Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2763
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Her er noen sider om LSD og Ecstacy for spessielt intriserte.. dere som ikke er intriserte behøver ikke spamme eller komentere:

LSD for nybegynnere... HVA/HVOR/HVE(NORSK)

Pillreports.com <-- der det blir diskutert og rangert ecstacy (norsk/engelsk)

Historie om LSD og Ecstacy +++ (NORSK)

Bare en side om Ecstacy (artikkler,forum+++)(Engelsk)

de som har noe imot dette for ha noe imot dette men ikke plag meg med det! dette er KUN for informasjonens skyld, for de som er nyskjerrige eller for de som vil lese om det og HAT det..

-sp3q

[ 20 May 2001: Message edited by: sp3q ]
Interesant lesestoff...

Noen som har peiling på Spiss fleinsopp? Når og hvor vokser den? Er den vanlig i norske skoger? Mulig å plukke selv? Evt;Pris?
vi burde virkelig fått oss et eget forum for dette... Det hadde vært bra.

Forresten: Kan noen kanskje forklare meg hva "420" betyr, som er et tall som blir brukt i forbindelse med marihuana og hasj...
Patient zero
iblis's Avatar
skal sette opp et forum for dette..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Noen som har peiling på Spiss fleinsopp? Når og hvor vokser den? Er den vanlig i norske skoger? Mulig å plukke selv? Evt;Pris?

Man kan si det slik at : fra første natt det fryser etter sommeren vokser det flein..det vil si slutten av august til midten av november. De vokser fritt, men politiet har somoftest oversikt på de mest sentrale plassene, og da sprøyter de dem slik at de dør. De liker seg best på gravplasser..eller der det er mose... under svære gamle trær foreksempel.. hvis du går inn på http://www.erowid.org også ser du på mushrooms -> images -> Psilocybin <-- det er hva Spiss Fleinsoppen egentlig heter. Der får du se hvordan den ser ut, slik at du har noe lunde peiling på hva du skal plukke. Det er også ganske vanlig å finne Fleinsoppen der oppe i skoger og slikt.. MAN finner ALLTID fleinsopp hvis man har skikkelig lyst på =) Til dagen er det ikke mange som tar vare på fleinsoppen og selger dem. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det har vel noe med at det er lett for at soppen blir dårlig,så det er derfor viktig å få de ifrysen med engang..helst ligge dem i kaffefilter...Jeg ble tilbudt Fleinsopp på 17 mai faktisk..men det er første gang jeg noengang har sett noen selge det..Da skulle han ha 100kr for 35-40 stykker...Som forsovidt er en grei nok deal.. Hvis man får plukket masse kan man jo også reise ned til danmark.. og tjene store penger på å selge fleinsopp(isåfall bytte i andre narkotiske stoffer)

Forresten: Kan noen kanskje forklare meg hva "420" betyr, som er et tall som blir brukt i forbindelse med marihuana og hasj...

420 er en gammel politi kode for marihuana og hasj.. Dette ble vel ikke brukt i norge.. men er vel mest kjent i USA


hvis det er noe dere lurer på så kan dere jo bare stikke innom http://drugs.i8.com (som jeg foresten bare lempet opp idag) det er ikke noe mer enn en linke side.. men jeg skal legge mye mye mer informasjon opp etter hvert(det er ikke meningen med grafikk på siden)

-sp3q
Apropos lagring av flein. Tror den holder seg ganske så jævlig lenge i honning. Også smaker den 10 ganger bedre
fyfan! liker dette forumet! Iblis your tha man!
kunne ikke satt opp et lokket forum for svindel-saler, der vi kan snakke om ting som hvordan lure nett-firmaer for penger også videre...

Forresten disse er lette å svindle: ARS (hint webmaster sign ups)
▼ ... flere år senere ... ▼
Interessang lesing. Dette med fleinsoppen visste jeg ikke om, faktisk
Da vet jeg akkurat hvor jeg skal plukke
eddanx: 420 er ett kallenavn for hasj (tror jeg)
The number 420 is a euphemism for cannabis and its associated culture. The exact origin of the term is unknown, although there is much speculation and many urban legends about its origin. Smoking marijuana at 4:20 or on April 20 has special meaning to some.

Origin theories

Snopes.com, High Times Magazine, and The Straight Dope claim that in the early 1970s the Waldos, a group of teenagers at San Rafael High School in San Rafael, California used to meet every day to smoke marijuana after school at 4:20 PM. The time became a code word for the drug, and usage spread. 4:20 PM has since become a popular time to "smoke up". (It's also worth noting that 4:20 PM is the time of LSD creator Albert Hofmann's first deliberate ingestion of the substance, in 1943 on what was later dubbed Bicycle Day; perhaps this is where the San Rafael teenagers picked up the idea.)

Another possible origin of the term can be found in the works of H. P. Lovecraft. A short story of his, entitled "In the Walls of Eryx" and first published in Weird Tales [34, No. 4 (October 1939), pp 50-68], contains this passage:

I had encountered at least one of those curious mirage-plants about which so many of our men told stories. Anderson had warned me of them, and described their appearance very closely—the shaggy stalk, the spiky leaves, and the mottled blossoms whose gaseous dream-breeding exhalations penetrate every existing make of mask...Although everything was spinning perilously, I tried to start in the right direction and hack my way ahead. My route must have been far from straight, for it seemed hours before I was free of the mirage-plant's pervasive influence. Gradually the dancing lights began to disappear, and the shimmering spectral scenery began to assume the aspect of solidity. When I did get wholly clear I looked at my watch and was astonished to find that the time was only 4:20. Though eternities had seemed to pass, the whole experience could have consumed little more than a half-hour.

In 1955, Raj Kapoor directed a film entitled Shree 420 (Mr. 420), a reference to someone who has a reputation for theft and deception, since apprehensions for such crimes are usually section 420 of the Indian Penal Code.

Other theories include the following:

* Urban legend claims, incorrectly, that 420 is or was a police code for a drug bust.
* It was, at one time, believed that there were 420 chemicals in marijuana.
* Many mistake April 20 as being the day Bob Marley, a notorious marijuana smoker, died. The actual date he died is May 11.
* April 20 is the last day on which one is supposed to plant cannabis seeds.
* April 20 is the birthday of Adolf Hitler.
* The Beatles song "Come Together" is 4:20 in length.
* "D" and "T" are the 4th and 20th letters of the the alphabet, respectively, and thus "DT" stands for "Doobie Time."(Doobie being a slang term for a marijuana cigarette)

(wikipedia.org)