Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 848
Sitter å leser mine tidligere innlegg etter å inntatt 80mg elvanse å venter på å komme inn på avvenning på medesiner. Litt kuk i hode når en fortsatt propper i seg piller, å vet jævlig godt at du har nådd veggen å skal inn men det eg vil få fram vertfall er at lyrica er faen meg det mest lumske legemiddelet så finnes på apoteket trur eg... 10 år rusfri så ska legen teste ut lyrica for en skade, gjekk jo ikkje mange timene før eg satt med ei tom eske, lyrica var jo himmelen å lovlig rus i mitt gamle rushode... da kom det fort antidepressiva, vival,oxynorm osv.. nå er mann nesten her igjen, forskjellen er bare at eg ikkje har kjøpt på gata, kun lovlige "milde" preparater på apotek.. blei bare masse tulleting detta men vil bare fram til at folk må prøve å styre unna lyrica for det er huldra i skogen for tidligere narkomane