Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 25684
Jeg har tekt til å få en tattoo vering med 4 eller 12 bokstaver over venste brystvorte, ikke så vdig stort, kanskje maks 1x1 cm per bokstav, vet noen ca prisen for det i oslo, eller vil det kanskje være billigere med en mendre by om moss? kommer det til å koste ove 500 lappen hvis jeg drar på det biligste, og hvor er det veldig billig? jeg vil sette pris på alle svar som jeg får, takk
Du får helt sikkert et mer eksakt prisoverslag hos tattoveren, send dem en mail
Sitat av andreasrui
Jeg har tekt til å få en tattoo vering med 4 eller 12 bokstaver over venste brystvorte, ikke så vdig stort, kanskje maks 1x1 cm per bokstav, vet noen ca prisen for det i oslo, eller vil det kanskje være billigere med en mendre by om moss? kommer det til å koste ove 500 lappen hvis jeg drar på det biligste, og hvor er det veldig billig? jeg vil sette pris på alle svar som jeg får, takk
Vis hele sitatet...
Sliter du med penger, å er ute etter noen som kan tatovere deg for under 500 eller rundt der, vil du ikke få ett bra resultat. Du får akuratt hva du betaler for, tatovering er en invistering du burde sette av en del penger til. Om du er ute etter å finne den billigste sjappen, vil som sagt resultatet ikke se noe serlig ut etter en viss tid.


Skrev litt rotete gitt, men poenget mitt er:
Dette er en invistering som vil prege kroppen din livet ut!
Sett av litt penger til det, slik at noen profisjonelle kan utføre jobben!
Sist endret av Spelly; 5. april 2008 kl. 21:42.
Sitat av spelley
Sliter du med penger, å er ute etter noen som kan tatovere deg for under 500 eller rundt der, vil du ikke få ett bra resultat. Du får akuratt hva du betaler for, tatovering er en invistering du burde sette av en del penger til. Om du er ute etter å finne den billigste sjappen, vil som sagt resultatet ikke se noe serlig ut etter en viss tid.


Skrev litt rotete gitt, men poenget mitt er:
Dette er en invistering som vil prege kroppen din livet ut!
Sett av litt penger til det, slik at noen profisjonelle kan utføre jobben!
Vis hele sitatet...
Men jeg skal jo langt i fra ha det mest avanserte, vet du ca hvilken pris og hvor jeg bør gå hvis jeg skal ha bra nok kvalitet?
Hmm, vil regne med 1200 ca.
Men det beste vil være å gå til en tatto shappe å spørre der som sagt tideligere, gå til en som har ett bra rykte, å be om å se portfølje til de forskjellige tatovørene.
De vil gi en ganske korrekt prisantydning til deg.
1000 kr. er minstepris de fleste steder, og det er vanlig å betale ca. 1000 kr. timen. En tattis med fire 1x1cm bokstaver burde ta godt under en time for de fleste. De aller fleste profesjonelle aktører burde også kunne utføre et så enkelt oppdrag med tilfredsstillende resultat, med mindre det dreier seg om spesielt snirklete / styla fonter. Følg spelleys råd, sjekk litt rundt, ikke gå for den første og beste som tilbyr deg en billig pris.
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg har en dobbel stjerne på ca 10x10 og den betalte jeg 1200 for....
en kompis av meg tatoverte " HEIL SUNDBY " for kun 700 kr , passe stort

på et eller annet sjappe i oslo