyne av å kun spise?
Sitat av nidhogg
En ting jeg har lurt på er om man får røde øyne av å kun spise?
Vis hele sitatet...
Jeg kan bekrefte det. Spiste muffins med hasj i en gang, og har aldri vært så rød på øynene. Og jeg røkte ikke samtidig.
Sist endret av Ftnfw; 14. juni 2008 kl. 12:30.
Sitat av Ftnfw
Jeg kan bekrefte at sukker demper både hasj- og sopprus. Det er mange ganger jeg har måtte styrte ett glass saft med masse sukker i, siden jeg har vært for stein for og vise meg ute. Sukker får deg ikke helt nykter, så det blir feil og si at du får en kortere rus, men heller en svakere rus, der du kan kontrollere den litt bedre.


Det er ikke noe snev av sannhet i det der, så jeg tipper du har måtte gjette deg fram til det.
Når man er veldig stein, så blir blodsukkeret ditt dempet, voldsomt, og hvis du da får i deg søtsaker vil blodsukkeret ditt øke, og peaken på rusen vil settes ned.

Du har sikkert lagt merke til at man noen ganger får ett vanvittig søtsug av og røyke hasj. Det har med at blodsukkeret ditt er lavt, og kroppen "skriker ut" etter sukker, eller mat. Vanlig mat får også blodsukkeret opp.
En gang jeg hadde røyka utrolig mye, over en dag, og spist/drukket lite, så var blodsukkeret mitt så lavt, uten at jeg la merke til det siden jeg hadde sittet i sofaen så lenge, og når jeg røyste meg opp så svimte jeg av, FIRE ganger på rad. Hver gang jeg skulle røyse meg opp, etter jeg hadde svimt av, så svimte jeg av på nytt igjen...
Vis hele sitatet...
darn, jeg som var så sikker på at teotien min stemte..
nidhogg's Avatar
Trådstarter
Et lite minimalt råd, ikke glem å vask bongen/skift vann. Røyken smaker utrolig mye bedre, og føles renere (noe den sikkert også er).

Som underholdning anbefales forøvrig Kung-fu Panda (3D animasjonsfilm, 2008)
Digge tips nidhogg.
kan jo seff alltidvis høre dem på ekte også : P
Er det mindre skadelig og røyke trekk uten tobakk ? Hasj og Pot.
Syntes selv at det er bedre med noe tobakk iallefall, men tror kroppen liker det lite.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av Ftnfw
Jeg kan bekrefte det. Spiste muffins med hasj i en gang, og har aldri vært så rød på øynene. Og jeg røkte ikke samtidig.
Vis hele sitatet...
Hva med tørr i munnen? Sånn som jeg føler det blir munnen tørr pga trekkene, men på den andre siden blir det jo sånn i flere timer så det må vel nesten ha noe med hasjen å gjøre også.
Ut i fra det jeg kan huske etter jeg spiste hasjsmør på brødskiva ble jeg ikke tørr i munnen.
nidhogg's Avatar
Trådstarter
Sitat av battlecaT
Ut i fra det jeg kan huske etter jeg spiste hasjsmør på brødskiva ble jeg ikke tørr i munnen.
Vis hele sitatet...
Det hørtes utrolig digg ut, hvor mye brukte du på hvor mye smør?
kan legge til at zalo ikke funker som bong-rensemiddel.

Noen tips til rensemiddel som holder det rent en liten stund selv om det fyres heftig på utstyret? Er smålei av å måtte ut med all troops når det skal renses..

Rensing av lum:

-mye varmt vann
-tørkepapir(kjør gjennom) gjentas flere ganger
-rist tas ut og stikkes opp med nål /skrapes av med skarp gjenstand.

om det ønskes så kan jeg kanskje ordne med noen bilder av div. lum jeg har
For dere som har vannbong anbefaler jeg og koke bongen din i vaskemaskinen. Om du har pipe (maispipe eller lignende) bør du ta ut rista å brenne den ofte for å fjerne olje aske. Kjøp noen piperensere å rens ofte, for å få mye bedre smak.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Varmt vann og en sun oppvaskmaskinstablett, fyll bongen med varmt vann, knus tabletten og strø den ned i bongen, la stå i noen timer.

Skyll med varmt vann: Så og si all oljen løsner bare fra glasset. På det verste har jeg brukt to sun tabletter mens jeg lot varmt vann skylle igjennom bongen over et kvarter ca.
Sitat av 420ftw
Et alternativ til å kjøpe seg en bong for flere hundre kroner er jo å lage en selv. Halvlitersflaske + maispipe er min absolutte favoritt og syns jeg får bedre feng av den enn av en kommersiell vannbong. Vannbongen har dog smoothere trekk.
Vis hele sitatet...
Dette er jo selvfølgelig en smakssak, men mener du virkelig at maise og flaske er bedre enn ei blackleaf icetwist pipe?
Jeg synes plastflaske gir en så ræva smak. Den lukter og smaker surt etter bare ett par piper, og jeg synes ikke jeg får ordentlig trekk av dem. Min favoritt vil alltid være maiser i avis, da jeg synes det gir en deilig smak om mekket ditt er riktig. Ellers er vannbong alltid digg, jeg eier en Black Leaf rød vannbong 50 cm, fantastisk!
Jeg eier en killer 60cm, den er jævlig svær!
Men har ikke brukt den ;P
Jeg kan virkelig annbefale en stor bong/vannbong/pipe. Favoritten er en svær vannbonge; stort kammer som har masse plass til smooth, avkjølt røyk. Gir meg altid de beste hittene.

Man kan fint mekke røykeutstyr selv, en av mine beste opplevelser faktisk var fra en 1,5l colaflaske med choke og aluminiumsfolie med hull som rist, men det beste vil nok altid være å kjøpe en svær, flott, dekorativ vannbonge/pipe, i det minste etter min lille erfaring.

Men det som har det meste å si i mitt tilfelle er godt selskap og god setting; på den nevnte colabong kvelden var det både luktlys og lemongrass olje blandet med vann i en luftfukter kombinert med dempet lys som sto for mye av den koselige stemningen, dessuten hadde jeg godt selskap og god musikk.

Et siste tips: nevnte te-lys og luktolje i luftfukter kan varmt annbefales som en måte å skjule røyklukta dagen derpå med, kombinert med mye lufting.
▼ ... over en måned senere ... ▼
hei.

kan tjære/olja inni maispipa gjøre røyken sterkere og smaken værre? i det siste har jeg kun rensa rista, men tror det er en del gugg i maiseren siden jeg har hatt en del røykings i det siste.
og hoster rett etter trekket, blir mye irritasjon og syns røyken smaker rart. ingen hosteproblemer ellers.

bare lurer, for det er så stress med alle toolsa du trenger og griset som kommer av grundig maiserrens
Ja, en urenset pipe smaker dritt etterhvert. Men hvis du ikke gidder å rense den så kan du vel bare kjøpe en ny, maispiper koster jo omtrent ingenting..
Er da bare å rense med krystallsoda. Det burde vel fikse alt.
Er det sant at rusen man får når man paffer gjør at man forbrenner fett fortere?
Jeg har ikke paffa på 2 uker nå, siden jeg er i nord.. Og jeg har mista 20 kilo på den tiden, jeg mistenker det har noe med at jeg ikke har fått munchies, og derfor mista vekt, har tatt en del paralgin forte og benzoer sammenhengende. Er alt for tynn nå..
hvis du har mista 20 kg på 2 uker bør du oppsøke legen din snarest
Kanskje 3 uker, den uka før jeg dro nord gikk jeg på cola.
Kan det være alvorlig?
Jeg kom på nå at jeg har sniffa en flaske nafta eller 2 og tatt litt ephedrine oppi nord.
Hvor mye har det egentlig å si å holde røyken inne lenge? Såvidt jeg har forstått det tar lungene opp THC i løpet av kort tid. Jeg regner med de tar opp mye THC først, og så mindre og mindre ettersom konsentrasjonen minker, men hvor lenge pågår dette før det omtrent ikke er noe vits i det lenger?

Sitat av Bundy
Kanskje 3 uker, den uka før jeg dro nord gikk jeg på cola.
Kan det være alvorlig?
Jeg kom på nå at jeg har sniffa en flaske nafta eller 2 og tatt litt ephedrine oppi nord.
Vis hele sitatet...
At du gikk på cola kan jo ha ført til at du spiste alt for lite. Annet vet jeg ikke, men jeg foreslår at du spiser godt nå, for 20 kg er mye...
Bundy: Ja det kan være alvorlig.
Vet du ikke hva bivirkningene ved de narkotiske stoffene du har i deg er?

Også er ikke dette riktig tråd å diskutere cola sniffing og vekt tap men råd til cannabis røyking. Så ikke myter rundt eller annet tull som folk hele tiden skal komme med på forumet.

Kan ikke folk prøve å holde litt kvalitet på trådene?

On topic:
Stort sett alle vet at så fort du har røyket litt på en bong så smaker den annerledes / styggere.

Men når du først har røyket inn en maispipe så kan den pluttselig smake helt for jævlig.
Hadde en setting med dette for ikke så lenge sia, vi åpna maisa (tok røret fra pipehodet) og kløyvet røret i 2 biter på midten. Oljen RANT ut. (røret var nesten tett)
Uansett. Vi tørket bort stort sett alt oljen og gnidde den ren i kansje 30 min.

Nei, ingen forskjell. Jo bedre trekk men den smakte piss. Så da var det bare å ta stein saks papir om hvem som sku stikke å kjøpe ny

Også tips:

Hvis man har en bong man planlegger å ha lenge. Rensk den ofte. Ikke la skitten "sette" seg.
For hvis du røyker den helt for jævlig kan det bli vannskelig å gjøre rent og den stygge skitten smaken sitter for alltid.
▼ ... noen uker senere ... ▼
nidhogg's Avatar
Trådstarter
Sitat av Deth
Hvor mye har det egentlig å si å holde røyken inne lenge? Såvidt jeg har forstått det tar lungene opp THC i løpet av kort tid. Jeg regner med de tar opp mye THC først, og så mindre og mindre ettersom konsentrasjonen minker, men hvor lenge pågår dette før det omtrent ikke er noe vits i det lenger?
Vis hele sitatet...
Etter egne erfaringer, så får man mer ut av røyken hvis man holder det lenge inne.



Noen tips som jeg i løpet av sommerferien har fått via erfaringer:

ISVANN.


1. Frys minst 2 liter med vann

2. Hell isvann i bongen, og ha resten som drikkevann. (pass på at det er flytende nok til å drikke fort og effektivt)

3. Drikk til du fryser i halsen deretter ta en kjempestor bong hit, for å varme deg opp igjen.

Du klarer å holde røyken kjeeeempe lenge, og når du kjenner hosten kommer smygende drikk litt til, deretter pust ut og drikk etter behov.


Tror aldri jeg har vært borti så store hits som alikevel har vært behagelige å ta.
Jeg har eng. tastatur :S
Er ikke helt sikker, men dette med istrekk, komprimerer ikke dette roeyken ganske mye?
Slik at det ikke blir bra for lungene eller noe..

Men annet en det skal det vaere ganske behagelig og gir ogsaa bra ''funk''.