Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 829
Hei. Har fåt infeksjoner på albue og arm(huden). Tror at det er gule stafflykokker(bakterie)...
En person har sakt til meg, at jeg blir fortere frisk, hvis jeg kutter ut styketreninga..

Er det riktig?
er absolutt ikke sikker, men med andre sykdommer, som f.eks. forkjølelse er det bare bra å trene, blir snufsette av det, men får på en måte renset systemet og føler deg bedre etter en god økt med svetting...

Men vet ikke hvordan det er med hud infeksjoner...
Skal aldri trene om man er syk. Tror heller ikke det er så lurt at du trener om du har infeksjoner i albu og arm.
hadde samme opplegget før i år, ble helt slått ut av det feber og helvette...
gikk til legen og hadde 72 i "CRP"(blodprøvemåling), normalen er 10, så fikk antibiotika mot det, ble fint etter ei uke. jeg trente ikke mens jeg tok antibiotika.
lykke til!
For det første så burde du alltid la kroppen få restituere seg når den er syk, derfor burde du ikke trene. For det andre burde du av hensyn til de andre personene på treningssenteret holde deg hjemme, fordi stafylokokker er smittsomt.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Gå og få time hos din fastlege. Om det er noe som må behandles, burde du se på det nå, istede for å vente.