Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 669
Hei.

Det har seg slik at madammen (som jeg forøvrig har vært i lag med i 1 år om et par dager)
elsker et band kalt "Woven Hand". Av alle sangene i hele verden hun helst vil ha, er det "My russia LIVE" som troner øverst. Det litt irriterende her er at etter at PCen hennes kræsjet så har hun mistet sangen, og finner den ikke noen steds.

Det gjør for så vidt ikke jeg heller. Har prøvd alle hendige google søk på mp3filer, samt alle youtube og andre linker. My Russia LIVE er rett og slett umulig å finne. (Merk, My Russia i studioversjon er lett, men det er LIVE som er stikkordet her.)

Det eneste jeg har funnet er en nettside som selger en livekonsert der de angivelig spiller den, men da denne siden slår meg som en ANELSE skeptisk ( http://www.bestcddvd.com/music/woven...dvd-14828.html ) så vet jeg ikke helt hva jeg kan gjøre.

Er det NOEN her som enten har handlet på siden før, eller som har en ANELSE om hvor jeg kan få tak i sangen? Kan gi en finnerlønn på 100,- (setter mitt gode navn og rykte samt forumbruker på spill her) om noen kan finne den for meg/gi meg en ledetråd.

Og før noen poster linken til hjemmesiden til Woven hand, så er den videoen hostet på Stage6 som nå er lagt ned.

Noen samaritaner der ute? Det hadde vært den perfekte persangen
Kanskje denne kan hjelpe?? http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=89640

jaG kom i forkjøpet -.-
Sist endret av Blå Gummitenner; 14. mars 2008 kl. 09:33.
Muligens her: http://www.wovenhand.info/download/mtscopus07.html

Sangen skal i hvertfall være med i intervjuet, men jeg gidder ikke høre gjennom for å finne hvor den er, eller om det er hele sangen eller bare deler avden. Jeg hadde aldri hørt om bandet fra før, men låta Consecration, fra myspace-sida deres, var jo strålende!
Er "My Russia" og "Your Russia" to forskjellige sanger, eller var det leif?

Edit: Det er to forskjellige sanger. "My Russia" som trådstarter ba om, er ikke i intervjuet Don linket til.
Sist endret av Unreal143; 14. mars 2008 kl. 09:44.
01. White Bird
02. Phyllis Ann
03. Sparrow Falls
04. Deerskin Doll
05. Tin Finger
06. Chest Of Drawers
07. Strawfoot
08. Wooden Brother
09. My Russia
10. Dirty Blue
11. Down In Yon Forest
12. Speaking Hands
13. Your Russia

Tror nok det er 2 forskjellige sanger. Men når man allerede vet navnet og sånn skal det ikke være så vanskelig å få tak i den
Sitat av Blogspot
-----. Det är nämligen en inspelning av Woven Hand's konsert i KB hallen i Malmö 2002, proffessionellt inspelad då det hela sändes i P3-Live, men har alltså aldrig utgivits på skiva. Den snurrade varv på varv på repeat här i stereon igår, och är även det jag börjar dagen med idag.-----
Woven Hand - Phyllis Ann (live)
Woven Hand - My Russia (live)
Woven Hand - Wooden Brother (live)
Woven Hand - Blue Pail Fever (live)
Vis hele sitatet...
Liveversjonen ikke utgitt på CD verfall..
Sist endret av Lanjelin; 14. mars 2008 kl. 09:53.
Takk for hjelpen so far, men det blir vel litt feil å spør i "hvilken sang er dette" når jeg allerede vet det, jeg lurer bare på hvor jeg kan få TAK i den. Og ja, jeg er villig til å betale/kjøpe den.

Blogspotfyren har tydeligvis noe ja, men jeg finner virkelig ikke ut hvor jeg kan kontakte han Any ideas?

Bortsett fra det, er vel det omtrent det eneste ledesporet. For ja, sangen er MY russia, ikke YOUR russia